Kaip atrodo Tomb Raider konsolėse PS3 ir PS4? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

dtr500 2014-01-16 11:08
Kol kas nera kazkokio suolio, del kurio noreciau next gen konsoles. Skirtuma pastebi tik tada, kai zaidima rodo padalintam ekrane, vienu metu. naujas konsoles pirkt geimerius skatins zaidimai, leidziami tik joms. tomb raider, kaip ir forza 5, apart "blizgesio" kazkokios revoliucijos nera, kol kas.
modis 2014-01-16 11:17
Wau kokia grafika. Tik deja tokia grafika PC vartotojai Tomb Raiderį žaidė jau nuo praeito pavasario Kokia "next generation", tik šiek tiek išlygino atsilikimą nuo PC sistemų.
jprs 2014-01-16 11:30
Gal (GAL) ir žaidė nuo praeito pavasario, bet tokio PC kaina tikrai ne ~400$.
Simplicity 2014-01-16 12:05
Kurioj čia Europos šaly už prekes galima doleriais sumokėti? Europoj PS4 kainuoja 400-500 eurų. Lietuvoje, tai išvirstų į 1500-1700 litų. Iš pradžių ir aš norėjau rašyti apie tai, kad sunku būtų už PS4 kainą žaidimų kompiuterį surinkti, bet realiai galima paimti AMD HD7850 2GB ar GTX650ti su dviejų branduolių procesoriumi ir 4GB RAM. Labai panorėjus visą tą reikalą galima sukišti į mažą gražią dėžę ir pakišti po televizoriumi.
Dizzee 2014-01-16 12:18
Tomb Raider: Fraud Edition
jprs 2014-01-16 13:24
Šiais laikais galima pirkti ne tik iš Europos rinkos (US, UK). Na tik nežinau kaip ten būna su regionų apribojimais jau pačioje konsolėje. P.S. : CPU Intel Core i5-4440, 3.10GHz + 500 HDD -> ~1500 Lt; AMD HD7850 2GB -> ~560 Lt; Kažin ar 4 GB ram'ų užtektų naujiesiems žaidimams tad imam 8 GB (nors turbūt reikėtų svarstyti apie 16) -> 250 Lt (16 GB -> ~600); Visa kita dar kokie ~600 Lt (OS'as, dėžė, cooleriai, kolonėlės ir pan.). Kiek gaunasi? + norint žaisti ant max, po metų/dviejų reikės papildomai pirkti ramų, gal netgi keisti vaizdo pl. Tame ir esmė konsolėje, kad ją nusipirkęs bent 5-6 metus galėsi žaisti nesukdamas galvos, nes ji būtent tam ir skirta, ko su PC nepadarysi. O jei jau taip patinka PC, tai reikia laukti Steam'o konsolės.
Wildpants 2014-01-16 14:23
1500lt už tą procą ir hdd?:D 4440 kaina ~560 lt, HDD ~200 lt. Konsolė gal ir ir geriau kokius pirmus metus, po to jau hardware sensta ( kaip ir pc) ir jau turi žaidimus kurt lievai techniiai įrangai. Tai metams bėgant vis gali toliau žaist, bet žaidimų kokybė prastėja. Su pc paprasčiau, pagrinde užtenka GPU atsinaujint, nes CPU nėra labai reikšmingas faktorius žaidimams. O dar lyginant žaidimų kainas... Konsolės žadimas kiek kainuoja? ~150 lt? O steame kiek kainuoja? O jei dar išpardavimas ( kurie gan dažnai būna), tai ten tų žaidimų gali po 10 lt prisipirkt. Ir bendrai kalbant, konsolės labiau skirtos user expierence, o pc - game expierence.
jprs 2014-01-16 14:42
Na turint tik 'chipą' (kuris ir kainuoja 560) kompiuterio nepaleisi, ar ne? Ir tik jau nereikia, hardwaras per metus tikrai nesusensta (konsolės žaidimų atžvilgiu). Gi konsolės žiūri į ateitį, o nebūna sukurtos taip, kad veiktų tik šiandien išleisti žaidimai. Ir kaip tu manai, kodėl konsolės žaidimai kainuoja brangiau? Ogi dėl to, jog būtent iš jų kompanijos ir uždirba. Pati konsolės pardavimo kaina nedaug skiriasi nuo savikainos, tad iš jų pelno ne kažką ir gauna (gal net eina į nuostolį). Visą pelną susikrauna būtent iš žaidimų. P.S. Steam'e normalaus naujo žaidimo (t.y. aukštesnės klasės) už 10 lt niekad nenusipirksi. Gal turėjai omeny 10 eurų (būna kartais)? O jei turi omeny žaidimus, kuriems jau ne pirma jaunystė, tai su konsolėmis lygiai taip pat -> būna akcijų, būna išpardavimų. P.S.1 aš tikrai nesu už konsolės, nes pats tikrai nepirkčiau, man daug patogiau PC (jei ir žiūrėčiau tik į žaidimus), bet vat tarkim Steam'o konsole tikrai susidomėčiau..
