Kokie nešiojamieji kompiuteriai genda dažniausiai?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Robix83 2015-03-12 12:54
Gi prieš ne pilną mėnesį tas pats straipsnis paskelbtas buvo, o faktinės ir teorinės klaidos liko tos pat - tekstas neredaguotas... Ne ypač aukšto lygmens elgesys technologijos.lt atžvilgiu.
Sniegcius 2015-03-12 13:20
Negi dar yra žmonių kuriuos stebina žemas technologijos.lt "lygis" ?
bypasser 2015-03-12 13:30
.
vardasas 2015-03-12 13:35
Toshiba apeit kilometro spinduliu dell panasiai. Apibendrinus dazniausiai genda lietuvoje pirkti kompai. Nes perka is didmenininku jau remontuotus arba skirtus lt rinkai
Simplicity 2015-03-12 13:59
Eik tiktais... Dar vienas burtininkas iš serijos „yra lenkiški, ir yra originalūs kompiuteriai“. Pradžiai bent jau mokykla baik. Į Airijas tautiečiai yra prisivežę krūvas Lenovo, ASUSų ir dar visokių kitokių, kurie turi rusiškas klaviatūras, bet neturi Windows lipduko. Su viduriais pas juos viskas tvarkoj, jokių ten senų remontuotų dalių nėra. Gali ten būti kokių nors techninių niuansų, bet Lietuvoje parduodami kompiuteriai niekuo nenusileidžia tiems, kurie yra skirti turtingoms Vakarų rinkoms. Joks didelis gamintojas nesižais su komplektuojančių dalių kokybe, nes išaugę sandėliavimo ir administravimo kaštai suvalgys visą taupymo naudą, o hemorojaus bus šimteriopai daugiau. Vienintelis dalykas, ką galima išskirt, tai skirtumus tarp oficialių gaminių (įprastai, tai kompiuteriai su legalia Windows OS) ir tų, kurie yra skirti didmenininkams (kaip taisyklė, rusiškos klaviatūros ir Linux ar DOS). Antrieji kokybe niekuo nenusileis pirmiesiems, tačiau garantiniu remontu rūpinsis ne gamintojo įgalioti serviso centrai, o didmenininkai. p.s. Jokia tarptautinė kompanija (Nikon, Canon, Intel, ASUS, IBM, BMW) nepardavinėja įrangos tiesiai iš savo sandėlių mažmenininkams. Kol prekė pasiekia Lietuvos (Latvijos, Airijos, JAV, Indijos, Kinijos ir t.t.) vartotoją, ji pereina ne per vieno tiekėjo rankas.
vardasas 2015-03-12 15:35
Tik nereikia lala. Galeciau parodyti remontuota savo kompa. Jis buvo ir numestas ir lizdas islaustas ir kampas prie lizdo sutrupintas ir alumi sulietas taciau jei ideciau i deze ir nieko nesakyciau tai taip ir patiketum kad jis visiskai naujas. Kainavo remontas vos 7.50gbp. Geriau sakyk kuom prekiauji kad sitaip siausies
Gediminas Jurgaitis 2015-03-12 15:59
kada paskutini karta matei laptopa su DOS'u? DD
sloggi 2015-03-12 16:17
Draugas dirba(neminesiu kur) tai sake vis dar vyksta tas bispridelas, kad namo naujus siurblius parsinesa isbandyt dirbantys ten, apie fotoaparatus ir smulkesne technika isvis ner kalbos.
