Vilnijantis variklis: N. Zelandijos inžinieriai sukūrė naujo tipo ašinį galios agregatą (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Borland 2014-07-15 11:30
Kodėl jie apskritai keičia kryptį? Tai į viršų tai į apačia. Pakeisti kryptį kainuoją energiją, nes turi įveikti inerciją. Toks elipsinis judėjimas tiesiog sumažiną tą stumoklio inerciją, kuri esant dideliam dažniui manau tikrai didelė.
manas 2014-07-15 11:38
Nebera pagrindinio dirzo, nebera voztuvu, gaunas paprastesnis variklis uz dabartini
SaMaras 2014-07-15 12:11
gaunas paprastesnis, tik nesupratau kodėl su juo pasiekiamas didesnis suspaudimo laipsnis? dar matau vieną problemą tai visi cilindrai sukasi apie stacionariai įmontuotą galvą, kokiu būdu sandarinamas tas sujungimas kad slystų ir išlaikytų kompresiją (manau pagrindinis klausimas tos jungties ilgaamžiškumas ir atsparumas temperatūrai)
Simplicity 2014-07-15 12:57
Iš pirmo žvilgsnio, tai tikrų tikriausia inovacija („Kaip niekas iki šiol to nebuvo sugalvojęs?!“), o po to ateina praregėjimas (kartu ir nusivylimas)— pirmi tokie varikliai pasirodė daugiau nei prieš šimtą metų... http://en.wikipedia.org/wiki/Axial_engine#History Jei per šimtą metų dizainas neišplito, tai su juo kažkas yra labai negerai. Mažesnis, lengvesnis, turintis mažiau dalių, bet kažkodėl nepopuliarus. Gal labai ėda tepalus ar ašį trintis greit sugraužia?
Nerkus 2014-07-15 13:20
Jaučiu bus problemų su aušinimu
Ahoy 2014-07-15 13:59
Na "kur šuo pakastas" tai jie tikrai nesakys. O tos ašies ilgaamžiškumas kelia abejonių
S.J 2014-07-15 14:02
Kiek cia inzinieriu ismananciu apie variklius. Mano manymu vienintelis dalykas tai laikas parodys kaip cia bus su tuo varikliu. Beja rotoriniai varikliai ir nera paklausys, bet vistiek yra tobulinami. Yra ivairiausiu tipu varikliu, kurie kuriami kaip inovacija, bet tam reikia daug laiko ir pinigu kad butu pasiektas koks nors svarus rezultatas.
Simplicity 2014-07-15 14:31
varikliai).
Dia.v.olO 2014-07-15 14:50
Na mano žinios kuklios, bet paprastas klausimas, jeigu cilindras keičia "būvimo" vietą, tai iš kur kompresija? Ar juda kartu ir degimo kamera?
Ishiki 2014-07-15 22:44
Paskaiciuokit, kiek per metus isleidziama toms detalems kuriu atsisakoma su siuo motoru ir bus viskas aisku. Ne visada kompanijos daro tai kas inovatyvu. Didziosios kompanijos yra "didziosios" todel, kad viska daro kad uzdirbt daugiau.
sigun 2014-07-15 23:39
Aik tu. Ir čia sąmokslas! Pasiūlyk temą Klivečkai, tas tikrai užkibs. Grįžtant prie temos. Na ir kiek gi išleidi per pirmus 5 metus naujo automobilio alkūniniam velenui, jo guoliams, žvakėms, tarpinėms, purkštukams ir pan? O apie senesnius nei 5 metai gamintojai iš vis negalvoja.
manas 2014-07-16 17:46
Bent tas variklis kuris Gif'e parodytas tai tikrai ne toks, stumokliai juda aukstyn, zemyn bet nesisuka ratu vadinas reikalingi voztuvai ir pan.
immortallt 2014-07-16 20:49
Tai pagal tave nepelningi produktai yra geri? Matyt niekam nevykę, byrantys ir nuostolius nešantys produktai būtų pasaulio išganymas, o vat produktai, kurie pelningi, kurių visi nori, tai va jie tai pasaulio blogis. Tu bent galvą kartais įjunk.
Ishiki 2014-07-18 11:27
Tai ne man galva sukti reikia. Jei pasidometumet, kiek dabartiniu auto gyvavimo laikas numatytas skiriasi nuo senesniu auto. Siuolaikines vos atlaiko tuos 5 metus, o paziurekit i anksciau gamintas auto. Ir kodel jus iskart mane puolat "Tu bent galva ijunk". As tik pasakiau savo nuomone, nieko neizeidinedamas, o iskart esu puolamas. Kam tada komentarai skirti? Kad pjautis ar kad issakyt nuomone?. http://www.jasonfagone.com/ cia vienas is daugelio saltiniu kuriuo mano nuomone yra grindziama. Nesakau, kad imonems apsimoka gaminti totalu lauza. As sakau, kad nera dedama pakankamai pastangu, kad padaryti visiskai patvaria auto, nes tai tiesiog neapsimoka.
Simplicity 2014-07-19 00:13
Padaryti gerą patvarų daiktą kainuoja pinigus, o pardavus naują automobilį dar norisi ir uždirbti. Pigiai ir gerai nebūna, tad imdamas naują pigų automobilį turi nusiteikti, kad juo važinėsi iki sueis gamintojo garantiją. Pasibaigus garantijai senąjį veši atgal dyleriui ir išriedėsi su nauju. Jei nori automobilio dešimčiai metų, tai žvalgaisi į brangesnius prekės ženklus ir tiek. Vidutinius atlyginimus uždirbantys vakariečiai būtent taip ir daro— nuvažinėja ir po to parduoda, nes prasideda visokie diržų, guolių, šarnyrų ir panašių dalykų keitimai. (Viskas lygiai taip pat kaip ir senuose automobiliuose.) Tipinis vakarietis nežino kur aušinimo skystis pilasi, tad net neverta kalbėti apie tai, kad pats pasikeis stabdžių kaladėles ar oro filtrą. Jei viską tvarkyti servise, tai bus beprotiškai brangu, todėl seno su priemoka keitimas į naują vakariečiui jau nėra toks ir baisus.