Lietuvos „auksarankiams“ nebeleis automobilių „prikelti iš mirusių“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arthuras 2014-06-20 20:44
Kad negalės prikelt lavonų - gerai. Blogai yra tai, pagal ką spręs, ar jau reikia automobiliui į laužyną... Aplankstysi skardas senam automobiliui - o jo vertė tai maža. Jei paskaičiuos remonto kainas labai dideles, tai ir nedaug sužalotą automobilį teks išmesti. Nežinau, nežinau...
zaliaakis 2014-06-20 21:40
Jau ir taip apeina parsivaro auto is svedijos gerokai(isaudziusios pagalves) ir nedaug(visokiu buna) . Lietuvoj sutvarko, prideda apgaviku ir ttt. Viskas veikia idealiai(teoriskai). Atgal i svedija. Praeina tech apziura. Tada pilnai sutvarkomi popieriai kaip saugios auto it parduoda jau svedukai(jie tai galvoja kad viskas sutvarkyta, nes apziura praejo). Kitaip ten negalima, tech netvarkingos negali parduoti. Ir jau Lietuvoj saugus automobiliukas su tvarkingais popieriukais... Ir kaip po Liepos 1. Tas pats kas ir dabar...
arturas173 2014-06-21 01:01
O kas nors turi informacijos kuo policijos pareigūnai vadovausis atimdami TA už negamykliškus šviesos šaltinius? Pavyzdžiui pas mane stovi lešinės faros, tik patys xsenon blokeliai kinietiški, bet xsenonai neakina, kadangi kartoju faros lešinės, tai vistiek TA naikins?
HDi 2014-06-21 01:24
Kas tuom užsiima? Pirikupai? Tikrai ne. Manau toks remontas daromas tik už draudimo pinigus dažniausiai, ir tai dar reikia žinot kreiptis, kas turi visus gamintojo suvirinimo nurodymus, o tokių įmonių lietuvoje nedaug, aš žinau tik dvi. O kai pasiklausai aplinkui, patekus į įvykį tai arba parduoda daužtą, arba paleidžia dalimis ir blogiausias variantas suremontuojama už pigEi ir kažkam įkišamas šūdas, kad tik į minusą pačiam kuo mažiau nueit. Juk taip būna, negi ne? Finale manau draudimas teisingas, neesame pirma tokia valstybė, užtenka pažiūrėt anglų aukcionus, atrodo menkas daužimas nieko nėra, bet V5 formos nėra... Kritikuoti tokį sprendimą gali tik "pirikupas", kuris iš to gyveno, paprastas žmogelis nuo to tik išlos perkant automobilį. Vienintelė dalis kuri kliūna man kaip ir kai kuriems kitiems, dėl senų automobilių, kurių vertė maža.
Anonymous 2014-06-21 08:01
Prie ko perekūpai? Jau dabar nebeleis pakeisti nei stoikės, nei šiaip kokio lonžerono ar net galinio sparno - anie gi reik virint Čia ne eismo saugumu, čia verslo pelnais rūpinamasi. O dėl statistikos - nu nesidomi, tai nesidomi. Gerbiu tamstos pasirinkimą
HDi 2014-06-21 09:11
Lonžeronai ir stoikės yra vieni iš pasyvių saugumo elementų, pasižiūrėk senesnių auto crash testus, sulinkdavo ir stoikes priekines ir stogas, o dabartinese nebelinksta taip lengvai, o priekinės durys atsidaro lengvai, tai neteisingas suvirinimas tikrai gali turėt skaudžių pasekmių. O dėl statistikos, tai čia toks tipinis atsakymas kai pats neturi atsakymo, ale žinau bet nesakysiu
Anonymous 2014-06-21 09:53
Ne, atsakymas dėl statistikos - normalus būdas nešnekėti su tais, kurie nė nesidomi duotuoju klausimu. O dėl saugumo ir virinimo - nu tai automobiliai ne Hablo teleskopai. Plius gamintojai galėtų dalintis svarbia saugumui informacija. Beje, pagal tą draudimą nė slenksčių nebegalėsim suvirinti.
