Kaip navigacinės sistemos didina avaringumą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Heksogenas 2014-07-19 11:55
Bet čia gi elementaru, kai važiuoji nežinom vietoj koncentruojiesi į kelią ir kur važiuoti, nežinai kada ir kur posūkis tiksliai bus iš kokios juostos bus galima važiuoti, tai smulkmenų daug mažiau pastebi, o va kai važiuoji žinomu keliu tai spėji pamatyti kas pasikeitę minoriniam lygyje ar net ką pėstieji daro ar kiek varnų tupi.. Bet kur priešingas tyrimas koks avaringumas būtų nežinomuose keliuose be navigacijos? Viską susumavus gal lipam į pliusą ir šiek tiek optimizavus navigacijos pateikimą sumažintume dar avaringumą ir viskas būtų puiku. P.s. Nepamato pėsčiojo, pėstieji pamirštą reikalavimą, kad jei turi įsitikinti, kad vairuotojas juos praleis. Plius kiti šakojasi va nepraleido jo, bet nepastebi, kad už tos mašinos daugiau niekas nevažiavo, ir kad jei mašina jo nepraleis ir pravažiuos pats pėstysis po to greičiau ir saugiau pereis kelią.. Nes auto sugaišta daugiau laiko sustoti prie perėjos ne pravažiuoti ją.. Ir šitoj situacijoj abu eismo dalyviai laimėtų..
Shinigami 2014-07-19 13:40
Navigacija dažniausiai naudojama tada kai nežinai kur važiuoti. Jei nežinai kur važiuoti, tuomet naudosiesi navigacija arba žemėlapiu. O žemėlapį vartyti prie vairo yra kur kas sudėtingiau nei navigacija ir daugiau pavojų. O jei neturi žemėlapio tada labai stipriai teks sukoncentruoti dėmesį į kelio ženklus, o pėstieji ne kelio ženklai todėl jų vėl nematysi. Todėl, atidumą mažina ne navigacija, o nežinoma teritorija kuria važiuoji. Navigacija kaip tik padidina atidumą, nes nereikia koncentruotis į labiau atidumą mažinančius dalykus, o gali susikoncentruoti labiau į kelia. Heksogenas kodėl pėstieji turėtu būti labiau atidus nei vairuotojai? Jei vairuotojas bus atidus ir matys pėstiji, ir pėsisis bus atidus ir matys automobili. Tada avarijų nebus. Bet kaip vairuotojas nesugeba išbūti 100 proc. budrus ir visa kelia, taip ir pėstysis negali išbuti 100 proc. budrus visa savo kelią.
immortallt 2014-07-19 14:29
Pėsčiajam ir nereikia 100% laiko būti budriam, tik kai kerta kelią. Būdamas pėstysis, nesvarbu kur einu per kelią, kokie ženklai ar pan., jei ten vyksta automobilių eismas per kelią einu taip, kad arba akivaizdžiai praleidžia, arba nesugebėtų manęs nuskinti. Man gi nesvarbu, kas kaltas bus, svarbu pats gyvas ir sveikas.
Shinigami 2014-07-19 14:41
Tokiu atveju ir vairuotojui nereikia visa kelia budriam būti, tik kai važiuoja pro pėsčiųjų perėja.
Heksogenas 2014-07-19 15:21
Aš turėjau omenį, kad pėstysis turi mąstyti galva, o ne subine, nes dabar dauguma galvoja perėja ir jis teisus.. Gerai kad yra video registratoriai tai dar išsisuksi, nes pats važiuoju ir matau aks dedasi kerta perėjas net neapsidairiusios babanės ir visokios malalietkos ar nniolikiniai.. Taip vairuotojas ir neprival obūti būdrus šimtu procentu, nes tai fiziologiškai neįmanoma. Pvz tu magistralėj nesitiki pėsčiojo kertančio kelią, o jei kerta tai pats pėstysis mąsto kaip kirsti.. Taip pat kaip pėstysis nesitiki vairuotojo ant šaligatvio.. Bet faktas išlieka faktu kur bebūtum elementarų budrumą turi turėti.. Ypač žiema keliuose gali mašina slystelėti ir kliudyti, tada tada ir prie perėjų reik atsargiai stovėti.. P.s. kaip ten sako kas saugosi tą ir dievas saugo.
Shinigami 2014-07-19 17:03
Aš ir nekalbu apie tuos kurie vaikšto kur papuola. Aš kalbu apie tuos kurie eina ten kur jiems eiti leidžiama ir kada leidžiama. Ir šis straipsnis ne apie tokias situacijas. Ir kaip jau rašiau, reikia visiems būti atsargiems, o ne versti kaltę kažkuriai vienai pusei.
Anonymous 2014-07-19 17:54
Nu va, pasirodė tyrimas, dabar es-biurokratai puls uždraudinėt navikus dėl eismo saugumo Kad taip bus - iš pinigų nederėčiau, bet įvykus nenustebčiau
immortallt 2014-07-19 22:31
Uždraudus navigacija avaringumas dar šokteltu, o vakarų Europai dar labai daug reiktu išleisti ženklams, o tai jie dažnai jų stipriai taupo su prielaida, kad visi turi GPS.
bahuriux 2014-07-19 23:12
Jei i tema, tai kaip ir daugelis cia rasiusiu manau, kad GPS priesingai didina sauguma ir galima susikoncentruoti labiau i kelio stebejima, nes zenklu virs galvos ar sone ir zemelapio stebejimas tikrai neprides saugumo lyginant su GPS.
kestutisz 2014-07-20 21:18
pirmiau tektų uždrausti "gulinčius policininkus" - susikoncentravus greičio parinkimu jį kuo greičiau, bet ne skausmingiau pervažiuoti, viskas kas už jo tampa antraeiliu dalyku
bahuriux 2014-07-20 22:04
As piktas ant tu gulinciu mentu ir ju vis daugeja, o labiausiai biesina tie mazi kvadratiniai. Atvaziuoju prie tokio kvadratinio gulincio mento pristabdau iki 20-25 km/h, nes kitaip dantis issidauzyciau ir masinos gaila, o salia kitoj juostoj su sunkvezimiais, autobusais, autobusiukais ir dzipais pjauna 70+km/h, nes ju ratai apzergia, o mano ne. Niekaip nesuprantu kam tada tokia pornografija isvis reikejo daryti.
sub 2014-07-22 16:21
Dėl navigacijos - jai visi pliusai prieš žemėlapį. Be to, kalbančios navigacijos pagerina šią problemą, nereikia dažnai spoksoti į ekraną. Ir šiaip labiausiai dėmesį į mažą navigacijos ekraną kreipiame miestuose, rečiau užmiestyje.