Tikroji Lietuvoje važinėjančių automobilių rida – ką vertėtų žinoti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

evaldosia 2015-03-12 10:41
ne esmė rida lietuviams kurie nenaudoja transporto komercijai.atstumai maži.greičiau kėbulas surūdys nuo druskų žiemą,negu baigsis variklio resursas.tas ypač liečia miestus.iš 3 auto priduoto į sąvartyną,nei vienas nebuvo su sugedusiu varikliu,ar ryjančiu tepalus.beje sąvartynas juos visus perpardavė.
Marius_ 2015-03-12 12:23
Daug kilometru tai ne tik variklis, tai ir visa vaziuokle, vairo kolonele, guoliai, stabdziai, sankaba, pavaru deze ir t.t it t.t. Visai tai veda prie greitesnio visu tasku remonto, o lietuvis is taupumo neremontuos kol ratai neukris, tai automatiskai automobilis yra nesaugus. Nesaugus tiek paciam, tiek kartu vaziuojantiems keleiviams, tiek aplinkinems transporto priemonems tiek piestiesiems.
Wolfy 2015-03-12 18:29
Tikrai nesutinku, kad saugumui labai kenkia automobilių amžius, žymiai didesnę įtaką saugumui turi tarpinė tarp vairo ir sėdynės. Va čia didžiausias problemas ir kelia. Pats turėjau vw golf 2, kuris buvo nuriedėjęs be ~13 tūkstančių km milijoną. Ir jis puikiai važiavo, tepalo variklis nevalgė, buvo gyvas. Vienintelis minusas buvo, kad tasolas kažkur dingdavo.
Nerkus 2015-03-12 20:57
Wolfy, o jei perfrazavavus tavo pasakyma taip: tepalo nemazedavo, nes tasolas kazkur dingdavo?:) O jei rimtai, tai nesutinku su steiginiu, kad mes uz masinas permokam. Mes sumokam kaip tik tiek kiek masinos yra vertos, nesvarbu, kad ant spidometro 166kkm, bet mes sumokam tokia kaina tarsi butu pravaziavusi 300kkm. Pries 7m ieskojausi vokietijos toyotos atstovybese avensio. Visos mano ziuretos masinos buvo vaziavusios min 30kkm per metus, o tokiu paciu metu lietuvoj esancios masinos iki 20kkm per metus ir kaina vokietijoj budavo iki 10k lt didesne. Aisku is dileriu oirkti gal ir brangiau, bet negi lietuviai sugebedavo rasti tokias pigias ir mazai pravaziabusias masinas.