Simplicity 2015-03-12 16:25
http://www.1a.lt/kompiuterine_technika/ ... er/29-5039
1337 2015-03-12 17:02
Va turiu Toshiba laptopą su orginaliais windausais (jei gerai pamenu, berods p755-10m), įvedi konkretų modelį į gūglę, o tau išspjauna vien puslapius bulgariškai, rumuniškai ar dar kokia paukščių kalba Nueini į gamintojo svetainę parsisiųst draiverių, suvedi konkretų modelį ir/ar SN, ir paaiškėja, kad Toshiba tos konkrečios tavo turimos modifikacijos apskritai negamina, o toks SN neegzistuoja. Bet vos tik gamintojo puslapio kalbą perjungi į kokią slovakų ar bulgarų, iškart tau prieš akis atsiranda visi draiveriai Na nežinau kaip su komponentų kokybe, bet savo rankose yra tekę laikyt ne vieną tokį konkrečiai rytų europai/besivystančiom šalims skirtą laptopą, kurio analogai skirti vakarų rinkai skiriasi pvz ram kiekiu, hdd dydžiu ir panašiai. Nenoriu spekuliuot del kokybės, bet negeras įtarimas, kad "rytams" skirtuose bus sukišti pvz pigesni ir/ar prastesni komponentai. Priešingu atveju nelabai suprantu, kam gamintojui savo oficialiam puslapyje slėpt informaciją apie konkretų modelį ir apsimetinėt kad toks neegzistuoja Taip pat dar senais HP pavilionų degėsių laikais buvau pastebėjęs, kad iš vakarų parvežti modeliai daug rečiau susvildavo nei pirkti LT. Gal ir sutapimas, nesiginčysiu, bet kad laaaabai jau daug tų keistų sutapimų teko per savo amželį matyt
Simplicity 2015-03-12 19:51
Chebra, bet jūs pavarot... Gal baikit vieną kartą su tom sąmokslų teorijom? Gi toj pačioj Europoj yra skirtingos rinkos. Lietuvoj, pagal galiojančius įstatymus, pardavėjas negali parduoti įrangos, kuri neturiu naudotojo vadovo lietuvių kalba. Automatiškai, į Lietuvą keliaus ne UK gaminiai (su savo juokingais trišakiai kištukais, naudotojo vadovas tik anglų kalba ir EN-GB klaviatūra), o tik tie, kurie yra skirti konkrečiam regionui (pvz., Baltijos šalims, Rytų Europai ir pan.). Tik ekonomiškai labai stiprios rinkos, tokios kaip Vokietija, Norvegija, Švedija ir pan., gali tikėtis konkrečiai jų rinkai pritaikyto daikto. Štai iš čia ir gaunasi skirtingi prekių kodai ir kvailas įsitikinimas, kad į Lietuvą siunčia šlamštą, kuris vakariečiams neįtinka... Biški savo logiką įjunkit ir susimastykit, kodėl į Lietuvą suvežtiems „antrarūšiams“ gaminiams (ne kurie dar ir teigia, kad tie gaminiai jau yra buvę remonte) yra suteikiama 36 mėnesių gamintojo garantija, kai vakariečiams skirtai „kokybiškai“ technikai gamintojas dažnai teduoda tik 12 mėnesių. Kaip ten kas iš pardavėjų patys daiktais naudojasi, o po to kaip naujus parduoda, jau yra atskira kalba. Galiu nuraminti tik dėl vieno— net ir Airijoj jums gali parduoti daiktą iš ekspozicijos už naujo kainą (ir nebūtinai pardavėjas bus lietuvis ar lenkas:) ). p.s. Optimistas ir dar šūdmalys. Jei už remontą išleidai tik 7.5 GBP, tai tas remontas apsiribojo kištuko lizdo užsakymu iš eBay ir nutrupėjusio kampo pasnargliavimą klijais iš „Poundlando“. Kaip naują, tokį alumi prasmirdusį lego, tu gali parduoti nebent tam, kuris naujo kompiuterio gyvai nėra matęs ir čiupinėjęs.
Gediminas Jurgaitis 2015-03-12 22:46
labai daug kur tas vyksta ir paciam teko vygdyti, tik kaip tai susije su "lievos" irangos vezimu i Lietuva?
immortallt 2015-03-13 09:17
Na loti apie kažką reikia, o fantaziniai argumentai senka.
1337 2015-03-13 15:35
>Simplicity Aš puikiai suprantu kas yra lokalizuotos versijos, bet kam tada gamintojui meluot, kad jis tokio produkto negamina? Ar įsivaizduoji situaciją, kad rusijoj nusiperki ten rinktą BMW, tada metų bėgyje nuvažiuoji į vokietiją, prisireikia kažką patvarkyt, o oficialus servisas tau pareiškia, kad tavo VIN neegzistuoja, o tavo turimos modifikacijos jie apskritai negamina? Bet vos tik parvyksti atgal į rusiją, ir vietiniai oficialūs BMW meistrai be kalbų viską tvarko, nes pasirodo visgi egzistuoja ir toks VIN ir tokia modifikacija. Tik va vokiškai ar angliškai apie ją nei žodžio nerasi Va ir pradedi tada negerus dalykus įtarinėt P.s. kad nekurie maisto prekių gamintojai (pvz Nestle) į rytų europą siunčia antrarūšes prekes jau įrodyta per teismus, o P&G (jei neklystu) apskritai to net neneigia.
