Metas keisti ėjimo per gatvę įpročius: kada vairuotojai išties privalo praleisti pėsčiuosius?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Justdoit 2015-02-25 10:25
Dažniausiai tik vairuojantis sugeba tinkamai vaikščioti per perėjas. Nes tada tik supranti ką reiškia išbėgti į perėją ir įsivaizduoti, kad pėsčiųjų perėja ir kelias skirtas vaikščioti pėstiesiems.
geziokas 2015-02-25 11:41
Lietuviai dar tik mokosi būti sąmoningi ir racionalūs. Prabėgs nemžai metų, žūs daugybė pesčiųjų, kol lietuviai pradės tinkamai vertinti situacijas.
Shinigami 2015-02-25 13:17
Parašei ir pasnigo. O dabar duok statistiką kurioje visi nutrenkti gatvėje butu išskirstyti pagal tai ar jie turėjo vairuotojo pažymėjimą ar ne. Ir jei turėjo, tai kelių metų tikras vairavimo stažas.
1337 2015-02-25 13:27
Nukirto einant gatve? Esi pats kaltas, nes piktybiškai nežiūrėjai į kairę. Neįmanoma palįst po automobiliu, jei einant gavte galva visada pasukta į kairę ir stebi eismą. Vienintelė išimtis, tai kai pirmoj juostoj sustoja koks autobusas, o antra nestabdęs lekia džigitas. Visais kitais atvejais pėsčiasis visada nelaimės gali išvengt pats. Deja daugumai įdomiau būna pavėpsot į mobileką, šviesoforus, praskrendančią varną ar priešais einančios mergos užpakalį, nei kad stebėt eismą. Nesupraskit manes neteisingai, džigitų neginu, bet kėglių savisaugos trūkumas ir visiškas savo gyvybės ir sveikatos nevertinimas švelniai tariant gasdina.
trapecijus 2015-02-25 14:40
Teisingai sakai, 1337, savisaugos jausmas išgelbėtų nemažai gyvybių. Pats daug atsargiau pradėjau vaikščiot per gatvę kai pradėjau vairuot. Plius lietuviška eismo sistema ne ideali. Būtų galima ir čia gyvybių sutaupyt.
sub 2015-02-25 16:35
Aš pridurčiau tik tiek, kad ir vairuotojai turėtų pamatę žmogų prie perėjos iškart sustoti įvertine aplinkybes, nes dažnas stoja tik tada kai jau žengiama į perėją... Bet pėstieji turi labaiu save saugot, ne ateini ir eini, o ateini, iš toliau apsižvalgai ir tada eini.
mnv 2015-02-25 17:04
Mane vistiek labiau uzknisa einantis ne per zebus ir visiskai i sonus neziurintys. O siaip vos nenuskyniau to pacio diedo 2 kartus, per ta pacia savaite ir 1 kart kita savaite, einancio per reguliuojama, man degant zaliai Pavojingai arti buvo tik pirma karta. Atstovejau raudona, pradejau vaziuot, o kitoj sankryzos pusej vos ant kapoto neuzsoko, ziuredamas i zeme ir kalbedamas telefonu. Ir taip pastoviai su tuo telefonu. Turbut labai uzimtas zmogus. Dat luck
Shinigami 2015-02-25 17:50
Tokiu ****** yra abiejose pusėse. Ne karta teko matyti kai vairuotojas kalbasi telefonu ir kadangi vienoje rankoje telefonas, o kitoje vairas nebeturi kaip rodyti posūkius. Dėl ko tokiam vairuotojui iš paskos važiuojanti mašina vos ne įvažiavo į užpakalį.
Stipa 2015-02-25 19:52
Taisykles dar kart pasiskaityk. Ar bent pats teises turi? Už sustojimą prie perėjos, kai pėstysis į ją neįžengė, egzamine traktuojama kaip klaida. Mums matai viską sužiūrėti, ženklus, kas gale ir šonuose bei priekyje dedas tai dar nori kad mes ir už pėsčiuosius situacijas vertintume lyg prie vairo mes ten varnas skaičiuojam. Čia ne pėstieji 50km/h greičiu eina, o mes važiuojam, tai kas turi daugiau laiko apmastymams ką daryti? Kiek tenka susidurti tai dauguma pėsčiųjų kaip bulvės vaikšto per perėją, ir gan nemažai iš jų išvis žengia į perėją net neapsidairę ar į telefoną įknebę. Pats kažkaip nevaikštau kaip bulvė, pastoviai stebiu eidamas perėja ar visi stoja. Daugumą atvejų kai žūsta ar būna sužeistas žmogus perėjoje skaitau jo paties kalte už neapdairų ėjimą per perėją. Neteisinu ir vairuotojų avarijos atveju, bet būkim teisingi, bausti vien vairuotojus nelabai teisinga.
FtBall 2015-02-25 21:02
Nelabai į temą, bet nesuprantu tavo šito pasakymo. Telefonas dešinėj, vairas kaire. Suki į kairę, riešu užkabini posūkį į kairę ir atvirkščiai.
sub 2015-02-27 15:39
Taisykles puikiai pamenu, teises turiu ir važinėju apie 12 metų. Nieko blogo neatsitiks, jei pamatęs žmogų prie perėjos, ne toliau o prie pat, sustosi ir praleisi, bus ir tau ramiau ir tam pėsčiam. Pats asmeniškai būdamas pėstysis, apsižvalgau iš toliau ir einu kai mažiau srauto, arba kai daugiau pėsčiųjų eina vienu metu. Aš asmeniškai perėją laikau šventa vieta pėstiesėms, todėl jei jau priėjo prie perėjos, kad ir nežengė dar į važiuojamą dalį, pagal situaciją stoju ir praleidžiu. Egzamine tai gali traktuoti kaip klaidą, o realiame gyvenime tai gali kainuoti kažkieno gyvybę, čia dar neįžengęs, o čia jau įžengęs - kelių sekundžių klausimas, todėl dažniau apsidraudžiu iš kart sustodamas, tai nėra eismo taisyklių pažeidimas.
sub 2015-02-27 15:40
O jei posūkių svirtelė dešinėje? Ir posūkis ne toks status, kad dasuktum riešą iki dešinės?