zaliaakis 2014-06-21 10:02
Svelniai mustas priekis, palankstytas visas sonas(avarijos pasekme, nes auto pro kita auto praslydo) kebulo saugumo elementai nepazeisti. Pagalves neissovusios....3 metu senumo auto nurasys nes remontas brangiai kainuos. Dalis tuo metu bus galima gauti tik originales. Draudimas paskaiciuos, remontuoti per brangiai, nes servizas viska keis tik i naujas ir orginales dalis(auto tik 3 metu). Zmogui palieka auto ir ismoka pinigus. Auto tik i lauzyna... Praeina pusmetis,metai, kiti... Jau kinieciai gamina dalis ir yra pardavime. Atsirado devetu. Ir net normaliam servize su garantija galima susiremontuoti 2x pigiau. Aotomobilis beveik naujas, tik isorines dalys butu keiciamos. Bet nera prasmes remontuoti, nes negali eksplotuoti ps. O panasiu variantu labai daug yra... Nes buna labai daug smulkmenu(plasmasiukai ir ttt) Kurie orginalus labai brangus, deveti ir neorginalus pakankamai pigus. O del kokybes nelabai nusileidzia. Svarbu saugumui tai nesudaro dideles reiksmes. Galima keisti buvusias kseonines lempas ir paprastas. Bamperis ir ttt paprasto varianto, slenksciu apdailos ir paprastesnes. Dedant kas eina i bazini varianta ir ttt. Saugumas islieka tas pats...
Anonymous 2014-06-21 10:36
Va va, irgi geri pavyzdžiai. Nė velnio saugumas valdžiai nerūpi, jiems tik verslo babkes atidirbinėt reikia Panašu į tą plovyklų pirktą įstatymą, kur už namie nuplautą mašiną - be jokios chemijos, tik išorę, kaip per lietų - 2000 lt bauda Ekologistai-saugumistai
vyckas 2014-06-21 11:38
Ir ką tai turi bendro su šitu įstatymu? Čia draudimo kompanijų problema, kurios nesugeba suremontuoti lengvai apgadinto auto, nes jis per naujas ir remontas per brangus...
HDi 2014-06-21 12:22
Skiedi kažką, pats tokį automobilį tvarkiau ir važinėju dabar, dėjau originalias dalis, nes kitokių nebuvo remontas tesudarė ketvirtadalį sveiko automobilio kainos. Dėtos originalios dalys: kapotas, buferis, sparnas, durys, galinių durų stiklas, posparnis, vairo traukė + antgalis, lempų apiplovimo dangtelis). Na dar lempa bixenoninė būtų prisidėjus, bet sukniedyta ta pati, nes tik ausys nulūžo.
Anonymous 2014-06-21 14:08
Kas, gamintojai dalinasi? Gamintojai tik kuria įvairiausias apsaugas, kad tik vairuotojas pats neremontuotų. Vienetinių gamintojas vw kaladėlių neleidž pasikeisti be serviso O kur galima rasti manualų, kaip taisyklingai virinti kėbulą, kad jis liktų gamintojo nustatytose patvarumo ribose? Lėktuvų atsparumo koeficientas, ar kaip jį ten, yra tik 1.6. Uždraust? Žmogaus kėlimo mechanizmai kažkada turėjo 10 - kartinę patvarumo atsargą. Pavyzdžiui Naujos mašinos saugesnės? Tai kodėl jos pakliūva į avarijas? Kvepia kažkokiu melu. Tie saugumo ekspertų paistalai. Tiesiog viskas nukreipta į tai, kad žmogų prievarta sodinti į naujas, kad negalėtų važinėti senomis. Viskas dėl pinigų. Kad nestotų skarbonkių gamyklos. Vidutinė alga - 1800 lt. Reik išlaikyti šeimą - ir kaip tokiu atveju pirkti naują? Tata motors? Lada export? Tipo, jei esi ne verclinikas - vaikščiok pėsčias? Kad valdžiaunykams netrukdytų golpukai po leksusų ratais, imtais už tautiečių pinigus? Labiausiai užknisa, kad apsimetinėja geručiais. Dėl saugumo, dėl ekologijos, dėl rojaus ant Lietuvos... Ne kad sakytų tiesiai - reik mums dar pinigų švaistymui - imsim nalogą. Bent būtų sąžininga
Arthuras 2014-06-21 14:58
Šeima uždirbanti per abu 3600lt tikrai sau gali leisti geresnį automobilį, nei už 1000lt. Ir tai niekaip nesusiję su tuo, kad virintų iš kelių dalių neliktų.
