Kaip už automobilius mokama kitose Europos šalyse?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sniegcius 2014-02-15 16:35
Ir kaip skatins but senesniu? ir taip Lietuvos automobilių parkas apie 10 metu, + - mokestis butu iki 200 lt. O kas važinėja su mersais S klases tai arba mokės daugiau arba persės i C klasės mersus. Tikrai lietuvis nuo audi ar bmw ant seno triperiuko neperšoks. O tie kurie važinėjo su bulkom ir trečiais golfiukais ir toliau važinės.
sigun 2014-02-15 22:34
Viskas gerai su tuo mokesčiu. Nuo tūrio mokėjimas, nes taip lengva paskaičiuot ir nėra kaip išvengt. Beje, mokėjimu nuo tūrio kaip tik skatina naujesnius automobilius, kurie su mažesniu tūriu išspaudžia normalią galią. Taip pat pirmus porą metų gal ir visai gerai, kad mokestis eitų atskirai ir tiesiai iš VMI, nes tai nors ir atves prie didesnių administravimo išlaidų (reikės visiems laiškelius atspausdint ir paštu išsiųst), bet bus pasiekti 2 tikslai: surinkta kažkiek mokesčių ir apvalytas auto parkas nuo "negyvų dūšių". O po kelių metų, kai jau parkas bus apvalytas nuo seniai nebeegzistuojančių auto, mokestį būtų galima pakeisti, kad jis būtų sumokamas kartu su draudimu ir taip praktiškai išvengt papildomų administravimo sąnaudų. Dėl kainos, tai čia nacionalinis lietuvio bruožas - verkė, verkia ir visada verks. Mūsų šeimoje automobiliu tikrai nedaug naudojamės ir tai per metus visos išlaidos (degalai, remontai, priežiūra, parkavimas, draudimas ir t.t.) sudarė virš 2,5 KLt, tai papildomi 240 Lt tikrai nieko nekeičia. Daug važinėjantiems šis santykis dar geresnis, o mažiau važinėjantiems ar baisiai pergyvenantiems, kad mokestis užmuš šeimos biudžetą labai gera proga pagalvot ar jiems iš vis reikalingas automobilis, jei per mėnesį nesugeba sukrapštyt papildomų 20 Lt. Beje kaip turto mokestis, tai daug geresnis mokestis nei pajamų ir daug sunkiau išvengiamas. Tik nekoks laikas pasirinktas. Per arti rinkimai ir bijau kad mokesčio gali nebūt arba dar blogiau - prikurs visokių išimčių ir apėjimų ir tuomet tikrai ir sušiks surinkimą ir į padanges iškels administravimo kaštus.
Wolfy 2014-02-15 23:45
Jokio mokesčio Lietuvai tikrai nereikia! Jei galėsi tu mokėti tuos pinigus be problemų, tai nereiškia, kad kiti galės ir be problemų mokėti tą mokestį. Jei įves tą mokestį, tai paprasčiausiai išaugs kontrabandinio kuro paklausa, nes žmonėms reikės juk kažkaip kompensuoti padidėjusias išlaidas automobiliui.
sigun 2014-02-16 10:48
Nei truputėlio. Kontrabandinius degalus pilasi ne tie, kurie nori kažką kompensuotis, o tie iki kurių jį atveža ir dar lieka pelno kontrabandininkui ir kontrabandos pirkėjui.
Arthuras 2014-02-16 11:47
Sigun, nusišneki. http://www.delfi.lt/pilietis/voxpopuli/ ... d=64020610 Labai neblogas straipsnis, su paaiškinimais, kodėl būtent toks mokestis yra absurdas. Tai viena. Visų antra, jau buvo pasiūlymų, kaip sutvarkyti biudžetą. Viena iš labai neblogų alternatyvų tai yra PVM lengvatos šildymui panaikinimas, kurią gauna tik centriniu besišildantys gyventojai. Kitas variantas, tai nebekelt valdininkų/teisėjų ir t.t. atlyginimų. Nes tai yra veikėjai išlaikomi iš biudžeto. Traukt litus iš šešėlio, kas tikrai nėra sunku, jei yra noro. Kitaip tariant, sutvarkyt tą pačią mokesčių sistemą, o ne įvedinėt vis naujus mokesčius.
