Kaip sutalpinti 5 piktus spūstyje įstrigusius vairuotojus į vieną automobilį?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2013-09-03 12:57
reikia daugiau 4+, 3+ juostų. Dabar 4+ padaryta tik ten, kur sunaikintos buvusios eismo juostos, bet jeigu esamomis A juostomis leistų važiuoti 3+ ar 4+ žmonės daugiau ar mažiau pradėtų kooperuotis
kukulis 2013-09-03 16:10
Na, sia tema diskutuodamas, as visada sakiau ir toliau sakysiu, kad viena diziausiu kamsciu priezasciu Vilniuje, yra ne automobiliu kiekis, o kulturos, ir suvokimo stoka. Dvi elementarios (bet toli grazu ne vieninteles) situacijos, kuriose susidaro kamsciai: 1. Keliu eismo juostu viena kryptimi susiaurejimas: Didzioji dauguma vairuotoju nors ir zino, kad priekyje dvi juostos susiaureja i viena, vistiek vaziuoja iki pat galo, ir tada megina ilyst - tokiu budu norint uzleist automobili is gretimos juostos reikia sustot. Jeigu visi rikiuotusi anksciau - uztektu pristabdyt, o kai kuriais atvejais tiesiog nepaspaust gazo ir automobiliai graziai susirikiuotu i viena eile. 2. Stovejimas sankryzose tiesiog ant ju susikirtimo. Tokiu budu uzblokuojama visa sankryza ir eismas tampa neimanomas ne tik kamscio kryptimi bet ir susikertanciame kelyje. Uzsienyje si problema sprendziama labai paprastai - sankryzos plotas pazymimas, o pati sankryza stebima specialaus radaro - jei automobilis praleidzia daugiau negu 10sek pazymetame plote - baudele. Labai efektyviai atgraso nuo minties ivaziuot i sankryza, nesant tikram kad sugebesi laiku isvaziuot. Musu salyje, didziausi kamsciai yra Vilniuj, bet ir jie, lyginant su tikrais didzmiesciais, tera juokingi 10-15 minuciu pasistovejimai. As asmeniskai netoleruoju dalbajobu kelyje, ir kiek tai pavyksta, stengiuosi, kad ne pagal taisykles jiems vaziuot butu kuo sunkiau. Ta pati patariu daryt ir kitiems galva galvojantiems vairuotojams.
Simplicity 2013-09-03 16:30
Veždamas dar kažką iškart tampi situacijos įkaitu. Teko į darbą vežioti bendradarbį, dalinomės kuro išlaidomis. Viskas buvo gerai, kol neprasidėjo vėlavimai. Sutartu laiku nepasirodė, nes pramigo ar tiesiog ilgiau užtruko dantis besivalydamas. Stovi, lauki... Skambini... Ne išimtis, kad kartais ir pats vairuotojas gali susivėlinti. Tada jau keleivis skambina. Prasitampėm taip gal kokį mėnesį ir nusprendėm, kad patogiau bus kiekvienam su savo automobiliu į darbą važinėti.
kestutisz 2013-09-03 16:30
O aš visgi manau atvirkščiai - nėra ko maltis anksčiau į kitą juostą - privažiuoji susiaurėjimą ir persirikiuoji, o ne landžioji gąsdindamas baikštesnius (kurie po to spiria per stabdį ir sustabdo eilę dar ilgesniam laikui). Juokingiausia būna, kad dar net nematydami kurioj juostoj susiaurėjimas jau pradeda maltis tai į vieną, tai į kitą. Vadinamasis "užtrauktuko" principas berods ir KET'e buvo paminėtas, tik kad jo realizacijai tenka sustatyt kilometrą stulpelių tarp juostų...
kestutisz 2013-09-03 16:33
Būtent. Jei dar kelionė ilga tai dar gali vienas ar ktias palaukti, bet jei ir taip koks pusvalandis tai nėra prasmės. O ir šiaip visi ilgesni kamščiai Vilniuje ne dėl mašinų gausos, o kokio nors idiotiško išplanavimo/remonto ir pan.
vyckas 2013-09-04 10:39
"Užtrauktukas" puikiai veikia ten, kur už vairo sėdi žmonės o ne beždžionės. Praktiškai net sustot nereik, nes visi žino kada praleist, o kada jau tavo "pirmumas".