Greitieji traukiniai, kurie parkuojami... nosimi žemyn

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kukulis 2014-03-25 15:28
Cia is serijos "visi daugmaz normalus, tik tu vienas durnas". Jeigu dediesi tokiu protingu, tai kodel tu nenagrineji galimybiu gerint infrastruktura Londone, new yorke, ar paruziuj, o sedi kazkokioj dievo uzmirstoj skylej anglijos kampe? Nes tu durnas, nes tik tu vienas uzsikabinai tiesiai ant vieno zodzio.
patalnius 2014-03-25 15:55
hm.. nenagrineju tokiu problemu, bet atrenku zmones butent tokiem projektams bei dirbu su smulkesnio masto infrastrukturos projektais diena is dienos. Kaip tik dabar dirbu su keliom imonem, kurie tiekia inzinerinius sprendimus tokiem projektam, kaip bent patys ivardina, auksciausias gelezinkelio tiltas Indijoje, Metro pletra + esamu liniju rekonstrukcija Londone, ivairus infrastrukturos projektai Vietname, Alzyre, Vokietijoje ir UK iskaitant bendravima su zmonem kurie uzsiima HS2 linijos darbais UK. Bet turbut mano patirtis sioje srityje yra niekas palyginus su tavo izninerinem ir infrastrukturos ziniom. tad turbut taip, tik as vienas lieku kvailio vietoje..
kukulis 2014-03-25 16:27
Tai kitaip sakant, dirbi kazkokioj HR firmelej, kuri daugmaz pafiltruoja interesantus, kad santechikas nenueitu i IT imone. Sveikinu. Much enginiering, such expert. WOW. man, kaip pakankamai dideles IT imones gan patyrusiam darbuotojui, irgi tenka bendraut su tokiom firmelem, kaip kad tu dirbi. Nesakau, kad jos neatlieka, ar blogai atlieka savo funkcijas, bet ta darba, kuri dirbi tu, daugumoje atlieka arba katik baige, arba dar bestudijuojantys jaunuoliai. Taip kad, leisk zemyn savo snapa ir nevaidink inzineriaus.
immortallt 2014-03-25 16:35
Diskusija apie "ad hominem".
kukulis 2014-03-25 17:02
Nori nenori, bet tenka ta linkme pakreipt diskusija, nes kai ateina zmogus ir teigia, kad per pusvalandi galetu paskaiciuot ir irodyt, kad toki porjekta vystyt neapsimoketu niekur, tai ka daugiau jam galima pasakyt? As banda pasakyt, kad pasaulyje pilna realizuotu projektu su kurkas utopiskesnem idejom, ir kiek ju dar siuo metu vykdoma. Tiesiog reikia ziuret placiau - jeigu bus poreikis, atsiras ir zmones ir priemones, kad tai igyvendint. Apie kaina ar apie atsiperkamuma isviso nera prasmes diskutuot - cia juk ideja, is esmes pateikta ant vieno popieriaus lapo, be jokiu uzuominu i technines projekto igyvendinimo galimybes. Ziurekit: Curiosity - sekmingai nusileido, ir dirba marse, o visas projektavimas ir testavimas buvo atliktas virtualiai. Neispudinga? Mars One - visiska utopija sendien, ir neaisku kas is to gausis ateity, bet tikslai nubrezti aiskiai, ir judama link ju vykdymo.
immortallt 2014-03-25 17:14
kukuli, idėja yra gerai, bet ne visos idėjos yra praktiškos. Mars One - viskas įgyvendinama ir gražu, iki kol prieini prie finansų srities. Ten staiga tampa tamsu ir neaišku, deadlines tokie utopiški, kad su nurodytais finansais spėsi nebent sukalti lauko tualetą marse. Šiuo atveju tai tik dizainerio papaišymo, nieko bendra su inžinerija ir praktiškumu neturi. Paskaičiuoti tokio projekto kaštų išvis neįmanoma, nes net neturime tinkamų medžiagų, kad atlaikytų tokias apkrovas, vibracijas ir t.t. O apie vietos taupymą - na reikia tinkamo tako įsibėgėjimui traukinio, kad užvažiuoti, taigi vietos ne sutaupoma, o dar daugiau reikia. Jei tai miesto transportas - Musk'o vizija daug realesnė, bet vertikalios stotys nieko bendra su šituo nebeturi. Jei tarpmiestiniai, tai vėlgi gerai pastebėta, kad kol Kinija ir Japonija galvoja, kaip traukiniui nesustojus įlaipinti ir išlaipinti keleivius, čia sugalvojo kaip traukinį dar ilgiau užlaikyti stotyje.
