Suskaičiavo, kiek Lietuvoje kainuoja važinėti elektromobiliu

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

lizunas 2014-01-20 10:40
Galėjo palaukti rimtos žiemos, tai yra prie -15, tada įdomu ką būtų rašę.
BadAmigo 2014-01-20 11:37
Kol kas panašu, kad automobilis neprigis nei asmeniniam naudojimui (dėl negalėjimo nuvažiuoti į Palangą), nei versle - ilgiems atstumams netinka dėl baterijos, o vieno miesto ribose daug važinėjantiems (tarkim, picų išvežiotojams ar pan.) automobilio kaina yra didoka.
ISG 2014-01-20 13:07
Kaip tai neprigis? Kiek kartu is VILNIAUS vaziuojama i palanga? 1,2? I darba vaziuoju kasdien, kamsciai kasdien. Ziauriai noreciau tokios masinos... "Picom" irgi prigis, nuvezi, grizti i picerija - kisi i liza, per 10-15min jau atistato. Vat taksi - tikrai netiktu, nebent butu nemazai pagrovimo vietu, tada - laisvai. Plius baterijo technologijos tikrai judes i prieki, dar po poros, tarkit sito pacio LEAF, kartu, jis gales nuvaziuoti kurkas daugiau.
BadAmigo 2014-01-20 13:21
"Picom" ir panašiems smulkiems verslams netinka dėl didelės kainos - naujas LEAFas kainuoja 110K Lt, ir neatsiimi PVM (jei neklystu, jokių lengvatų elektromobiliams, išskyrus A juostą, nėra). Galbūt yra rinkoje ir nenaujų, bet nenaujo elektromobilio pirkt nedrįsčiau. Žinoma, komentaras galioja šiam momentui, manau po 5 metų viskas pasikeis iš esmės.
obuglas 2014-01-20 15:13
Vilniuje gyvenu 9 aukšte, prie namų aikštelė dažniausiai pilna, o ir langai į priešingą pusę dar, dažnai tenka važiuoti į Kauną, ten 4-5 aukštas - kiemas taip pat dažniausiai pilnas, o po langais pasistatyti irgi nevisada pavyksta. Klausimas: kaip pasikrauti elektromobilį?
vvv2 2014-01-20 15:23
- Gyvenu Mėnulyje, dažnai tenka atvykti į Kauną.. Klausimas: Ar tam tiktų Jūsų mobiliai elektriniai?
ISG 2014-01-20 16:06
Garaza idealiausia turet aisku O seip darbo parkinge galima kazka irengt manau... jei normalioj imonej dirbama, kur isskirtos parkingo vietos ar panasiai Kaina tai jo... bet turetu krist
Shinigami 2014-01-20 19:41
Jei neklystu tai bet koks verslas pirkdamas prekes ar paslaugas verslui PVM susigrąžina. Jei elektromobiliu važinėti daug pigiau, dyzelinių ar benzininių, tai po kurio laiko atsipirks ir brangesnis automobilis. Plius, reklama įmonei. Plius, galima važiuoti A juosta. Vadinasi greičiau atviksi pas klienta, pranašumas prieš konkurentą. O jei ant stogo dar saulės bateriją užsimesi...
HDi 2014-01-20 21:41
Na ta saulės baterija ant stogo tai labai jau simbolinė būtų, kokį vieną kilometrą gal ir damestų, ar ten prietaisus išmaitintų komforto įrangos, lempas. Aišku kiekvienas efektyvumo gerinimas yra gerai.
Tautwas 2014-01-20 22:23
Sitas aparatas turi saules baterijas, nedideles, bet turi. o siaip is ju nelabai ka pakrausi, nebent tik prietaisams energija galima generuoti.
immortallt 2014-01-21 10:18
Yra išimtys. Nuo automobilių nusiimti gali, jei perki komercinį transportą. Tam yra keliamos sąlygos. Jei nusiperki komercinį, tai reikia mokėti kelių mokestį. Ilgainiui tas kelių mokestis susideda į didesnę sumą, nei PVM'as, negana to, parduodant kyla problemų, nes arba parduodi kaip komercinį, ko automatiškai nėra norinčių pirkti, arba tada reikia apiforminti PVM'ą nuo likutinės vertės.
BadAmigo 2014-01-21 10:22
Dėl ekonominės naudos, tai šiai minutei tokios pat klasės benzininis automobilis (Nissan Micra) kainuoja ~37K Lt. Sakykim, kad važinėji tik mieste, tai jo kuro sąnaudos yra 6l/100km, kas reiškia, kad 100 km nuvažiuoji už 27,5 lito. Imkim suinteresuotos pusės - Lesto - skaičiavimus, kad pigiausiai įmanomai 100 km su LEAF nuvažiuoji už 6 Lt. Reiškia, nuo kiekvieno 100 km taupai po 21,5 Lt. Taigi, benzininės Micros ir LEAFo įsigijimo ir eksploatacijos kaina susilygina po ((110K Lt - 37K Lt)/21,5 Lt)*100 km ~= 340K kilometrų. Jei skaičiuoja verslas, tada nuo kuro atmeskim PVM - ((110K Lt - 37K Lt)/((27,5Lt-PVM)-(6Lt-PVM)))*100 km ~=411K kilometrų. Manau prisukus tiek kilometrų su tokios klasės mašinomis galima laikyti, kad toliau jų eksploatacijos kainos susilygins - Microj ims byrėt kas neprisukta savisriegiais, o LEAFui on top reiks pakeist akumuliatorių. Taigi vertinant tai, ką galima vadinti trūkumais - ribotas nuvažiuojamas atstumas arba, jei tai neaktualu, su nuolatiniu krovimu susiję rūpesčiai, salono temperatūra 18C ir pan. - vidutiniam verslui tikrai neatperka galimybės važiuoti fast lane arba įvaizdžio, kuris darys įspūdį nebent hipsterių startupams, arba jei pardavinėjat akmens anglį ar trąšas ("mes žalesni už žalią"). P.S. Tikiuosi skaičiuodamas neapsišoviau kur nors
immortallt 2014-01-21 16:02
Leaf'as tikria nėra geras elektromobilis. Klasė žema, nuvažiuojamas atstumas mažas, kaina didelė. Nesulyginsi su Tesla, kurios kaina jau palyginus nedaug didesnė.
Atk 2014-01-23 00:39
Aš kaime gyvenau name esant 1 laipsnio temperatūrai, o čia pamanyk 18 laipsnių... 5 laipsniai ir tai gerai būtų! Išsidirbinėja kaip tik gali!