Greičiausi pasaulyje serijiniai superautomobiliai niekaip nepavytų motociklo (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

FtBall 2014-03-03 14:30
Wikipedija rašo kitaip: BMW: 0–100 km/h: 3.1 sec / 43 m (141 ft) 0–300 km/h: 19.1 sec / 1,112 m (3,648 ft) Bugatti: 0–100 km/h (0.0–62.1 mph) 2.46 seconds 0–300 km/h (0.0–186.4 mph) 16.7 seconds, Super Sport: 14.6 seconds Nors... BMW: 1/4 mile: 9.57 sec @ 251 km/h (156 mph Bugatti: Standing quarter-mile (402 m)[30] 10.2 seconds (standard), 9.9 seconds. Kas nors domisi tokiais dalykais, ir paaiškintų, kodėl taip yra?
Trolisnr9 2014-03-03 16:00
mocas greiciau begejasi nuo 100 iki 200 kokiu greiciausiai ir tiek.
audriusn 2014-03-03 17:06
galios ir mases santykis. S1kRR gaunasi grubiai 1:1. o paskui zmogiskas faktorius ir techniniai dalykai. labai norint ta BMW galima ivaryt i truputi virs 9 sekundziu.
Sigitas.lk 2014-03-03 18:52
O su motociklo vairuotojo svoriu? Tikrai nebesigauna net ir grubiai 1:1. O sitas video tai kazkoks nesamoningas, lyg be jokio pasiruosimo startas, nes bugattis juk sauniai sauna nuo linijos.
audriusn 2014-03-04 01:04
bus 275kg/200Ag. vistiek geresnis. tada daugiau lems padangos slegis, bukle ir temperatura. burnoutas pries starta ir nenumest sukiu zemiau 8000. sansu, ne specialiai dragui ruostai masinai, pasivyt nera. jokiu. galima paimti dar piktesni Kawi ZX14. Stokini galima ivaryt i truputi virs 9 sekundziu. su minimaliais perdarymais - sportinis laisvas ismetimas ir remapu, ilginta galine svytuokle - galima bandyt pakist po 8.5s. lengvi anglies pluosto BST ratai dar leistu nukast koki 0.15-0.2 sekundes. net toks klasikinio muscle bike stiliaus Yama XJR1300, ketvirti mylios issuka per 11-11.5s. kas su tokiais nevaziaves, nesupras kokia ten yra dinamika