KTU studento sukurta inovacija sužavėjo Silicio slėnio investuoją: „sukursime tokį gaminį, kokio pasaulis dar nėra matęs“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

LAZAS 2015-06-13 12:02
FAIL o ne produktas. Normaliam kasdien naudojamam dviračiui reikia purvasaugių, bagažinės... Taip pat dviratis turi susidurti ir su lietumi (ta pavara kaip ir dinama slys, nes trintis su padanga drastiškai sumažės)... Taip, kad panaudojimo galimybės labai ribotos (miesto dviračiams, nes MTB su savo padangos protektoriumi vibracijos nemažai kels). Tinka nebent rekreaciniam važinėjimui... Šaunu, kad daro, bet šiuo atveju tik marketingas pagirtinas...
dzo 2015-06-13 12:54
Man labiau patinka "add e" ideja: http://m.youtube.com/watch?v=5We8eqUGya8
ISG 2015-06-13 13:26
As tai nesuprantu. Visokie bransonai vazineja, ziuri, visokios tarptautines konferencijos, ismokos, finansavimai... wtf, cia gi tiesiog kazkoks sudo gabalas kuris tvirtinasi prie dviracio. Cia net ne isradimas, toki daikta gali sukurti bent kuris dviraciu gamintojas, ir garantuoju, kad dar geriau. Tiesiog dviratis yra dviratis... tikrai nesuprantu kas cia nerealaus
backsoon 2015-06-13 13:52
Pritarsiu, atrodo daugiau geriau, iš pirmo žvilgsnio net nepasakysi, kad ten kažkas yra, o dar ir sveria mažiau O jei rimtai kalbant, tai kam pirkti visokius tokius dviračių priedus, su dviračiu reikia sportuoti... Edit: radau review, nors tai ir senesnės versijos Rubbee, bet kas nustabino tai kaina, 1000 USD ??? Čia visas normalus dviratis išeina....
Atk 2015-06-13 14:07
Kritikuoti kikvienas gali. Įdėja nebloga, pavyzdžiui tas edi, antro komentaro, tai reikia atsikrai tvirtint variklį ir bateriją. O čia viskas kartu. Be to, kaip realiomis sąlygomis viskas taip būtų. Iphone irgi tarsi gali sukurti bet kas ir dar geriau. Bet matyt jis patikimas, patogus, tai ir patrauklus, o kiti prižada nežinia ko, nekokybiškai padaro, tai ir nėra pasitikėjimo tos firmos produktais. Kaip tas Edi, rašo 1 kg baterija ir su ja nuvažiuos <50 km. Aš turėjau 5 kilogramų ličio bateriją ir 30 kilomentrų netraukdavo ar vos traukdavo, nors ten ratai buvo mažesni ir baterija kiek naudota, bet vis tiek. Va jau įtarimas kyla, jau į pasakas tampa panašu, kaip 1 kg akumuliatorius gali 45 kilometrus nuvežti? Reikia tiesą sakyti pirkėjui, o ne pasakas sekti, o tada tokiais žmonemis ir pasitikėjimas krenta, kai jie pasakų priseka, koks geras tas dalykas ir taip toliau. Kad pirkėjas žinotų ko laukti reikia tiesą sakyt. Reikia, kad būtų patogus daiktas ir patikimas, ten yra visokių niuansų, o taip padaryti galima, daug kas gali padaryti, bet paskui ištęstuoti, išdirbti iki galo, kad būtų ir patogu ir patikima, čia jau ne taip paprasta padaryti. Nors man atrodo protingiau ant priekinio rato, tai yra į priekinį ratą įdėt variklį, tik be reduktoriaus, kad būtų regeneracija ir taip bus efektyviau ir patikimiau. Nes galinį ratą sunku nuimti, reguliuoti, ten grandinė, todėl į priekinį ratą geriau, jeigu paprastumas aktualus. Bet priekinį ratą dažnai judini į šalis, todėl kiek bus išeikvota tuščiai energijos, bet kai greitai važiuoja, tai mažai pasijus ir nereikia išradinėti tos pedalec sistemos, geriau padaryt normalius mygtukus ar svirtys, nuo kurių greitis priklauso, taip paprasčiau, su ta pedel dar pavojingiau, pasuki, o variklis neišsijungia, tig gal pas gerus dviračius išsujungia, bet ten sensorių visokių yra, pedalose gal, kaip ten maitinimas patenka? Baterijos gal pedalose? Žodžiu kažkaip nepatogiai atrodo, bataerijas pedalose keist. O taip iš kalno važiuojant sugeneruoji energijos stabdydamas ir gali net nekrauti akumuliatoriaus, naudotis karkarčiais iš kalnų gauta energija. Tik reiktų padaryt, kad minimalų ar jokio nebūtų pasipriešinimo riedant ir tada būtų gers dviratis.
vanduo4 2015-06-13 17:52
Įdomu tik vienas dalykas - kaip smarkiai dyla padanga dėl šiurkštaus aparato paviršiaus sukibimo su padanga? Gero dviračio padangos kaina prasideda nuo 25 eurų.
