Naujoji sankaba nebeleis varikliui užgesti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2013-10-28 23:07
Hehe, metant iš žemesnės į aukštesnė (ir dar per dvi) jokio galios jausmo pridėti na niekaip negali. Atvirkščiai - na gal, dar ypač jei į Raketos (R) režimą :) Bet tam ir automatuose yra sugalvotas "kickdown" režimas - minant tapkę iki galo persimeta žemesnis bėgis ir galia (jei jos yra žinoma) pasirodys. Tiesa, ta šaibos permetimo galia su sportu irgi nelabai susiję nes sporte (tarkim f1) irgi naudojamos sekvencinės dežės su +/- svirtelėm
immortallt 2013-10-28 23:18
Runce runce, aš tave su steptroniku apdėčiau iš vietos ir pasijungsiu kurią tik noriu pavarą, kol leis apsaugos tokią pavarą naudoti (nesudrožtum variklio kad). Jo, man ir įdomiai pasirodė, pajusti galią permetant iš pirmos į trečią, gal dar žiede iš trečios pradedi judėt? Pvz su bmw 1999 metų 520, pirma pavara iki 50 gali spausti, antra iki 100.
AdutisTM 2013-10-28 23:32
Kiek pastebėjau (ir pagal save), kam vairavimas yra malonumas, tam labiau patinka mechaninės dėžės. Kas važiuoja tik kad važiuotų, tai labiau vertina automatus. Pats esu iš tų, kuriems vairavimas yra malonumas. Nepeikiu automatų, tačiau sau nenoriu. Tuo įsitikinau pavažinėjęs amerikoj su ~300AG bet automatais (naujais), ir grįžęs į savo 150AG su mechanika (>10metu). Man daug smagiau važiuoja mechanika. Aišku amerikietiškos "karvės" sunkesnės, bet ne dvigubai. Kas man nepatinka automatuose tai prasisukanti sankaba ir "užlaikyta" reakcija į komandas (pvz. minėtas kick-down). Tą reakciją paspartina "sport" režimas, tačiau tada laiko aukštas apsukas, kai nereikia. Bandžiau važiuot ir naudodamas +/- režimą, tačiau vistiek neina išgauti norimo efekto (dėl prasisukančios sankabos). P.S. Tačiau rimtuose kamščiuose svajoju apie automatą (arba juo džiaugiuosi).
FtBall 2013-10-29 00:53
Va čia tokie, kur po metrą kamščiuose pavažiuoja. Pats kamščiuose dažniausiai užgesinu variklį. Ne dėl ekonomiškumo, o dėl to, kad žinau, kad negera pėstėsiems. http://hugelol.com/lol/203218
Arwis 2013-10-29 01:25
Mieste gyvenandamas ir dirbdamas niekados nesirinkciau mechanines. Automatas = patogumas, ka norit ta sakykit, bet mechanine deze tikrai nera patogiau dideliam mieste. Pirma kart vaziuojant su automatu taip atrodo kad kazko truksta, bet jau vos po keliu dienu pradedi ivertinti ant kiek tai yra patogiau.
Jomajo 2013-10-29 03:04
automatas ir tik automatas, tiek furoj tiek lengvojoj nepakeiciamas nei mieste nei uzmiestyje, dar didelis pliusas autopilotas tiek patogumo atzvilgiu tiek kuro sanaudom. kas sako kad mechanine geriau, tikriausei mazai susidure su automatinem pavaru dezem. kazkas sake pasiilgsta perjunginejimo, tai nezinau kaip kitose masinose bet mano merse junginek pavaras kokias nori,pastumdamas svirtele i kaire ar i desine, bet kam to reikia, jei viskas vyksta automatiskai.
klaidas.thompson 2013-10-29 04:01
cia is serijos:jei neiperkat iphono tai turekit androida ir jauskites anrarusiai ?
kukulis 2013-10-29 07:38
cia labiau is serijos -Kokia deze geresne? -Aisku kad mechanine -O tu su automatine bandei vaziuot? - Ne, o kam? Juk man mechanine geresne...