Wildpants 2014-01-16 14:55
Steamo ale konsolė tai tiesiog paprastas pc, kur vietoj windowsų įrašyta steam os. Dėl chipo nesupratau ką norėjai pasakyt. PC hardware per metus pasensta, o jau konsolių ne? Tai gal jas iš ateities atgabena. Taip, ant konsolių žaidimai geriau optimizuoti, bet senstant kosolėj žaidimai prastėja. Ir jei kita konsolė vėl bus o 8-9 metų (labai abejoju ar naujos kosolės tiek emtų temps), tai jau po 3 metų norėsis geresnių žaidimų, bet neturėsi jokių galimybių tai padaryt. PC turėtojas tiesiog atsinaujis hardware. Žinoma pritariu, high end pc labai brangu, bet vien dėl to konsolė netampa gersnė, kad pc brangu. Tiesiog jos pritaikytos low-middle range grafikoms, kad įpirktų daugumą geimerių.
Simplicity 2014-01-16 15:09
jprs 2014-01-16 16:04
Čia yra išgalvota lietuvių 'verslininkų' kaina. Pirk už tuos pačius eurus ir gausis ~400 lt pigiau. Pirk iš UK - dar labiau sutaupysi.
Pumper 2014-01-16 16:10
Kam tau tie aušintuvai? CPU su aušintuvu būna, korpusai su aušintuvais, GPU su aušintuvu, PSU su aušintuvu. O suklydai tai ~700Lt tą i5 sistemą rinkdamas, bet ne esmė. Esmė, kad toks PC vis tiek būtų galingesnis už PS4/Xbone.
jprs 2014-01-16 16:31
Jei jau visai tikslini, tai turėtum tą kainą dar labiau patikslinti, bet w/e (jau net porą kartų parašiau jog VIEN su procu kompiuterio nepaleisi bet taip, dėl tos kainos suklydau, my bad). Ir tikrai nereikia kalbėti nesąmonių jog už tą pačia kainą, kiek kainuoja konsolė, susirinkęs PC, galėsi žaisti tuos pačius žaidimus, ant tokių pačių nustatymų (jei tarkim išleisų tiek ant PC, tiek ant konsolės). Ant PC visada gali susirinkti daug galingesni hardware nei konsolėje jis bus (ir žaisti tuos pačius žaidimus), bet ir kaina tikrai ne 100 litu skirsis. P.S. žodžiu, ginčas be pabaigos ką norėjau pasakyti, kad jei nori žaisti tik žaidimus, tai tikrai geriau imti konsolę, nes ji TAM ir kurta, o ne PC ( taip labiau apsimoka, žiūrint į ateitį ir investicijas).
Simplicity 2014-01-16 16:37
Pritariu, tai yra visiška nesąmonė. Už tuos pačius pinigus galima surinkti tokį PC, ant kurio žaidimai suksis geriau nei ant konsolės.
jprs 2014-01-16 18:00
Apseik be įžeidinėjimu, protinguoli. Aš pasisakiau jog tikrai nesu hardware specas (kitais žodžiai, jei esi ant Tiek protingas, turėjai suprasti). Bet nereikia būti genijumi kad suprastum kas ir kaip. Kaip ir sakiau, jei už tą kaina ir susirinksi geresnį PC, tai dar nereiškia jog tas pats žaidimas, tau veiks ant maksimalių nustatymų (nors konsolė be vargo juos išlauš) PC nėra tam pritaikytas taip, kaip tai padaryta su konsolėm. Nežinau ar čia viskas remiasi į pinigus, ar kažkas jose yra kitaip (tikrai to nežinau), bet optimizacija tikrai skiriasi ir nereikia čia sekti pasakų, jog įsigijęs PC už 2k be vargo žaisi tus pačius žaidimus, kurie veiks ant konsolės ateinačius 2-4 metus. Pas tave jau per daug jaučiasi PC fanatizmas.
Pumper 2014-01-16 18:04
Nėra nei vieno konsolės geimo, kuris atrodo taip pat, kaip PC versija su aukščiausiais nustatymais, ką tu vis kiši. Ir išvis, ką tu laikai "maksimaliais nustatymais"? 720p, 1080p, 1440p, 4K? 0AA, 4AA, 8AA? 30FPS, 60FPS? Kuri kombinacija?
Fikcija 2014-01-16 18:31
Buvo kazkada geras geimas,o daba tik spec efektu kratinys su 0% turinio .
Kirtiklis 2014-01-16 18:55
Ką tu vadini max nustatymais? Kad likgtais kiek pamenu Antialiasing neturi, ir lygtais ta tavo konsolės max grafika 30 fps + 720p, kai ant PC 720p raiška yra niekis. Dažniausiai tas max koslolės grafika yra vidutinė PC. Bei tas atsilikimas nuo PC kaip didėjo taip ir didės.
Giedrius- 2014-01-16 19:11
Geras buvo, paskui pakeitė scenaristą ir štai ką padarė. Tomb Raider - Underworld tuoj pereisiu.
Simplicity 2014-01-16 20:36
HD7770 testuose pasirodė geriau (vien ko vertas aplinkos detalumas ir tekstūros) nei tas pats PS4. Konsolių tekstūros tiesiog tragiškos lyginant su PC. Kokias išvadas galim padaryt, jei turėsim omeny, kad HD7850 yra dukart galingesnė už HD7770? p.s. Jei pažiūrėsim dar kitu kampu, tai įrenginys, iš elektros tinklo pasiimantis tik 140W, būti toks pats galingas kaip imantys 200-300 vatų. Tokių stebuklų niekada nebuvo ir nebus.