patalnius 2014-03-25 18:48
Zinai, galeciau tave cia ir dabar suvartyti papasakodamas apie savo darba ir vadinama "job description" pridedant faktus apie darbuotoju patirti sioje srityje bei atrankos proceduras kurias reikia praeiti zmonem bei rekalavimus keliamus jiem, bet nesi nertas mano laiko su visa derama pagarba, tikrai nesinori nusiristi iki tavo lygio, bet esi runkelis ir pats ta zinai. Suprantu, kad norejai tik pateikti savo nuomone, kad projekta imanoma igivendinti ir as sutinku, ta projekta imanoma igivendinti, bet kalba eina apie tai, kad investuoti protu nesuvokiamas sumas i tokios infrastrukturos + technologiju kurima yra netikslinga ir nenaudinga atsizvelgiant i siandienos situacija. Kazkuris kolega protingai paminejo, kad kai visi gyvensim dangoraiziu miskuose, si ideja atrodytu visai kitaip, taciau kalbant apie siandiena, sumos butu kosmines. Ir nereikia man dabar pasakoti, kad nesu inzinierius ir negaliu paskaiciuoti projekto sudetingumo bei kiek tas kainuotu, bet pasinaudok vadinamu common sense ir informacija kuria gali laisvai prieiti internete ir pasidaryk samata preliminaria - kiek tas kainuotu. Bet kokiu atveju - tai yra paskutines minutes skirtos, sakykime tau. tad dekui uz laika, ir sekmes gyvenant savo mazame, liudname pasaulelyje.
kukulis 2014-03-25 20:09
patalnius, tu arba vartyk, arba pashol pats zinai kur, meme is cv marketo. imortal, ok. Del vieno mes, kaip matau, sutinkam - sprest apie tokio projekto realizavimo kainas, atsiperkamuma, efektyvuma ar terminus vien tik is viena puslapi uzimancios idejos aprasymo - mazu maziausiai neprotinga. Butent del to as gincijuosi su tuo dalbajobu virsuj. Bet kodel tu taip drasiai teigi, kad sendien dienai nera medziagu, atspariu atlaikyti kruvius kokie atsirastu tam traukiniui kylant i boksta? Pagalvok apie didziasias uztvankas. Hoover dam. Medziagos ir konstrukcija - turbut tukstanis traukiniu nesugeneruotu tokios jegos, kokia atlaiko ta uztvanka. Kodel galvoji vien tik apie kinetines energijos panaudojima? Kodel atmeti galimybe uztempt traukini el. varikliais,ir letesniu greiciu nei, kad traukinio kreiserinis greitis? Kodel galvoji kad tokio tipo stotys turetu buti per visa trasa, o ne tarkim tik abejuose 1000km ilgio trasos galuose? Ir apskritai, as net nenoriu prisirist konkreciai prie sitos idejos, mano pats pirmas postas isviso buvo apie tai, kad man juokingai atrodo tokiu dalbajobu kaip tas virsuj, reziumacija po praktiskai betkokiu straipsniu - ale "nieko cia nebus. as paskaiciavau". Pamegink pasiggoglint kokiu straipsniu apie ivairiais rastais isguldytus javus laukuose. Tokius straipsnius skaitantys zmones yra aiskina, kad tai ateiviu darbas, nes zmonem per sudetinga javus tokiom figurom isguldyt Pagauni, kur link lenkiu?
immortallt 2014-03-25 20:56
Galinėse stotelėse statyti tokius gigantiškus statinius, nes ten vietos trūksta? Ten tos vietos mažiausiai trūksta. Užtvankų neveikia tokios vibracijos, kokias sukelia traukiniai Pastatyti žinoma įmanoma, bet ką jau tokio pranašaus tai suteikia už paprastą metro? Kol kas nėra nė vieno rimto argumento. Pagrindinis autoriaus argumentas, kad taip taupoma vieta. Deja labai jau klibantis argumentas, nes užvažiavimui, kad ir kokiu greičiu, reikalingas atstumas dėl išsilenkimo. Negana to, dar kažkokiu principu turi išlaikyti sukibimą ir visą traukinį tektų stipriai prikišti technikos, kuri sunkina ir didina sąnaudas bei mažina keleivių talpą - viskas brangsta. O išrausti didesnę stotį kainuoja palyginus ne tiek ir daug.