Gediminas Jurgaitis 2015-06-13 21:17
Marketingas, daromas labai graziai, o pats produktas tori keleta kabliuku. Pirmas dalykas kas man nepatinka tai, kad uzdejai sita pavara ir viskas dvirati gali naudoti tik kaip elektrini, nes isjungus varikli, minti bus kur kas sunkiau. Antras dalykas yra neissprestas purvasargio klausimas. Trecia, kaip kazkas minejo geros padangos yra brangios, o sita pavara padanga nugraus "mygom". Ketvirta, cia tik mano pamastymas, bet slapiu oru sukibimas bus labai prastas.
Atk 2015-06-13 22:09
Anks2iau pirkau padang1 18-22 litų ir laiko jauy kelis metus, 28 colių gera padanga. Padanga dyla nuo stabdymo per asvaltą labai stipriai. Jeigu ten variklis negalingas, tai turbūt nelabai ji dils, dils jeigu bus prasisukimai.
Atk 2015-06-13 22:25
"nes isjungus varikli, minti bus kur kas sunkiau. " Jeigu ten yra freewell funkcija, tai ten tik ratas suks kitą ratuką ir minti nebus sunkiau. Bet jei net nėra jo, tai vis tiek, kam minti, kai nesinaudoji elektra, ten turbūt yra mechanizmas, kada pakeli ratuką nuo rato ir važiuoji kaip su įprastu dviračiu, kai nusėdo akumuliatorius. Šlapiu oru sukibimas irgi nepasakyčiau, kad prastas, drėgna padanga netampa tokia, kad jau visai nevyksta sukibimas, beveik toks pats išlieka sukibimas. Tik, kad trukumas, kad jei ratas neįdealiai lygus, tada gali būti praslydimai arba NK nukristi ir padangą ne bet kokią uždėsi. aNT BET KOKIO DVIRAČIO IRGI NEuždėsi,čia caps lok įsijungė, nieko nebandžiau paryškint, bet kaip sako atsitiktinumų nebūna. Neuždėsi, nes kai kurie turi purvasaugius, ir tada reikia nuimti purvasaugį ir bagažinę, žodžiu dviratis jau turi būti be purvasaugio ir be bagažinės, o mano abu dviračiai, vienas su purvasaugiu, kitas su pagažine ir tokiu pritaisytu sulaužytu purvasaugiu, didžiausia bėda gal dėl to purvo. Aš anksčiau neturėjau purvasaugių, bet kartą norėjau nupirkti, bet pasirodė per brangūs, tai nenupirkau, tada važiavau ir kaip tik buvo labai daug balų ir taip apsitaškiau nugarą ir dviratį, kad paskui vis tik nupirkau purvasaugius ir nuolaidą padarė, nes buvo tarsi brokuotas, bet man ten tai nerūpėjo, kas ten buvo ne taip. Kaip už paprastumą ir genialumą tai pliusas, bet labiau tinka tai, kur šilti kraštai, kur mažiau balų ir turtuliams kaip koks iphone, aš vis tiek nepikrsiu to iphone, gal jis ir geras, be ne toks geras, kad tiek daug mokėt už telefoną kai kitą galima nupikrti už 4, o gal ir daugiau kartų pigesnę kainą. Kai amerikiečiai daug uždirba ar kiti, tai jiems kaip ir tinka ta kaina galbūt, o man tai ne.
Creatium 2015-06-13 23:22
Kaip suprantu sistema paremta pačio varikliuko spaudimu ratui, t.y. pats variklis savo svoriu spaudžia save prie rato, taip užtikrinamas sukibimas su ratu. Taigi nėra mechanizmo, kad tą variklį ar jo ratuką pakelti. Tad lieka tikėtis, kad bus galimybė tiesiog laisvai važiuoti negeneruojant elektros. Bet jeigu nebus... Aš pats vis tiek esu labiau už tikrą elektrinį dviratį. Nors jie ir kainuoja nežmoniškus pinigus, o dažnai ir sveria daug, bet tai yra vienas gabalas, kuris ir atrodo normaliai ir visas funkcijas turi.
vardasas 2015-06-13 23:36
Lietuvoje arba rusijoje reikia tu purvasaugiu kad vatinku nesupurvintu sio portalo vatnykai , toliau nesidomejau, tai aktualu tik vatnykams. dviratis yra dvratis del dveju ratu jis dviratis net delto kad turi elektrini varikli, motociklas tai tik motociklas, automobilis irgi autombilis bet jei jame stovi elektrinis variklis jis jau elektromobilis tai kodel dviratis su varikliu ne motodviratis ir ne elektrodviratis? kas cia per marketingo s(h)udas?