Arns 2014-02-16 12:22
Džumšutas, ir vėl iš urvo išlindai? Tavo straipsniukas sugalvotas panašaus mąstymo kaip tavo, gal net pats rašei (nors ten argumentai kietesni, tai nelabai tau tinka). Eilinis bandymas "prisipist" prie taršos. Įvestu daugumoje šiaurinių valstybių taršos supratimą, tai va tokie nuo proto nušoktu jog jie gautu maksimalias mokėjimo sumas. Reik galvot. Kaip va vienoj vietoj patiko bajeris "o ką daryti senukui, kuris vasarą su Ural'u susimoka kelių mėnesių draudimą ir važiuoja uogaut?" Na jei tau nereikia važinėti dažnai, tik į kokį sodą, tai kuriems galams ta audi 100 su 2.5l varikliu? O gal kai kas mano jog ji išmeta mažiau co2, ir jie geriau lauks tikro taršos mokesčio? VT nėra, nes juo nesinaudoja pakankamai žmonių. Būtu poreikis, vyktu ir plėtra. Tad jei jei daugiau žmonių panorėtu pakeisti automobilį VT, jo kokybė su laiku gerėtu. Bet patys suprantant, "man panorėjus, lydekai paliepus" viskas neatsiras per sekundę. Juk Romos irgi per dieną nepastatė. Na, o kodėl yra kompensacijos? Ir pirmiausia, kas jas gauna? Būtent kad pensininkai, tai tavo pasiūlymas būtu juos išmest į gatvę Teisėjų ir pan algos nėra tokios sumos, kokia svisi įsivaizduoja. Juk valstybės tarnyboje, šiuo metu, oficialiai dirba tik 30 tūkst žmonių, plius gal kokie 2-3 tūkst prisidėtu kaip politinio pasitikėjimo. Teisėjų skaičius apie 800 (radau info jog 2011 m. buvo 779). Tai matyt nereikia aiškinti jog vien Vilniuje pensininkų bent dešimt kartų daugiau nei tų pareigūnų visoje valstybėje... Pasakok kaip tą šėšėlį traukt. Nes va, tokie kaip tu, tik kas, ir iškart cigaretės kontrabandinės, alkoholis kontrabandinis, kuras kontrabandinis, per internetą perku (prašau siųst kaip "dovaną" ), reik į servisiuką, tai pas kokį į garažėlį... Tad žinok jog tavo įžvalgos gali būti greičiau apdovanotos Nobelio premija nei Kubiliaus rožinio vienaragio svajonės, ne tik Lietuva, bet ir Italija, Ispanija, Graikija norėtu pasinaudoti "lengvomis priemonėmis". O kur dar visa Azija...
Arthuras 2014-02-16 12:52
Apie ką tu čia, nevykėli?.. Nepalaikau ir nepalaikiau kontrabandos. Turim krūvas tarnybų, atsakingų už tam tikras sritis. Gaudom ne didžiuosius kontrabandininkus, o bobutes po sijonu nešančias porą cigarečių pakelių. Didelė dalis įmonių Lietuvoje dirba šešėlyje, moka vokelyje. Negi taip sunku čiupt? Tikrai ne, tik nėra noro.
Wolfy 2014-02-16 12:56
Prajuokinai , tai tu man siūlai pirkti ale bilietą, po to, vaikščioti iki to autobuso minimum 2,5km, važiuoti kokį 40min. ir su persėdimu, kur vėl prisidės kokie 15min., aišku neįskaičius kiek reikės laukti to autobuso, kai su mašina nuvažioju per 10-15min. Aš vertinu savo laiką, tad kol toks viešasis transportas tikrai neplanuoju persėsti į jį. Dar kai Kauno valdžia naikina patogius mašrutinius autobusiukus, tai... Beje, mašina tikrai ne laužas, tikriausiai tvarkingesnė už daugelį Lietuvoje eksploatuojamų mašinų, TA visada praeina savo eiga ir iš pirmo karto, tai mažiau nusišnekėk. Net ir turint pinigų naujai mašinai, vistiek nepirkčiau iš principo, nes būtų tiesiog gaila man laužyti mašiną tokiais apverktinais Kauno keliais. O mokestis išvis už orą(žemę/mašinas/būstus) man yra nepriimtinas.
Arns 2014-02-16 13:44
Nėr lengva sučiupt, kai Lietuva švogerių kraštas, ir bet kokia stambesnė operacija pasiekia suinteresuotų ausis. P.S neišsižadėk savo žodžių.
Arthuras 2014-02-16 14:09
Na tai blogai, kad švogerių kraštas. Apie ką ir kalbu. Reikia tvirtos valios ir ta problema būtų išspręsta. Bet ne, geriau jau įveskim dar vieną, papildomą, mokestį...
Xdmin 2014-02-16 15:16
Ar tikrai tik pensininkai? Gauna jas kas netingi. O zinai kas stabdo renovacijas? Tas kas gauna kompensacijas.
Arns 2014-02-16 15:19
http://www.vrm.lt/Vidaus_tarnybos_sistema85 nemokėjimas skaityti labai kenkia bendram išprusimui. Tad gal nebevelsiu žmogaus į diskusijas, vis vien jis jau dabar pasimetęs, o ir sklerozė ar tai "antiautomobilistų sionistų organizacija" vaidenasi...
