„Koenigsegg Regera“ beprotybė: iki 400 km/val. – per 20 sek.  (13)

Superautomobilių gamintojų naudojamos technologijos tobulinamos nuolat, tad laikas nuo laiko vis kita kompanija praneša apie savo pasiekimus kuriant hibridines jėgaines. Ženevoje vykstančioje parodoje savo kūrinį prisatatė ir „Koeningsegg“. Kompanijos pagamintas „Regera“ modelis aprūpintas hibridine jėgaine ir demonstruoja tokias charakteristikas, kurias dar prieš keletą metų įsivaizduoti būtų buvę labai sunku.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2015-03-06 „Koenigsegg Regera“ beprotybė: iki 400 km/val. – per 20 sek.  (13)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Vos 1600 kilogramų sveriantis jau nebe super o hiperautomobilis išvysto 1500 arklio jėgų galingumą. Šią arklių kaimenę kuria penkių litrų darbo tūrio, V formos, aštuonių cilindrų motoras su dviem turbinomis, kuriam kompaniją palaiko dar trys elektros varikliai. Du iš jų dirba tik galiniams ratams sukti. Bendras jėgainės sukimo momentas – 2000 niutonmetrų. Lyg fantastikos kūrinys skambančios charakteristikos yra realios ir jos leidžia „Regera“ modeliui greitėti itin sparčiai. Praėjus kiek mažiau nei 20 sek. nuo starto, „Regera“ jau skrieja 400 kilometrų per valandą greičiu. Ne ką mažiau įspūdingas ir laiko tarpas, per kurį „Regera“ spidometro rodyklė nukeliauja nuo 150 km/val. iki 250 km/ val. Tam prireikia vos 3,2 sek. Šis „Koenigsegg“ koziris verčia sunerimti net ir galingojo „Porsche 918“ kūrėjus. Jų modelis šalia „Regera“ atrodo labai nerangiai, nes 300 km/val. greitį pasiekia per 23 sek. Tuo metu „Regera“ pilotas jau seniai važiuotų didesniu nei 400km/val. greičiu. Esant tokiam galingumui „Koenigsegg“ inžinieriai privalėjo pasirūpinti ir tinkama automobilio aeorodinamika bei prispaudžiamąja jėga, todėl automobilio gale sumontavo masyvų aptaką. Važiuojant 250km/val. greičiu jis imituoja 450 kilogramų prispaudimą. Ant priekinės automobilio ašies sumontuoti 19 colių ratlankiai. Gale – vienu coliu didesni. Kad automobilis taip pat sėkmingai stotų kaip ir greitėja, panaudoti aušinami keraminiai stabdžių diskai. Nepaisant inžinerinių sprendimų automobilyje gausu ir papildomos įrangos. Vairuotojas gali vienu mygtuko spustelėjimo filmuoti vaizdą iš automobilio salono ir aplink jį, naudotis internetu, o hibridinį automobilį įkrauti galima tiesiai iš tinklo. „Koenigsegg“ skelbia, kad ruošiasi pagaminti vos 80 „Regera“ vienetų. Kiekvienas jų kainuos po maždaug 1,7 milijono eurų. Nors kaina įspūdinga, tačiau neabejojame, kad šie hiperautomobiliai bus užsakyti nuo prekybos pradžios nepraėjus nė mėnesiui.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(72)
(42)
(30)

Komentarai (13)

Susijusios žymos: