Auksinis BMW Lietuvoje – iliuzija ar išskirtinė prabanga?  (5)

Kultinio filmo premjeros Vilniuje metu publikos akį traukė priešais kino teatrą išrikiuoti prabangūs automobiliai. Tačiau nei vienas iš jų neatrodė taip ekstravagantiškai kaip aukso spalvos BMW X6.


Vis dėlto nepaisant pretenzingos išvaizdos, minėtas automobilis brangiųjų metalų turi tiek pat kaip ir bet kuris kitas – daugiausia elektronikos sistemos raizgyne. Blizgų auksinį atspalvį BMW kėbului suteikia speciali plėvelė. Kaip pavyko išsiaiškinti, visureigio savininkė gyvena Pasvalyje. Tuo metu automobilio puošybos darbus atliko nagingi „Re-Styling.lt“ vyrukai.

Šių Vilniuje įsikūrusių dirbtuvių atstovai yra vieni labiausiai patyrių kėbulų aptraukimo įvairaus tipo plėvelėmis specialistų. Taip pat jie atlieka ir nedidelius kėbulo modifikavimo darbus. Kaip įdomiausius jų projektus galima paminėti veidrodine plėvele aptrauktą „Chevrolet Corvette“, krokodilo odos imitacija aprengtą „Nissan 350 Z“ ir į „SL65 AMG Black Series“ pavirtusį „Mercedes-Benz SL500“.

Problemos su aukso atspalviu

Dirbtuvių vadovas Vladas Noreiko pasakojo, kad apie aukso spalvos projektą buvo galvojama jau seniai. Ilgai ieškota tinkamos plėvelės, jų teko išbandyti ne vieną variantą. Pirmas toks automobilis „Mercedes-Benz CLK500“ iš „Re-Styling.lt“ dirbtuvių išriedėjo dar 2011 m., tačiau plėvelės kokybė buvo prasta ir visą kupė kėbulą teko klijuoti iš naujo. Kokybišką veidrodinę plėvelę rasti puošybos specialistams pavyko ganėtinai greitai – ja buvo aptrauktas ne tik „Chevrolet Corvette“, bet ir „Nissan 350Z“. Vėliau buvo ir juodu chromu blizgantis S klasės „Mercedes-Benz“, tačiau aukso atspalvis vis buvo nepasiekiamas. „Aukso spalvos plėvelės pilnos internetinės parduotuvės, tačiau dažniausiai ji tinkama nebent šiukšlių dėžei apklijuoti. Ir tai, manau, išbluktų po dviejų mėnesių“, – apie sudėtingas paieškas pasakojo V. Noreiko. V. Noreiko neatskleidė, kiek kainavo BMW X6 puošyba, tačiau paminėjo, kad vien aukso atspalvio chromo plėvelė kainavo keletą kartų brangiau, nei baltos ar juodos spalvos plėvelė ir mokestis už darbą tokiam pat automobiliui. Pats modelis, pašnekovo teigimu, vidutinio sudėtingumo, viso kėbulo apklijavimas dirbant vien tik prie šio automobiliu truktų maždaug savaitę.

„Idėja gimė kartu, kai klientė moteris įsigijo baltą BMW X6 ir važiuodama namo magistrale prasilenkė net su trimis tokiais pat baltais visureigiais. Užsimanė kažko išskirtinio, manau, pavyko“, – apie idėjos kilmę pasakojo jis.

BMW savininkai – dažni klientai

Artimiausiu metu visureigis gaus naują „apavą“ – 21 colio skersmens lengvojo lydinio ratlankius. Jie nudažyti blizgančia juoda spalva, o sumontuoti bus kai tik dirbtuvės gaus užsakytas padangas. Taip pat labai tikėtina, kad buferius ir slenksčius pakeis „Hamman“ ar „Lumma“ gaminiai. Mechaninė BMW X6 dalis – be pakeitimų. Po variklio dangčiu sumontuotas dviem turbinom aprūpintas 3,0 litrų darbinio tūrio dyzelinis motoras, išvystantis 282 AG galią ir 580 Nm sukimo momentą.

Kalbėdamas apie aukso spalvos BMW X6 vyras pastebėjo, kad šios markės automobiliai iš tiesų dažnai apsilanko jų dirbtuvėse. Jo manymu, taip greičiausiai yra todėl, kad šiems vairuotojams automobilis nėra tik transporto priemonė, skirta nuo taško A nuvažiuot iki taško B. Jie nori būti unikalūs – išsiskirti. Taip pats jis pripažįsta, kad jų klientai vairuoja brangesnius modelius.

„Naudojame tik aukščiausios kokybės plėvelę ir negalime konkuruoti su dirbtuvėmis, kurios naudoja ekonominius variantus – pigiausią kiniečių pagamintą ar reklamai skirtą plėvelę. Galbūt jų darbų savikaina mažesnė ir gali kainą jie gali pasiūlyti pigesnę, tačiau dažniausiai kokybė nukenčia“, – apie kainos ir kokybės santykį kalbėjo V. Noreiko.

Jis pasakojo, kad buvo atvejų, kai ir plėvelės padengimas kainavo brangiau nei automobilis. Klausiamas ar jam tikrai to reikia klientas tuomet atsakė: „Neturėjau pinigų – svajojau, atsirado lėšų noriu tai padaryti“. Įgyvendinti kažkieno svajonę, anot pašnekovo, malonus jausmas, tačiau jis nepamiršta pasakyti klientams, kad tai ne pirmo būtinumo dalykas ir jei pinigų trūksta, geriau neklijuoti. Tai geriau, nei ieškoti ir naudoti pigias prastos kokybės medžiagas.

V. Noreiko pasidžiaugė, kad pagaliau lietuviai pradėjo rinktis įvairesnes spalvas. Kitaip nei prieš keletą metų, dabar jau tenka naudoti ne tik baltą ar juodą plėvelę. Tokiu būdu į kelius kelius išriedėjo spalvoti automobiliai: rožinis „Mercedes-Benz CLA“, geltonas „Mercedes-Benz SL55 AMG“, šviesiai mėlynas BMW M5, bronzinis „Mercedes-Benz E-Coupe“ ar ryškiai raudona „Porsche Panamera“.

Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
Autoriai: Saulius Rinkevičius
(6)
(47)
(-41)

Komentarai (5)