Canibal 2013-10-29 07:58
Šiaip jau SAAB prieš du dešimtmečius panašią kaip aprašoma straipsnyje pavarų dėžę buvo sukūrę. Ir rinkoje buvo išleista dalis 900-tukų su šiuo "sensonic" pavarų perjungimu, kur išvis nėra sankabos pedalo, o kompas ją reguliuoja vairuotojui grūdant ryčiagą į pasirinktą pavarą. Taip kad boschas mano galva nieko naujo čia neišrado
langas 2013-10-29 09:09
turiu mersa 2000 mechanini tai buvo tikrai sauni masina o poto nusipirkau bmw 5 2005 automata tai dabar net nesinori sesti prie merso kai kartais reikia. ten tas automatas turi +- kur galima paciam metyti ir kai pats metai beveik nesijaucia jokios sankabos perjungimo. o kai vaziuoji pilnai automatu tai buna nezinau kaip vadinasi bet jei staiga uzspaudi gaza tai jis taip sekunde uzdelsia kad pats perjungtu zemesne pavara. bet cia suprantu del to kad neuzgestu variklis su auksta tai visai normalu, nes masina neatspes kad lochas vairuotojas ne is sio ne is to nori dvigubai galios. taciau teko vazineti su nauja citroen c2 kuri irgi automatas. skirtumas didziulis, ten net reikia ismokti gaza nuleisti biski kai jauti kad jungia pavaras nes yra didziulis sankabos uzdelsimas kad net trukteli. jei pvz vaziuoji tolygiai gaza nuspaudes tai masina trukteli kai sankaba jungia. tai po tokios masinos aisku visi keikiasi del automato
lizunas 2013-10-29 09:36
Čia gal dauguma vaikų vairuotojų, kurie su mechanine įkalnėje užgesta? Tai kaip jūs teises išsilaikėt pasakykit? Tenka važiuot su keliomis mašinomis, sankabų jautrumas skiriasi, bet kažkodėl įkalnėse sugebu neužgesti. Nežinau kaip dėl taupumo, bet tėvas dirba ekspeditorium, tai kai firma pradėjo pirkti mersus su grynai automatinėm dėžėm, prasidėjo kuro srėbimas, neįtilpimas į normas, nors su pusiau automatinėm net taupė kurą. Gal išmokit vairuot?
kukulis 2013-10-29 10:07
Tai gal pradziai pasigirk ka vairuoji ir kiek metu turi, kad cia toks drasus su pareiskimais? Ir rasyk ka pats nuolat keravoji, o ne ka dede ar tete viena karta dave pavairuot
gy 2013-10-29 10:31
asmeniškai tai mechaninė daugiau kontrolės, gali reguliuoti bėgius pagal greiti ir būsimą kelio vingį, stabdyti su bėgiu ar pnš., aišku jau vištos kojos nepavalgysi Automatas vis tiek negalvoja kaip tu, tad turi derintis prie jo. Pvz. prieš kelio vingi kai galvoji greiti šiek tiek pamažinti arba laikyti vienodą jis permeta aukštesnę arba žemesnę pavarą nors realiai to ir nereiktų. Bet manau, čia nuo modelio priklauso. Kiekviena sistema turi + ir -, svarbu, kad būtų saugu ir ekologiška O pasirinkimas kiekvienam asmeniškai.
marcaz 2013-10-29 11:34
Jei zmogus turi problemu su nugara - isvarza, sudile tarpslanksteliniai diskai ar prispaustas kazkiek nervas..., tai jis jau boba, kad vazineja su automatine deze Esi tik eilinis pi*dielintojas..matantis tik is savo ego-bokstelio...
marcaz 2013-10-29 11:36
Tai tu kietas bicas? Gal nori man alaus pastatyt? Ar vairuot pamokyt...ar tik pasigirt sugebi ir pabegt?
andriulis 2013-10-29 11:38
Lyginat automatinę prieš mechaninę. Kad susidaryti bendrą vaizdą, reikėtų išklausyti automatinių pavarų dėžių naudotojus. Ką automatinė pavarų dėžė turi geresnio prieš mechaninę! Pats asmeniškai pliusus matau tik du, kai reikia ilgai sėdėti kamštyje, arba viena koja gipse. Visi kiti pliusai yra tik žmonėms, kuriem automobilis tėra susisiekimo priemonė. Kalbat apie +- sistemą automatinejė dėžėje kaip apie kokį stebuklą, norint labiau paspausti VISTIEK perjungia bėgį automatiškai. Iš patirties kalbu kas turi automatines pavarų dėžės su +- sitema, jos net nėra naudoję. Ir galiu garantuoti, jog nei vienas nenaudojęs pusiau automatinės pavarų dėžės kuri skirta sportiniam automobiliui, o lyginat su "Daily car" kaip vienas prie vieno. Ką jau bekalbėti apie išsibegėjimą iš vietos, kai reikia jausti ratų perdavimą ir žaisti su sankaba. O dar žinant Lietuvos situaciją, tai kiekvienam šimtui kilometrų pridedam po papildomą litrą, tai sąnaudos pradeda didėti. Net nekalbu apie remontą.
