Oficialu: Lietuva pradėjo galingų ginklų įsigijimo procedūrą iš Vokietijos

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Nojus 2015-02-20 16:05
Priedangas po eglių lajomis ne taip jau paprasta identifikuoti,ypač jei būtų miške prikišta maketų iš metalo laužo.Atsirink,kad protingas kurią krūvą atakuoti.
vilius123 2015-02-20 17:33
Įkąst nepavyksta, tai nors aploji. Šaunuolis, tokiems dabar net ordinus dalina, gal ir tu gausi O kodėl manai, kad Rusija neteisingai elgiasi? Pasibėdavok, gal bus lengviau:)
Dannas3 2015-02-20 18:45
bet ant kiek ligoniu reikia butu,kad kieviena diena,po kiekviena tema su ruskiais, gydyt kilometriniais postais.isvada viena arba jam moka uz tai arba gerokai paciuoze zmogeliui.jauciu ir tas ir tas.manau suprantate apie ka kalbu.juokingiausi tokie pakalikeliai kurie tipo sako kad zmogus kitaip galvoja....
Atk 2015-02-20 18:53
Sutinku, kad pinigų švaistymas. Bet ne tik dėl to, kad kiti turi daugiau, o dėl to, kad tai dar ir uždegs kitus, o taip ir išsivystyti karas gali. Kur meilė priešams? Geriau pripirktų milijonus rožių ir padovanotų jas priešams.
lucy 2015-02-20 18:54
Tikriausiai bus nepopuliari nuomonė, bet manau jog tai visiškas pinigų švaistymas, nesvarbu skirsim 1% nuo biudžeto ar 100% vis tiek to neužtektų, jei Rusija užpultų. + "top tier" ginkluotės niekas nepardavinėja reikia gamintis patiems ir tai kainuoja pasakiškus pinigus ir dešimtis metų. Taigi jog dabar čia kažkiek kažko nusipirksim nemanau jog tai labai jau pagąsdins ką nors.
kiesza 2015-02-20 19:09
Mano galva šis pirkinys karo atveju mūsų neišgelbės... Aš manau, kad Lietuvos atveju už partizaninį pasipriešinimą nieko geriau nesugalvosi. Taip yra infro.. technologija, bet jai partizanai veiktų mažais būreliais tai rusams būtų nepakeliamai brangu dėl mažo būrelio priešų kelti į orą orlaivį ir apipilti teritoriją (kur pastebėtas judėjimas) sprogmenimis, o jai miškuose vaiktų keliasdešimt tūkstančių tokių būrių ? bei pastovūs partizanų reidai, pasalos, atakos brangiai kainuotų rusijai..
Sljder 2015-02-20 19:12
Negaliu puola visi, kad šitos haubicos nepadės... Aišku, kad 10 haubicų nepadės, bet pradžia turi būti. Perkam gromus, perkam šitas haubicas, pirksim šarvuočius, tada didinsim karių skaičių, tada dar haubicų, jau žiūrėk ir galima su vienu kitu būriu pakariauti. Jeigu tendencijos neiskeis - per 10-15 metų galima visai padoriai pasiruošti.
kestutisz 2015-02-20 19:31
Tą dabartinį lietuvišką (ar latvišką - ten man susidarė dar blogesnis įspūdis) gyvai esi matęs? Ir dar "keliasdešimčiai tūkstančių būrių"? Jei ne koks vienas kitas nac parkas tai viskas ten taip kultūringai iškirsta, kad na nerasi ploto kur galėtum paklysti. Net šakas ir tas į biokurą paverčia - liks tik už kelmo į žemę kastis...
Arthuras 2015-02-20 19:37
Partizaninis karas - utopija. Ypatingai šiais laikais. Lietuva yra lygumų šalis. Miškai jau gerokai iškirsti. O ir surasti žmogų miške šiais laikais - daug paprasčiau, nei antrojo pasaulinio karo metais. Dabar užtektų net RC lėktuvėlį pakelt su FPV įranga ir termovizorine kamera - viskas, miške niekaip nebepasislėpsi. Čia ne Suomija ir nebe 1940m.
Nojus 2015-02-20 20:51
Lieku prie PARTIZANINĖS doktrinos,bet kiekvienas partizanas turi turėti prieštankinę/priešlėktuvinį ginkluotės komplektą.Daug reikės komplektų,bet tikrai būtų efektyvu ir lengvai nesunaikinama.Visai nebūtina sėdėti miške ir laukti.Galima gulėti pakelės sodyboje ir klausytis kada atriaumos tankai,"grad" ar "Ural".Galima šauti iš auto stovinčio šalutiniame kelyje ir nuvažiuoti savais keliais dideliu greičiu.Kitą kartą iš kitos vietos bimbtelt.Ar galite įsivaizduoti kiek priešas patirtų nuostolių jau pirmomis dienomis.Svarbiausia yra nupirkti,susandėliuoti daugelyje vietų po grifu "slapta",o atėjus dienai x operatyviai išdalinti partizanams.Aišku pasitaikytų išdavikų,bet kadangi ginkluotė būtų saugoma tarpusavyje nepriklausomuose junginiuose,tikėtina,kad išdavikai nebus visur infiltruoti.