Arthuras 2014-02-16 18:51
Pats tu pasimetęs. Kažką kliedėjai apie mokytojus?.. Galų gale, koks skirtumas, kam ten tiksliai padidino, kam ne. Esmė yra bendra suma, kuri buvo išleista didinti valstybės tarnautojų atlyginimams. T.y. tiems žmonėms, kurie yra išlaikomi iš privataus sektoriaus. http://www.tsajunga.lt/index.php/a_kubi ... klos/20733 http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/akt ... wDsKoVNc7A Labai aiškiai išdėstyta skaičiais(jei su jais nesutinki, parodyk kitokią statistiką), kiek atlyginimai buvo pakelti valdininkams ir kiek dabar jų reikia pensininkams ir t.t. Ir negaliu nesutikti su Kubiliaus nuomone. Ištaškom netoli 250 milijonų šių metų biudžeto, kad pakelti atlygius tiems žmonėms, kurie per krizę nukentėjo mažiausiai, o po to bandom "susikalėdoti" trūkstamus litus pensininkams, savo pagrindiniams rinkėjams?.. Nereikėjo sau kelti atlyginimų, nebūtų reikėję bandyt numelžt vairuotojus. Bet kadangi socdemai į priekį negalvoja, tai rezultatą turim, kokį turim.
Arns 2014-02-16 19:27
Kubiliaus šnekų tai jau nereikia. Jis pridirbo tiek,kad šiai vyriausybei tik išsrėbti. Aišku kaip ir ana gali susigalvoti kokių neįveikiamų darbų, kuriuos trimituos jog daro, bet iš tiesų lauks kol per sekančius kiti ateis, ir jiems reiks sukti galvą iš kur visus ieškinius prieš valstybę padengti. Nes net arkliui aišku, kad po KT išaiškinimo, visi besikreipiantys dėl anos vyriausybės algų apkarpymo laimės, o dabar jau ir teisinis precendentas... P.S kaip sakiau, su skaitymu problema, nes įstatymai yra vykdomi, o tik paskui keičiami, o ne atbuline tvarka pataisomi ir įvykdomi. Net paskutiniame numestame straipsnyje N vietų kur minima jog net iki prieš krizinį lygmenį dar iškart neina atstatyti algų, o tai vykdoma .
Arthuras 2014-02-16 19:46
Kitaip tariant, buvusi valdžia padarė labai teisingai. Sumažino tiems, kurie gauna daugiausiai, nes jiems mažiausiai tai pasijunta. Galų gale, liberalai siūlė labai teisingą sprendimą - mažinti etatų skaičių. Nes žinai, man kiek juokinga, kuomet privačiame sektoriuje, kuris būtent ir išlaiko didelę dalį tų veltėdžių, per krizę atlyginimai vietomis mažėjo kartais, darbuotojai buvo tiesiog spiriami į gatvę, o valdininkai, matai, turi kažkokias "teises" į savo darbo vietą ir atlygį. Reikėtų daryt lygiai taip, kaip daro privačios įmonės - arba sutinki susimažinti atlyginimą iki situacijos pagerėjimo (be jokių tikslių terminų, nes niekas negali tiksliai prognozuoti ekonomikos augimo) ir pasirašai, arba nesutinki ir eini lauk. Nenormalu, kad valdininkų atlygių negalima reguliuoti pagal valstybės galimybes. O dar labiau nenormalu, tai imti didinti/kompensuoti atlyginimus ne nuo mažiausiųjų, o nuo didžiausiųjų.
Arns 2014-02-16 20:04
ties lėšų radimu, kad tik nereiktu teismuose dar daugiau pinigų pakloti. Vnz, būtu gerai jog suprastumei nuo ko prasidėjo ši epopėja, tada mažiau tuščiai burną aušintum gindamas tuos, kurie pridirbo ir dabar į ūsą kikena ar atviru tekstu kiršina visuomenę su bandančiais atstatyti teisingumą.
Arthuras 2014-02-16 20:44
Dirba... To darbu nepavadinsi. Jei šitiek šviesiausių Lietuvos galvų sugeba tik išstenėti mokestį pagal variklio tūrį... Nei juoktis, nei verkt...
Sigitas.lk 2014-02-16 21:14
Ech, Arns tai jau visai. Jam sakai nevalgyk, gi sudas, o jisai ne vistiek savo, sakys kad tortas, ir toliau kapos Kas sarbiausia zmogus, viska vaktais jam isdeste, o jisai vistiek savo. VT visagalis ir Automobiliai prabangos preke mat O as visad maniau kad prabanga, tai yra kazkas brangaus, ir tai ko kiti negali tureti labai lengvai.
Arns 2014-02-16 21:51
Nori ekologinio? Kur administravimas sunkesnis, bet rezultatas tas pats?
Arthuras 2014-02-16 23:34
Noriu, kad būtų nuspręsta, kaip apmokestiname automobilius - kaip turtą, kaip teršalų šaltinį, kaip prabangą ar norime atsikratyti nevažiuojančių lavonų. Tada galima ir sukurti logišką mokestį.