zaliaakis 2014-06-21 15:01
Skiedi kažką, pats tokį automobilį tvarkiau ir važinėju dabar, dėjau originalias dalis, nes kitokių nebuvo remontas tesudarė ketvirtadalį sveiko automobilio kainos. Dėtos originalios dalys: kapotas, buferis, sparnas, durys, galinių durų stiklas, posparnis, vairo traukė + antgalis, lempų apiplovimo dangtelis). Na dar lempa bixenoninė būtų prisidėjus, bet sukniedyta ta pati, nes tik ausys nulūžo.[/quote] Ka tu ten tvarkiai man nelabai idomu... As jau ne vienus metus (virs 15metu) dirbu toj sriti. Ir variantu daug buna kad draudimas netvarko, nes per brangiai. O servizas pigiau ir nenori. Nepamirsk kad dar yra mokesciai, turi duoti garantija ir ttt Pats visada gali pigiau ar kokiam garaziuke... Bet draudimui tai neidomu... bus brangiau remontas(apie 70%-80% auto vertes) nei tavo auto. Nurasys ir tiek, galesi det ja kur nori. Bet eksplotuoti negalesi, kai bus naujas istatymas... Ir cia bus ne draudimo problema, bet auto savininko ir tiek.
HDi 2014-06-21 15:24
Nu tarkim.... Bet aš problemą čia matau tik iš pirikupų pusės, paprastam žmogeliui kaip ir minėjau, nuo to tik geriau. O pridedant prie Arthuro, tai aš šitą video dažniausiai rodau: http://www.youtube.com/watch?v=wbqZPW-Qhsw O taip pat technologijos.lt ir naujas straipsnis išėjo. http://www.technologijos.lt/n/technolog ... is?l=2&p=1
zaliaakis 2014-06-21 16:07
Pirikupai jei ne musu rinkai tvarko, tai kaip ir dzin jam visiskai. O ir saviem jau minejau, kaip yra is svedu parvarytom auto... Paprastam zmogeliui kaip tik problema. pvz. masiniuko verte 3000 lt. Paciam lengai tvarkoma(kai kurie mazgai) Pasikeiti visus stabdziu diskus, kaladeles, amortizatorius, tepalai ir ttt. Ka galima nesunkiai paciam, jei kiek ismanai remonte. Visumoi sukisi apie 2000 lt. Kebulas dar geras. Vaziuosi ilgai ir tvarkingai, saugiai dar 4-6 metus. Bet kas bast per visa sona(tiks skardas sulanksto-subraizo), lempos skyla... Draudimas paskaiciuoja kad remontas didesnis bus nei 2600 lt. Paskaiciuoja masiniuko likutine verte koki 700 lt. Ismoka 2300lt. O auto nuraso kaip neremontuojama. Belieka savo atiduoti i metalo lauza ar ,,srota,, kuris kazi ar 600lt duos. Tada pabandyk nusipirkti uz 3000 lt tokiam stovi kuriam buvo ? O cekiu turejimas ka keitei nepades, jei tai neatliko servizas kuris israse saskaita, kad galetum auto rinkos verte didesne tureti... Ir tada pralos tik auto savininkas... O tokiu Lietuvoj pilna transporto priemoniu. Kurios tikrai dar geros(kas priziuri), bet nebrangios
Arthuras 2014-06-21 16:29
Zaliaakis teisybę sako. Tas nurašinėjamas į "neremontuojamas" turėtų vykti ne pagal kainą, o pagal pažeidimus. Tarkim, jei kokie lonžeronai pažeisti ar pan...
Anonymous 2014-06-21 17:22
Pušis vis tiek. Saugumas vis tiek nei prie ko. Nafik mokėti brangiai mašinai, jei nesergu autofetišu ir man tiesiog reik tr. priemonės? Koks begalvis leis šeimos pinigus mašinai vietoj to, kad pastatytų ar nupirktų namą? Ir jei aš nusipirksiu frankenšteiną kaip tai atsispindės avaringumo padidėjime? Va, saugumu rūpintųsi, jei visoms mašinoms įdėtų ribotuvą 130 km/h
HDi 2014-06-21 17:35
Na aš žiūrėjau labiau iš auto pirkėjo pusės, ne naudotojo. Sutinku kad su senais automobiliais ir nedideliais barkštelėjimais tai bus bėda.
HDi 2014-06-21 17:37
Tuom, kad jei pateksi į avariją, tai nesulys variklis į saloną, ir nenukapos kojų, ir nereiks Tavęs ilgai ir nuobodžiai gydyti už valstybės pinigus, taip pat patapsi nedarbingu, nemokėsi mokesčių o tapsi valstybės išlaikytiniu. Nieks Tavęs neverčia pirkti naujos mašinos, naudotų liks, bet pagal planą neliks mašinų su neaiškia istorija.