sloggi 2015-02-20 23:04
Idomu ar yra koks zemelapis europos katras rodytu kokias karines pajegas turi salis, ty kiek ji stipri karo atveju butu? Nes kai paskaitai kitu postus, tai mes tik su Rusija kariaut ir tegalim, jug jai jai paskelbs kara mums, tai greiciausiai, kad ir ka turesim pas save niekas nepades del mazo salies ploto, katra galima tiesiog neizengiant subombarduot. Bet tai nereiskia, kad reikia atsisakyt ginkluotes, jug ir taip aisku, kad mes tik turim sulaikyt iki tol kol pas mus atvyktu NATO pajegos padet mums gintis, vieni patys kazi ar mes pajegus isvis ka nugalet. PS: sioki toki saliu pajeguma radau is 28, 25....
shift 2015-02-21 01:56
http://www.globalfirepower.com/countries-listing.asp
allieduser 2015-02-21 07:59
O kodel manote, kad butent rusija mus uzpulti gali? kodel ne lenkai? jie juk jau ne viena karta pas mus ateja buvo, vokieciai taip pat... tai uzmirstame??? Nepykite, bet daugeliui jusu yra suformuota viesoji nuomone, kad rusas blogas, priesas, tai padare ziniasklaida, kuri pas mus ir vakaruose jau seniai yra neobjektyvi, uz tam tikra rakurso formavima mokami dideli pinigai ir daromas politinis spaudimas... Kai amerika per pastaruosius 10 metu izengia i ne viena sali ir sugriauna jos ekonomika, iszudo daug zmoniu, tai normalu... Bet, va daugelis nesuvokdami, kas realiai darosi pasaulyje, mato kaip tie arkliai tik tiesiai ir fragmentiskai, o neturite visiskai kompleksinio matymo... Nera viskas taip, kaip daugelis jusu isivaizduoja... Nesakau, kad rusai geri, bet nera vien tik balta ir juoda:) O kaip kas vyksta istikro pasaulyje ir kodel, tai neturiu nei laiko nei noro cia gaisti laika, vistiek daugelis apsauktu mane kremliaus agentu ir t.t. p.s. Vietoj to, kad svaistomi pinigai dabar, geriau jau juos skirtu socialiniems dalykams, pensijoms ir t.t. Nes jei jau kariauti su rusija, tai musu net ir viso biudzeto neuztektu, palyginus su kitu valstybiu kariniu biudzetu... O kur dar atominis ginklas??? Jums isvis nekliuna, kad musu prezidente, linas linkevicius ir kiti yra buve uolus komunistai ir t.t.? Kad anuomet jie pudrino smegenis ir dabar ta pati daro? Nesusimastote, kad jie jau tokie zmones, kad jie pudrino tada ir pudrina ir pudrins toliau smegenis?? Nesvarbu, kokiam seimininkui tarnauti, ju tiesiog vergo mentalitetas... siulau paziureti sita visa video irasa ir permastyti tada, galbut nors kiek tiesos sito zmogaus zodziuose yra??? https://www.youtube.com/watch?v=eaWWuYkgPFc
Patrimpas 2015-02-21 10:32
Ne, visų pirmą, tai padarė patys rusai...
Kirtiklis 2015-02-21 11:07
Skeleton 2015-02-21 13:03
priemonė. Ginklas pakelia agresijos kainą potencialiam agresoriui, pageitautina iki tokio lygio, kad potencialus agresorius nusprendžia kad kaina yra per aukšta. Todėl visi ruskyno troliai ir garsiai kniaukia prieš naujus ginklus, nepaisant to kad jokios karinės grėsmės Lietuva Rusijai kelti negali. 7. Geras pasipriešinimas paneigia propagandinius potencialaus agresoriaus kliedesius apie "savanorišką prisijungimą" arba "pilietinį karą", kas karo atveju pagelbėtų organizuoti tarptautinį pasipriešinimą agresijai.
lucy 2015-02-21 14:50
Visiškai pritariu, keista kad iškarto tavęs neišvadino rusofobu, nes pastebėjau jei neduok Dieve parašau čia ką nors kas nesutampa su oficialiai linksniuojama tiesa per TV tuoj pat kas nors užsipuola lyg "kaip tu čia drysti abejoti šventa tiesa kurią man kiekvieną dieną per TV sako Bet tiesa yra tokia, kad ją sužino geriausiu atveju tavo vaikai, jei ne anūkai, kai viskas išslaptinta. Laimėtojai visada parašo istoriją kaip jiems patogiau. Dažniausiai yra sakoma jog mus užpuolė ir mes turime gintis nors būna atvirkščiai taigi realiai labai sunku suprast kas ką puola ir kas realiai dedasi
Arthuras 2015-02-21 17:14
Jau kur jau kur - bet geriau jau į kariuomenę, nei į pensijas ar bedarbio pašalpas. Aš nesu už labai didelį kariuomenės biudžetą - turime palaikyti tiek, už kiek neišmeta iš NATO. Na ir šiaip, kad bent jau galėtumėme pademonstruoti pasipriešinimą - kad po to visokios padlos neskleistų melo, jog viskas buvo "savo noru", "pilietinis karas" ar pan. Kas liečia politikus... Čia tenka pritarti. Būtų mano valia - surinkus įrodymus, kad žmogus buvo uolus komunizmo statytojas, tarnavo SSRS valdžiai - jis neturėtų patekti į rinkimų sąrašus ir t.t. Nes tikrai - yra tokių išverstaskūrių, kuriems gerai prie bet kokios valdžios. Tokie tipai turi būti menkinami ir tremiami nuo visos veiklos, kuri įtakoja visuomenės gerovę.
lucy 2015-02-21 19:30
Čia kaip kokiam sovietiniam vaikučiam, kur viskas juoda arba balta Tie teroristai yra prietekstas, viskas yra dėl naftos.
- 2015-02-21 19:41
O kodėl JAV nevaduoja Nigerijos?