Žaidimų kūrėjai išsakė nuomonę apie Microsoft holografinį kompiuterį HoloLens (Video)  (12)

Kompanijos Microsoft akiniai HoloLens, kurie buvo pristatyti kartu su Windows 10, nemažai daliai ekspertų tapo tikru siurprizu. Šis produktas be visų kitų panaudojimo galimybių visų pirma skirtas žaidimų industrijai, kuri jau spėjo išsakyti savo komentarus.

Štai kompanijos Crytek generalinis direktorius Cevat Yerli savo Twitter paskyroje parašė, kad „jie visuomet su entuziazmu sutinka naujų technologijų anonsus ir būtinai iš arčiau susipažins su Microsoft požiūriu į holografinius įrenginius“.

Cevat Yerli prisipažino, kad HoloLens demonstracija jam paliko labai didžiulį įspūdį, tačiau jo kompanija nori patys įvertinti, kaip varikliuko CryEngine galia ir lankstumas gali būti apjungtas su šia Microsoft inovacija.

Virtualios realybės šalmui Oculus Rift žaidimą kuriančios kompanijos Poppermost Productions vadovas Alexander Bergendahl mano, kad HoloLens žaidimų kūrimo metu leis realizuoti daugiau sudėtingų lygių, nei dabar tai gali sau leisti virtualios realybės projektų kūrėjai. Dabar kuriama žaidimų aplinka, atsižvelgiant į tai, kad prieš vartotojo akis yra ekranas, tačiau dabar viskas keisis.

„Su HoloLens jūs turite atsižvelgti, kad kiekvieną vartotoją supa skirtinga aplinka ir daiktai – visa tai daro įtaką virtualių objektų atvaizdavimą papildytoje realybėje. Negalėjimas kontroliuoti šio parametro apriboja dizainerio fantaziją, apsunkina arba suskaldo aplinką.“

„Antra vertus, šiuolaikinių žaidimų kūrėjai linkę įveikti naujus apribojimus, ir aš įsitikinęs, kad artimiausiu metu pamatysime puikių žaidimų, kurių pasirodymas anksčiau buvo neįmanomas“, – teigė Alexander Bergendahl.

Kompanijos nDreams, kuriančios žaidimus virtualios realybės šalmui Oculus Rift, vadovas Patrick O’Luanaigh, pasidžiaugė tokiais HoloLens privalumais, kaip laidų nebuvimas ir nepriklausomybė. Tai suteiks vartotojui daugiau laisvės. Kartu pabrėžta, kad dabartiniai kompanijos projektai ateityje galės būti pritaikyti ir Microsoft akiniams.

„Tai gana įspūdingas įrenginys, juo labiau, kad jis vartotojo akyse atrodo kaip išbaigtas produktas. Pilnaverčiai VR žaidimai, manau, puikiai veiks šiame įrenginyje. Gylio kamera leidžia sukurti aplinkos žemėlapį, o programinė įranga gali panaudoti gylio informaciją virtualių objektų atvaizdavimui už daiktų ir prieš juos.“

„Įsivaizduokite 3D kareivėlį, kuris iššoka iš už jūsų sofos! Manau, kad HoloLens – eilinis nuostabus pavyzdys, jog skaitmeninių šalmų technologijos yra labai patrauklios. Mes nesame prisirišę prie platformų ir ketiname išleisti savo produktus visiems pagrindiniams šalmams – HoloLens, manau, vienareikšmiškai patenka į šią kategoriją.“

Kompanijos IHS žaidimų analitinio padalinio vadovas Piers Harding-Rolls taip pat pateikė keletą komentarų: „Microsoft HoloLens, sprendžiant iš visko, bus lankstus ir pakankamai galingas sprendimas, skirtas persijungimui tarp paprastų papildytos realybės tipų, pavyzdžiui, Skype, iki pat sudėtingų programų, tokių kaip žaidimai.“

„Šis lankstumas leidžia tikėtis, kad nauja Microsoft platforma pasieks daug platesnį vartotojų ratą, nei dabar egzistuojantys uždari virtualios realybės šalmai. Tačiau akiniai gali būti nepatrauklūs žaidėjams – entuziastams, kurie labai domisi Oculus Rift ir Sony Project Morpheus“, – teigė Piers Harding-Rolls, kartu pabrėždamas, kad per didelė kaina Microsoft produktą gali padaryti nišiniu.

Microsoft atstovai neabejoja, kad HoloLens taps tam tikra revoliucija žaidimų industrijoje. Pats Microsoft prezidentas Satya Nadella teigė, kad žaidimai, kuriuos žmonės mėgsta šiandien, ateityje suteiks neįtikėtinų pojūčių, kai apjungs virtualią ir papildytą realybę.

Naujų galimybių demonstracijai Microsoft pasitelkė žaidimą Minecraft, kurio kūrėjus – studiją Mojang – įsigijo dar 2013 m. rugsėjo mėnesį.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Aut. teisės: Faceit.lt

(38)
(2)
(36)

Komentarai (12)