Ar verta skubėti pasikeisti vasarines padangas į žiemines?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Nukainotas 2014-10-23 13:57
– KET sakoma, kad nuo lapkričio 10 d. draudžiama su vasarinėmis padangomis eksploatuoti automobilius, kurių masė didesnė kaip 3,5 t. Paprastai kalbant, lengvieji automobiliai, važinėjantys su vasarinėmis padangomis, turi būti „perauti“ iki lapkričio 10 d. Kažkas nesusieina. Lengvieji, kurių masė didesnė kaip 3,5 t?
punktyras 2014-10-23 14:30
Broniusg 2014-10-23 16:01
Punktyras, perskaityk ką pats parašei. Turi būti „kurių masė ne didesnė kaip 3,5t“. O pagal Tave lengvuosius ta nuostata neliečia.
bahuriux 2014-10-23 19:28
Is praktikos zinau, kad placios tikros vasarines padangos turi geresni sukibima ant sauso ir netgi slapio asfalto iki +5C. Zinoma ant ledo/sniego ziemines geriau sukimba ir nereikia cia burti, kad yra kitaip. Nu nezinau, kaip reikia pasikeisti padangas paciam, kad net servisai su spec staklem sunkiai numauna/uzdeda ant ratlankiu padangas. Cia gal turima raumeny pasikeisti ratus ant kuriu jau sumontuotos padangos? Palei tokia logika ir zapaske uzsideti kelyje pavojinga. O kas del varztu prisukimo servise geriau nenervinkit manes, nes taip uzvaziuosiu ant servisu, kad mazai nepasirodys. Trumpoji versija: ratu varztai VISADA yra isukami su pirstais iki galo ir tik tada imami raktai paprasti, ar pneumatiniai, nes antraip rizikuojama prasukti sriegius kreivai isukus, o tada jau tiesioginis pavojus gyvybei.
audriusn 2014-10-23 20:02
dabar jau "motorines transporto priemones". papuola skuteriai ir motociklai. panasu, kad tie susisiekimo ministerijos avigalviai motocikla mate tik paveiksliuke. apie tai kaip jis vaziuoja net neisivaizduoja. tokie anglai, su tom paciom padangom malasi visus metus, nesvarbu temperatura. uztenka, kad asvaltas butu neapsnigtas. ir galetu baigt svaigt apie mikstumus, vasariniu high-performance misiniai buna minkstesni uz zieminiu. skiriasi sudetys. o ant restauruotos, isvis nezinai koki slamsta sudes.
Arthuras 2014-10-23 20:02
Bet kokiu atveju restauruota padanga - ne variantas. Apskritai tokius kliedesius draust galėtų. Dėl ratų keitimo, tai nebejuokinkit... Mokslas matai, ratą pasikeist.
bahuriux 2014-10-23 21:27
Tai kad jie siulo pasikeisti PADANGAS, o ne ratus. Nu zinau kad ziguliams su kamerom padangas pasikeisdavo patys automegejai, bet ne siais laikais, kai jos yra bekamerines ir labai tampriai nusimauna nuo ratlankio, beto kaip susibalansuosi pats garaze.
audriusn 2014-10-23 21:43
kai rankos ne is subines dygsta https://www.youtube.com/watch?v=LesXg6XGG8E
trapecijus 2014-10-23 23:40
Toks įspūdis, kad aš ne vienas geriu šįvakar...
sub 2014-10-24 21:56
Off topic, apie varžtus. Šiaip ratų varžtai pagal gamintojo nuorodą turi būti sukami su dinamometriniais raktais iki gamintojo nurodytu niutonmetrų. Daug, labai daug montuotojų dirba su automatiniais be niutonmetrų skalės.
Jomajo 2014-10-24 22:38
jei dirbi su sudveziu gal ir pasikeisi su kujo ir lomo pagalba, o jeigu ratas kainuoja 1000 euru?
Anonimiausias 2014-10-24 23:22
Padangas šiuolaikines nuo pačių ratų sunkoka pakeisti be įrangos. Bet vat štai pačius ratus (jau su žieminėm) keičiuosi pats, labai paprasta, užtrauki rankinį, trakštelni pirmą pasukimą (varžtus), pakeli mašiną už kėbulo dantuko, pasikeiti ratą, kiek eina nejudindamas mašinos prisuki varžus, nuleidi, ir priverži kol trakšteli kiekvienas varžtas. Eini prie kito rato. Jei prisukant netrakši, reiškia reik sukt stipriau, bet jei vistiek netrakši, kažkas blogai su sriegiais arba pas jus varžtai ne standartiniai. (būtinai užsidėkit šiltas pirštines, perdaug neprisirenkit, bet kad nesimatytų užpakalis) -O dėl restauruotų padangų, tai skiedalai, puikiausios padangos, nebent jau labai šūdinas karkasas buvo, bet gi matosi jisai perkant. Jos netinka tik dideliem greičiams, jei lėktum kokiais 250 tai jau galimybė kad išlakstytų.
Arthuras 2014-10-25 01:11
Aš kaip supratau, tai čia turėjo omeny ratų keitimą, šiame straipsnyje. Padangos aišku nepermontuosi. O kas dėl traškėjimo priveržiant - niekada neteko girdėt. Nebent atsukant, kai varžtas būna "prikibęs". Kiek teko girdėt apie restauruotas padangas - tai visi su neigiamais atsiliepimais. T.y. nė velnio nesigauna ta ekonomija. Dažniausiai nueina lauk tas viršutinis sluoksnis, kuris būna "prikepintas" ir tiek žinių. Ypatingai esu girdėjęs, jog fūristai būna ypatingai jomis nepatenkinti - nuvažiuojama nedaug, galimai sugenda bevažiuojant.
bahuriux 2014-10-25 23:37
Na as esu lenkiskom naujom Bridgestone labai nepatenkintas, nes isejo guzais visos 4, viena is ju sprogo magistralej ant 140km/h vaziuojant, na ji buvo galine ir as vaira visada gyvenime laikau abiem rankom ties 10 ir 2 valanda tai man dzin nesumete net. O sprogo ispudingai apdraske ta plastikine apsaugine juostele ir bamperi. Dabar turiu bendroj sumoj 8 ziemines restauruota padangas, sukibimu tikros ziemos salygom esu patenkintas, nes geriau nei naujos veikia, o kiek laikys nezinau, bus matyti. Apie vasarines restauruotas net negalvokit, butu prastai.