Automobilių gamintojai įpareigoti trečdaliu sumažinti degalų sąnaudas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

1337 2013-12-04 15:54
Tai kad Lietuvoj naudojami 1998-2003m VW su TDI varikliais jau seniai siuos normatyvus ivykde
deivec 2013-12-04 18:08
ojezau kokie lietuviai superiniai...jie del visko susitare :D:D:D
bahuriux 2013-12-04 20:00
Tai reiskia, kad gamintojai dar labiau meluos apie realias degalu sanaudas nei dabar jau tapusia "norma" +15-30% prie realiu sanaudu ir tiek ziniu. Jei ka tai audi/vw group jau pries ~26 metus su (klaidingai parasiau, pataisiau) 1,6 tdi, dar GM ir volvo keli prototipai laisvai tilpo i tuos reikalavimus kurie bus tik nuo 2020m, neisivaizduoju is kur ir kodel, toks varikliu ekonomiskumo regresas ivyko po to.
HDi 2013-12-04 23:01
baguriux, tai kad ir tilpdavo su tuo 1.5tdi, bet kokie galingumai tada buvo? Net ir dabar kai variklių litrinė galia gerokai padidėjus nuo tų laikų kiek šiuolaikiniai 1.6 dyzeliukai išspaudžia? 100kW? Aišku yra keletos gamintojų 2.0 biturbininės versijos, kur 200AG arba arti to, yra bembelio 3.0 dyzelis su trim turbom ir beveik 400AG, bet kolkas tokie motorai montuojami tik į brangiausias komplektacijas o ne masiškai, o mažalitražių galingų kolkas išvis nėra.
kestutisz 2013-12-05 10:43
Galingų mažalitražkių ir poreikis neypatingas - vistiek tokius perka tik tam, kad mažiau mokesčių sumokėti, o ne iš mazochistinių paskatų.
Myslius 2013-12-05 14:30
ES bando itvirtinti labai naudingus reikalavimus, ne tik sioje srityje. Didelis pliusas jiems. Ziuri i ateiti.
gy 2013-12-06 00:50
EU neturi naftos, todėl negerai būtu daug jos suvartoti. Galima kelti kainas (mokesčiai, akcizai) arba mažinti kuro naudojimą. pvz. JAV litras benzino ~2,20 Lt, dyzelino litras 2,50 Lt, todėl jiems ir dzin ir mašinos visai kitokios.