Lietuvoje paskelbti reikalavimai dešiniavairiams automobiliams: registruoti bus galima, bet...

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Stipa 2015-07-09 12:40
Aš už, truputi atmuš norą pirkt tokias auto.
Natter 2015-07-09 16:20
Tesingas įstatymas pasunkint tokių auto eksploataciją, o jau kas baisiai norės kokian Skyline'an įsidės tą monitoriuką
Sljder 2015-07-09 17:50
Manau, kad labai civilizuotai šitas klausimas išspręstas. Tik kažin kaip tikrins ar kamera tinkama esant prastam matomumui?
vardasas 2015-07-09 20:59
bandymas issaugoti savo savartyna, naudotu automobiliu pardavimu didmenininkai apsaugoti nuo bankroto. del monitoriu tai absurdas tik demesio blaskymui, beto lietuvos keliai ne lenktynems skirti ad reiketu bezdeti del lenkimo. pvz uk keliai dar siauresni bet vazinekis su kokiu nori auto tik draudimas skirsis, o cia kazkokie juokingi dalbajobiski issigalvojimai, galimas daiktas kad bandys koks seimunas kameru ir monitoriu versliuka sukti. kiek pades nakti spiginantis monitorius?
HDi 2015-07-09 22:25
Niekas tų RHD Lietuvoj per daug nenori ir niekad per daug nenorėjo, kol neatsirado pilietis kuris bandė pramušt dešiniavairius ir pasidaryt bizniuką. Pirmas bandymas buvo stipriai nesėkmingas, kai tik Lietuva į ES įstojo. Jei kam įdomi pirmos bylos baigtis: http://eteismai.lt/byla/60673707542149/A-146-1420-08 Vėliau gi tas pats asmuo gal iš principo, gal dėl to pačio bizniuko vėl kovojo, bet šį kartą pramušė, dėl laisvo prekių judėjimo ir kad RHD pats kaip automobilis yra vienodai saugus kaip ir LHD, bet ne tą faktą, kad RHD nėra saugus LHD eisme, tai kokio velnio neribot? Visi šitie ribojimai gal būtų nereikalingi, jei turėtume sąmoningą visuomenę, bet kaimas susipirks paskui RHD BMW 7 ir lakstys. Aš už, o kas importuos rimtus modelius, kurių analogų dešiniavairių nėra, kaip ir minėjo čia kažkas, susiveiks ir kameras/periskopus, susimokės ir didesnį draudimą. Visąlaiką galima rasti trūkumų, visada galima kabinėtis, kritikuoti, net nepasidomėjus. Net neabejoju kad specializuotoj įrangoj toks dalykas numatyta, akinimas naktį ir kiti dalykai, pritemdyt galima ir t.t., bet man atrodo, kad šių priemonių paskirtis, gal ne tiek padėti saugumui, kiek įvykdyti teismo sprendimą ir kartu apsaugoti savus interesus suteikiant galimybę legaliai turėti RHD automobilį tiems kam to tikrai reikia, o ne kiekvienam kaimui pasinaudot galimybe įsigyt norimą laivą pigiau iš salos. Gal kažkada eismo kultūra pasieks tokį lygį, kad tokių priemonių ir nereiks, bet šiai dienai teisingas sprendimas.
SPeed_FANat1c 2015-07-09 23:07
kaip 90 dienu tie automobiliai saugus buna, o po to jau nebesaugus? Man kazkaip atrodo, kad niekam nereik su desinej vairais. Tegu persikelia i kaire ir bus gerai. Nors vaziaves su tokia nesu. Bet prasilenkiant su priespriesine - matyti/pajausti gabaritus gali prasciau as isivaizduoju, tai cia turetu but pagrindine problema.
Simplicity 2015-07-10 00:46
Lietuva- bananų kraštas, kur visos problemos yra "spendžiamos" idiotiškais draudimais ir ribojimais. Šitą įstatymą galima rašyti į vieną eilę su tuo, kuriuo remiantis, 90 dienų ar ilgiau neeksploatuojama TP yra išregistruojama ir ją vėl būtina iš naujo įregistruoti (išsiimant naujus TP numerius?). Laužai kaip stovėjo įaugę į daugiabučių kiemų grindinį, taip ir toliau stovi, o gatvėse pilna nedraustų ir techniškai netvarkingų automobilių. Nors įstatymu buvo taikyta būtent į tokius pažeidėjus, tačiau jis muša normaliems žmonėms, nes norint laikinai sustabdyti TP registraciją teks Regitrai duoti 10 litų, ir dar tiek pat jei persigalvojot ir nusprendėt, kad savo TP norėsit pradėti naudotis anksčiau, nei anksčiau planavot. (Iš mokesčių mokėtojų pinigų išlaikoma kontora tokius prašymus turėtų priimti nemokamai.) Susidaro įspūdis, kad VĮ "REGITRA" yra kažkurių parlamentarų lesykla ir todėl prisigalvojama visokiausių įstatymų, kad tik daugiau pinigų iš oro pririnkt ir papildomų etatų prikurt. Na, o pabaigai apie airišką tvarką. Nors Airijoj niekas nereikalauja į , o darbo bitės susiranda norimo automobilio dešiniavairę modifikaciją, nes normalų automobilį apdraust galima gerokai pigiau ir paprasčiau.
Arns 2015-07-10 10:30
SPeed_FANat1c, įstatymo logika grįsta mintimi jog kitavairis automobilis tik atvyks į svečius, tarkim turizmo reikalais. Tokie mažiausiai turės noro lakstyti, užlindinėti, vis gi svetimoje valstybėje eismas labai skiriasi ir tai svetimšalį drausmina. Leidimas registruoti taptu nesaugus būtent dėl to, kad ir viskas priklausys nuo jų drausmės. Simplicity pateiktas pavyzdys labai neblogas kaip daug problemų galėtume išspręsti, tačiau matomai mūsų draudimo bendrovės labiau suinteresuotos priimti naują klientą nei vykdyti atsakingą socialinę politiką ir todėl joms patikėti atsakomybės nesiryžtama.
Pumper 2015-07-10 11:19
Užmiršti svarbiausią priežastį, kodėl tavo Airijoj nelabai savanoriškai perka LHD, o Lietuvoj labai nori visi RHD - RHD mašinos 20-25 proc. pigesnės nei LHD analogai.
Simplicity 2015-07-10 11:58
automobilių baimė yra juokinga. Negi manai, kad Budulis Budulevičius gyvena kiekvienam Lietuvyje ir reikia tik RHD, kad jis pasirodytų? p.s. LHD ir RHD kainas gali pasilyginti čia: mobile.de, donedeal.ie, autotrader.co.uk, usedcarsni.com. Nežinau, bet aš didelio kainų skirtumo tarp LHD ir RHD nepastebėjau.
Pumper 2015-07-10 12:42
Pažiūrėk UK auto skelbimus ir mobile. Analogiškų spec., metų, ridos (jei išvis tokios mažos ridos kaip UK rasi pas vokiečius) ir kt. auto visi pigesni UK, ypač prieš Euro kurso nusiritimą į krūmus. Nieko bendro su Lietuva neturi.
Simplicity 2015-07-10 15:02
1GBP= 1.39€
Marius.brn 2015-07-10 16:00
Man irgi, kaip simplicity, atrodo, kad logiškiausia, kad draudimas iš to turėjo pasidaryti gerų pinigų ir visiems būtų gerai, nes kad ir kaip, vairas antroje pusėje sukelia daugiau rizikos, o drausti šiandien irgi mažvaikiška tokius dalykus.