Simplicity 2015-03-13 16:14
Visų pirma, galėjo būti taip, kad tvarkyklių savo Toshibai ieškojai amerikietiškame puslapyje. Tokiu atveju būtų nenuostabu, kad tavo S/N ten nepraėjo, nes didelės korporacijos Žemės rutulį yra suskirsčiusios gabalais į: Latin America, USA and CANADA, ASIA, EMEA, AFRICA ir pan. Pvz., Toshiba.com yra skirta JAV rinkai, o norėdamas rasti informaciją Airijai aš turiu apsilankyti Toshiba.ie. 100% esu įsitikinęs, kad Toshiba USA gali neturėti informacijos apie EMEA regiono gaminius, nes tai yra dvi atskiros organizacijos. Kai ekonominės rinkos yra didelės ir stiprios, tai jos iš gamintojų susilaukia daugiau dėmesio (normalus tech. supportas, vietiniai serviso centrai ir t.t.). Kai rinkos yra Lietuvos dydžio, tai turim kreivai išverstus puslapius, apskritą nulį tech. supporto or vieną serviso centrą visam Baltijos šalių regionui. p.s. Apie maisto produktus aš nekalbu. Tai yra jau visai kiti dalykai.
1337 2015-03-13 16:47
Nu smalsumo vedamas pramečiau "p755-10m" paiešką per daugumą Toshibos puslapių suprantamom ir nelabai kalbom, nei žodžio angliškai Tik besivystančių/biednų šalių ir Izraelio saitai prisipažįsta, kad toks egzistuoja Su SN paieška tas pats, gamintos užsispyręs aiškina, kad toks produktas neegzistuoja Patys windausai angliški, klaviatūra irgi standartinė QWERTY be jokių kringelių Nors garantija ir tarptautinė, bet kažkaip vistiek negeras jausmas apima tokiose situacijose, kad gamintojas kažką makliavoja
Simplicity 2015-03-13 19:14
1337, tu kompiuterį pirkai tiesiai iš Toshibos? Yra begalė aplinkybių, dėl kurių vienas ar kitas gaminys atsiduria ne toje rinkoje, kuriai jis yra skirtas, ir gamintojas čia nėra kuo nors dėtas. Pateiksiu vieną paprastą pavyzdį. Tarkim, Lietuvos rinkai skirtas fotoaparatas Nikon D7200 (turintis naudotojo vadovą lietuvių kalba ir visokius ten Nikon mokyklos bilietus) pas įgaliotą didmenininką kainuoja 1000€, o toks pat D7200, bet „atklydęs“ iš Azijos ar JAV, pas ne tokį oficialų (tačiau visiškai legalų) didmenininką kainuoja jau tik 900€. Jei koks nors „Lopų centras“ nuspręs, kad jam labiau apsimoka stumdyti amerikietiškus, tai amerikietišką D7200 nusipirkęs pirkėjas labai stebėsis, kodėl jo gaminio negalima užregistruoti Nikon.lt interneto svetainėje, ir kodėl nėra bilieto ir kitų lietuviškų offerių. (Kaip taisyklė, pirkėjas kaltins ne pardavėją, o Nikon kompaniją. )
1337 2015-03-13 20:13
Nevisai, bet čia iš tų atklydėlių šitas bus, iš didmeninko ėmiau Tiem laikam i7 labai padoria kaina gavau, užtat per daug ir nesuku galvos Tai va ir sukasi klausimas apie tai, ar kokius lievesnius komponentus deda, ar tiesiog pardavinėja su mažėsne pelno marža
Simplicity 2015-03-13 21:03
. Toliau prekių judėjimas priklauso tik nuo to, kiek griežtai gamintojas kontroliuoja savo didžiuosius tiekėjus, ir kiek tie didieji kontroliuoja mažesniuosius. Kompiuteris pereina ne per vienas rankas pakol pasiekia galutinį vartotoją. Kaip žydams skirta Toshiba atsirado Lietuvoje? Gal to modelio pardavimai Izraelyje buvo gerokai vangesni nei planuota, ir reikėjo visu tuo gėriu nusikratyt iki pasirodys nauja modelių serija ar procesorių karta. Pamatė Toshiba, kad reikalai prasti, pasitarė ir pasiūlė tuos modelius plačiau po Rytų Europą pabarstyt (pofig, kad nėra popierinių naudotojo vadovų— internetu parsisiųs). Vienžo, nebūkit juokingi ir neieškokit šiknoj sliekų.