kukulis 2014-03-25 21:22
Zinok nelabai turiu noro bandyt atsakyt i tavo kiekviena klausima, nes jauciu pavargsiu. O kaikurie tavo teiginiai tera tavo paties ne visiskai teisingai susidaryta asmenine numone. Pabandysiu ataskyt i viena, del vietos pertekliaus/trukumo. Ar teko tau kadanors pabut New Yorke, Cikagoj, Singapure, Tokijuj, Bankoke, Seule? Man teko po kelis kartus pabut visuose. Ar zinai koks gyventoju tankis tuose miestuose, koks teritorijos uzstatymas? Jeigu ne, tai sita info galima laisvai susirast kad ir wikipedijoj. Esme tame, kad istoriskai taip jau susikloste, kad didziausi transporto hubai nera kazkur uz miesto, o butent labiausiai uzstatytose, uzspaustose vietose, daznai paciame miesto centre. Ir kaip nekeista, lengviausias budas pelestis ten ir yra arba i virsu, kur netrukdo praktiskai niekas. Darkarta pasikartosiu, kad as tik skau, jog toks projektas man atrodo visiskai logiskas ir prasmingas. As nesneku apie projekto kaina, ir as nesneku, ir nebandau kelt potencialiu problemu, su kuriomis butu susiduriama bandant igyvendint toki projekta. Jeigu kazkas rysis igyvendint tokia ideja, tai bus ju problemos, kurias jie tures isspresti. As nesijauciu pakankamai kompetetingas, kad galeciau iskelt klausima verta diskusijos. Sakai uztvankos nepatiria tokiu vibraciju? Zemes drebejimas. Vis dar sakai, kad uztvanka nepatiria tokiu vibraciju?
immortallt 2014-03-25 21:59
Po žemės drebėjimų atliekama užtvankų patikra. Tai nejau kasdien struktūros vientisumą tikrins? Taip, didmiesčiai užgrūsti ir vieta ten tikrai taupoma. Todėl juose ir kelia viską po žeme, kur pastatų nevaro. Taigi yra dvi alternatyvos - statyti po žeme, arba tokius inžinerijos stebuklus, kurie kainuotų kosmines sumas. Dėl vietos, prieš tai pasiūlei maršruto galuose statyti, bet galuose vietos taupymo poreikiai nebėra tokie dideli, kaip būtent centruose. O centre toks pastatas dar sukelia ir kitą niuansą - kiek laiko užtrunka stotelėje.
kukulis 2014-03-25 22:38
Man teko traukiniu vaziuot cia vietoj, Europoj. Paryzius - Roma. Cia tada, kai Islandijoj ugnikalnis issiverze. Marsruto ilgis grubiai 1300km. Tiek pradine tiek galutine stotis praktiskai miesto centre (Paryzius - Guarde De Lione, Roma - Tributino). As kazkaip tokio tipo stotis isivaizduoju butent taip, o ne is Snipiskiu i Sauleteki per senamiesti... Po zeme raustis daugiau problemu del ten jau priraustu komunikaciju, metro, tuneliu, nuoteku sistemu ir tt. Kai kur po zeme isviso labai sunku kazka daryt del ipatingos grunto strukturos. Bet as neteigiu, kad neimanoma. Dar del tu vibraciju - as sakau tau, as neapsiimu vertint nei ju dydzio, nei itakos konstrukcijos patvarumui. Vienas dalykas, ka as teigiu, tai kad yra jau igyvendintu projektu, kurie atlaiko dideles jegas. Ziuriai dideles. Cia nera kazkokia fundamentali problema, kaip virsyti sviesos greiti, ar bent jau pasiekti 99% jo.
patalnius 2014-03-26 10:24
kukulis 2014-03-26 11:21
Jei nerupetu, nesivargintum cia uzeit trecia diena is eiles. Mėmė.