Shinigami 2015-06-14 07:39
Fail bus tik tada, kai praėjus porai metu po jo sukūrimo kūrėjas neuždirbs bent 100k eurų. Tada bus fail. O dabar tai tik tavo asmeninė nuomonė, kuri realiai nieko nereiškia. Gali sukurti kvepiantį šudą ir jei iš jo uždirbsi milijoną, tai nebus fail, tai bus neeilinė inovacija. Žemėje yra daugiau nei 7 milijardai žmonių, todėl tikri galima surasti savo pirkėjus. O kad rastu savo pirkėjus, čia jau marketingistams reiks padirbėti.
obuglas 2015-06-14 14:07
Kad šiam projektui jau daugiau negu du metai. Ir yra pilna alternatyvų, kurios atrodo dailiau, yra pigesnės ir logiškiau padarytos. p.s. O ir elektrinis dviratis kainuoja panašiai ~1000 Eur.
Mumblefluff 2015-06-14 14:11
bet koks baisus dizainas..
PupuDede 2015-06-14 15:49
Ui kaip matosi tikras Lietuviskas pavydas. Nė vienas nebandė o jau kritikuoja.
sigun 2015-06-14 19:51
Būtų įdomu pamatyt paties autoriaus pasakojimą, nes iš to kas pateikiama straipsniuose nelabai aišku kokie privalumai prieš kitas tokio tipo pavaras, iš kurių yra tokių, kurios buvo gamykliškai gaminamos ar tik ne pusę amžiaus. Dabar visi straipsniai tik apie tai, kad į gaminį atkreipė vienas ar kitas milionierius ar investuotojas.
sub 2015-06-15 10:47
Uždirbs, neuždirbs, koks skirtumas. Jei nepatinka, neperki ir nededi ant dviračio. Man asmeniškai džiugu, kad į Lietuvos startuolius nemažai dėmesio atkeliauja iš žinomų verslo plėtotojų, rėmėjų ir fondų. Apie Rubby skaičiau prieš du metus, tada buvo kažkas "oho, tai Lietuvis padarė" ir tuo labiau kad asmeniškai yra tekę bendraut su juo, šaunus, perspektyvus jaunuolis. Gal su Rubbe milijonų neuždirbs ar bent 100k €, bent jau kažką daro, bando, konstruoja. Manau teigiama linkme juda, kad ir tas Rubbe turės minusų. Per du metus analogų nemažai sukurta Pasaulyje, bet šis vienas pirmūjų iš tokių rimtesnių. kuo didžiausios sėkmės gediminui. Prie to pačio, juokingai atrodo kai kurie komentatoriai rašydami apie produkto minusus, jo net nebandę.
Simintis 2015-06-15 10:48
Mieli draugai, komentatoriai. Pramerkit akis. Jūs stebite investicijų burbulą. Kiek panašų į bet kurį prieškrizinį. Investuotojai bijo kad kažkur kaime atsiras išradėjas su milijonų verta idėja ir jį kas nors nugvelbs. Pagrindinė konkurencinės kovos priemonė - žinomumas. Todėl žiniasklaidoje dažniau kalba ne apie pačius projektus, o apie investicijas ir investuotojus. Tos pačios konkurencijos spaudžiami investuotojai, stokoja laiko ir dėmesio gerai išanalizuoti projektus. Jie panašiai tikisi kad blogiausiu atveju, su trim projektais praras po 150.000, o su ketvirtu uždirbs 1.000.000 Jie žino kad tokių idėjų patikimumą sunku vertinti ir todėl vertina nesėkmės riziką.
immortallt 2015-06-15 11:54
Tu net neįsivaizduoji, kas yra geros padangos. Pas mane dabar daugmaž geros padangos, bet dar ne pilnai sportinės - 150 litų viena. Tavo - kamerų nespėčiau keisti ir garantuotai plataus profilio su krūva gumos. Tik juokingiausia tai, kad ant šlapio asfalto ar ant stiklo mano padangos slick'ai pravažiuotų geriau nei tavo
Niko 2015-06-15 12:59
Sutinku su dauguma, kad tai tikrai geras ir orginalus produktas. Tik nereikia pavydėti kitų sėkmės, gali geriau - kibk į darbą, dažniausiai linkę kritikuoti tie, kurie patys absoliučiai nieko nesugeba. Džiaugiuosi, kad lietuviai vis dažniau ir dažniau sukuria viso pasaulio dėmesį prikaustančius produktus, greit busim pilnavertiška vakarietiška valstybė.