sub 2013-10-29 11:41
Vairuoju šiek tiekį daugiau kaip 10 metų. Ir pradėjau nuo mechaninės. O taip - jaunam 20mečiui atrodė mechaninė tai jėga, bet po 10 metų suprantu ką duoda komfortas ir automatas. Daugiau dėmesio skiri keliui o ne kažkokios rankenos minkymui. Man asmeniškai automatas privalumas, nors darbe vairuoju 2011 Mercedes Benz Vito su mechanine 6 bėgių pavara, kuri dirba labai sklandžiai ir maloniai ir prie to pačio labai taupiai važiuoja šis auto, bet atsisėdus prie automato jausmas malonesnis. Nesakau, kad automatas aplamai yra geresnis sprendimas, bet man žymiai maloniau vairuot automatą. Teko vairuot MB CLS 55 AMG 2005 metų automatą - nei ten jaučiasi kaip jis bėgius mėto, jei pačiam norisi padirbėt + - yra, galima pamėtyt - nors man visai to neprireikė važiuojant šia raketa. Grįžtant prie temos, tai manau labiau apsimoka į visus naujus automobilius su mechanine pavara diegti sistemą, kai sustoji ir išmini sankabą - variklis užgesta. Vėl išmini sankabą - variklis užsikuria ir važiuoji toliau. Teko vairuoti MB Vito su šia sistema - tai Lietuvos kamščiuose, ypač Vilniuje tai išsigelbėjimas vairuotojams su mechanine ir pėstiesiems nuo smogo. Na, o ši naujoji sankaba gal ir pagelbės tiems, kuriems sunku pajudėti iš vietos ar važiuoti pirma pavara, bet iš esmės manau ji nenaudinga, nes būtina mokėti pajudėti iš vietos pirma pavara ypač įkalnėje, tai privaloma turi būti. Galiausiai: +++++
BadAss 2013-10-29 11:55
Automatas gal būtų ir visai nieko variantas, jei jis imtų to kuro kaip paprasta mechaninė. O dabar tarkim mano auto lyginant mechanine ir automatine kuro sanaudos ant dvieju litru iskart skiriasi... Tai reiskia, kad kiekvienass 100km nuvaziuotas mieste atsieina kazkur 9 Lt brangiau nei kad su mechanine, o kur dar tai, kad automatai ir siaip brangiau kainuoja. Taip kad jei nori kazkiek sutaupyt apsimoka imt mechanine, o jei nori daugiau komforto uz papildoma kaina, tada gali imti automata.
langas 2013-10-29 12:16
nesuprantu cia visu mechanines dezes gerbeju nes ju pagrindinis argumentas: "jei tu tik is tasko A i taska B vaziuoji tai tau nepatiks mechanine, o man tai didziulis malonumas vairuoti todel tik mechanine" Jus man paaiskinkit kur jus mieste jauciat malonuma vairuojant? ka just ten darot? nuo zalios spaudziat dugna ir stabdot prie kitos zalios? i kalna vaziuojat ir uzspaudziat kad trulika nardant tarp eiliu aplenkti galetumet? cia ta prasme va as koks kietas vairuotojas ir jauciu malonuma vairuojant? mieste vaziuojant laikaisi taisykliu ir tada sankabu mynimas prie kiekvienos sankryzos pradedant ir stojant vaziuoti jums kelia malonuma??? o uzsmiestyje kame malonumas? tipo vaziuoji pastoviu greiciu ir vaira prilaikai ir mage jungineji? ar jus ir ten nardot tarp eiliu spaudziat ir stabdot iki kalniuko (kur mentai stovi daznai) ir vel tipo jauciates sumacheriai? man vairavimo malonumas yra nebent kokioj uzdaroj trasoj kur gali tikrai isbandyti "arti lenktyninio" automobilio vaziavimo stiliaus. O visa kita yra net straipsnis atitinkamas kaip "chuliganinis vairavimas" (puse kauno) todel nesuprantu cia isvis tokiu argumentu: "kam vairavimas malonumas tie tik uz mechanine" cia kalbama apie normalius kasdieninius vairavimus: is namu i darba i darzeli ir i parduotuve ir t.t.) tai jeigu dar kazkas sugeba malonuma pastovu jausti vairuodamas tada masina ir laikydamasis taisykliu - reiskia jis ka tik gavo teises (as irgi jaunas jauciau malonuma pirmus metus, net siulydavausi visus vezti, bele pavairuoti o man tai isvis laukiu nesulaukiu kad greiciau padarytu google pacias vairuojancias masinas kad galeciau miegoti masinoj nesuprantu isvis kam tos mechanines reikalingos i naujas "kasdienines seimos masinas" o jei nori lenktyniauti - nusipirk lenktynine ir vazinek uzdaroj trasoj
Wolfy 2013-10-29 15:19
to langas: Čia kaip kam jau, žinok ne visiems atsibosta važinėti ir maltis tiek su tą pačią sankaba. Pats vairuoju keturius metus ir vairuoju tiek automobilį su mechanine, tiek su automatine dėže. Ir galiu pasakyti, kad tiek viena labai patinka, tiek kita. Automato būtų gal minusas, kad mėgsta nelaiku ir ne vietoj įmesti bėgį, bet šiaip mieste didžiulis džiaugsmas su juo važiuoti. O mechaninės dėžės privalumus visi žino, tai pavardinsiu minusus, vienas iš jų, kad bent jau su benzininiais varikliais labai lengva užgesti ir sudėtingą pajudėti į įkalnę, nepajudant atgal ar neužgestant. Ko nepasakyčiau apie dyzelininius variklius su mech. dėže, kur važiuoji kaip su automatu.