"Made in USSR". IV d. Istra ir tarybiniai "kūlverstukai" Belka bei Vniite PT (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sabotan 2014-04-04 18:26
Tai video nera tai ne tas na kokybe krenta oi kaip krenta
bahuriux 2014-04-04 19:39
Kad ir kaip nemegstu rusu (politikos) tenka pripazinti, kad jie sukure kazka ka vakarai mielai nukopijavo. Blogai padare, kad istros nepaleido kaip serijines, sprendimai tikrai tuo metu buvo desimtmeciais aplenke savo laikmeti.
Tas_pac 2014-04-04 19:50
Juokingai atrodo žinant kad Europa ir Japonija gamino taupius automobilius jau nuo šešto dešimtemčio, serijiniu būdu. Kaip pavyzdį paimkime Mini Cooper kuris ir buvo sukurtas kaip taupus automobilis, jau 1959 metais jis vartodavo 6,5 litrus benzino 100 km. O konceptinių tai irgi gražių buvo sukūrę: http://flaviendachet.blogspot.co.uk/201 ... ncept.html
Simplicity 2014-04-04 20:43
Gan plačiai buvo užsimota... Jaučiu, planą iki XXX komunistų partijos suvažiavimo tikrai būtų įvykdę, tik kad CCCP sugriuvo
kestutisz 2014-04-04 21:45
Ką ten konceptai, reikia nepamišti, kad legendinis DeLorean DMC-12 tai reali serijinė mašina, turbūt labiasiai išgarsinusi pakeliamas duris ("išrastas" dar 7'tam dešimtmetyje) jau gaminta 81'ais. Na, gal tik neskrido ir neturėjo laiko mašinos :)
Nerkashis 2014-04-04 21:46
Reikia pripažinti, kad Istra ir dabar man ne gėda būtų vairuoti.
paranoiac 2014-04-04 21:47
Ten "Šilelis" tame taksi integruotas?
SaMaras 2014-04-04 21:51
81? gal tau apie pakeliamas duris priminti mersa sl300? sestajam desimtmetį paleistą?
Anonymous 2014-04-04 22:09
Kai sprendžiat apie sssr atsilikusias technologijas įsivaizduokit tos šalies dydį. Kaip sutvarkyti mašinos kompą, jei iki serviso 600 km? O kaip sunkvežimiui padangą permontuoti, jei staklių nėra? Todėl rusiški gruzovikai važinėjo girtais ratais, bet padangą permontuoti buvo galima kad ir miške. Kad tik kūjis būtų. Tai ir lengvieji ne šiaip sau buvo primityvūs. Kad bet koks traktoristas sugebėtų susitvarkyt. Konstruktoriai būtų prikūrę - bet niekas jų neprašė... Netgi draudė
kestutisz 2014-04-04 23:04
Panašu jog išvis suklydau - Istroj nebuvo "gulf wings" (išskečiamų sparnų) tipo durys, čia labiau slankiojančios tik ne į šoną, o į viršų - https://www.youtube.com/watch?v=R-aU0PLqk1Q, gaila tik nerandu realaus video, su veikainčiu mechanizmu. Įdomus aišku, bet ne kiekvienam dengtam parkingui, o nedengtam gali būti nesmagu žiemą prišalus...
Tas_pac 2014-04-05 01:09
Na Australija dar rečiau apgyvendinta valstybė, bet niekam nesukelia problemų modernios transporto priemonės.
punktyras 2014-04-05 01:58
Australijoje – ne planinė ekonomika. O ir ten „kirvio darbo“ mašinos sau panaudojimą randa.
Anonymous 2014-04-05 07:19
Amerikoje, beje, linginės karietos irgi pagarboje
Vytax 2014-04-05 09:37
Tų pačių metų VW Passat nebuvo kažkuo sudėtingesnis nei koks žigulys.
Anonymous 2014-04-05 18:20
Pasačiukai jau buvo purškalai, o žeibuliukai - karbiniai. Skirtumas yra? Karbą ant kelių pasidėjęs surinksi, o purkštukai? Siurbliai? Dar įskaičiuokim, kad kokybės trūko visose grandyse - nuo gamybos linijų iki metalo liejyklų. Karinėje pramonėje, aišku, viskas buvo aukšto lygio, bet civiliams technologijų trūko visur. Vokiečių gamybos - priežiūros - eksploatavimo kultūra lenkė dviem eilėm. Todėl rusai gamino primityviai.
andriulis 2014-04-05 19:15
Taskitas - "todėl rusai gamino primityviai" ne tik gamino, bet ir gamina. http://www.realussr.com/ussr/soviet-car ... rt-1-of-3/ http://www.realussr.com/ussr/soviet-car ... rt-3-of-3/ http://www.realussr.com/ussr/1931-1940/ ... rt-2-of-3/ O čia šių dienų šūdevras https://www.youtube.com/watch?v=bP2honxnfJI Nupirkę žiguliuko licenziją iš karto jį sušiko.
Simplicity 2014-04-05 19:46
) p.s. Rusiškame internete galima užgaudyti tokių temų, kur juodu ant balto rašoma, kad iki pasirodant prancūzams rusiškame variklio bloke net cilindrų diametras galėjo skirtis... Tam AutoVAZ net keturių skirtingų diametrų cilindrus darė. (Neįsivaizduoju kaip tokį automobilį galima remontuot, jei neišsiardęs net nežinai kokius cilindrus reikia užsisakyti.)
Anonymous 2014-04-05 21:16
Taigi. Taigi ar galėjo tarybiniai konstruktoriai kurti technologiškas mašinas masinei gamybai? Ne. Net atskiri entuziastai galėjo kurti geresnes. Nes jiems nereikėjo rūpintis visa milžiniška šalimi. O dar mes nutylėjom apie tepalų ir kuro kokybę Vokiški motorai nuo rusiško tepalo užlinkdavo per 50 kilometrų O rusai kūrė maz, kurie savo apskaičiuotą motoresursą - 300 000 km atvažiuodavo tais tepalais ir plaktuko bei kirstuko priežiūra Kai bjaurimės, beje, pagrįstai, avtopromo kūryba - tiesiog nepamirškim tų laikų realybės.
Vytax 2014-04-05 21:25
Mano pirmas 87 metų Passat B2 buvo karburatorinis. Ir konstrukcija ar remonto atžvilgiu jis nė kiek nebuvo sudėtingesnis nei koks žigulys. Jis buvo tiesiog patvaresnis. Tiek ir pagaminimo kokybė geresnė, tiek ir konstrukcija labiau ištobulinta. Tuo metu tai buvo superinė mašina, į bagažinę tilpdavo net pusę tonos.
Anonymous 2014-04-05 21:47
87 pagamink pasatą rusiškomis staklėmis iš rusiško metalo, užpilk rusiškais tepalais ir pasatas bus tikras žigulys