Visiškai naujas požiūris į kelių infrastruktūrą: vietoje asfalto - plastikas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2015-07-16 08:54
Plastikai turi pačias įvairiausias savybes, idėja tikrai įdomi. Tik va užakcentavimas, kad iš jūroje išgaudyti plastiko skamba labai populistiškai ir kelia įtarimų, ar tai tikrai rimtas projektas, ar tik konkursui kokiam.
Domas1 2015-07-16 09:17
Vieninteli matau trukuma kokioms oro salygoms tas plastikas bus atsparus tarkime -30C arba +40C lauke ir dar veikiamas pavirsius sunkiasvorio transporto. Gal ten tas plastikas kaip norvegu atsparus net +100C ar -50C :]
immortallt 2015-07-16 09:21
Atsparumas plastikų lemiamas priedų įvairių. Žinoma jie kainuoja, bet neturėtų būt bėda.
raimism 2015-07-16 10:40
mintis tikrai nebloga. pagal Google - vien Los Angeles zonoje kasdien į vandenyną patenka 10 tonų plastiko produktų. iš esmės tai turėtų leisti pagaminti bent kilometrą plastikinio kelio. Bet įvertinus tai, kad čia olandų įmonė - greičiausiai viskas prasidės dviračių takais arba privačių kiemų įvažiavimais. Būtų visai neblogas pasirinkimas privačių namų šeimininkams - pardavinėjami 1 x 4 m tokio kelio segmentai. per tuštumas nueina komunikacijų, vandentiekio, dujų vamzdynai. Nusiperki, sumontuoji ant sutrombuoto pagrindo ir turi normalų įvažiavimą į kiemą. O ir apkrovos bus nedidelės. Svarbu, kad atlaikytų temperatūros pokyčius.
X-log 2015-07-16 10:59
O kaip įvykus avarijai ir užsidegus TP? Sudegs ne tik kelias, bet ir visos "lengvai nutiesiamos" komunikacijos/komunalines linijos, o jei ir nesudegs - tai bent viršutinis sluoksnis bus gerai pažeistas. Ir kaip tada tokį tvarkyti? Išpjauti lopą ir naują "įklijuoti" vargu ar pavyks.
immortallt 2015-07-16 11:00
X-log, yra plastikų, kurie atsparūs itin aukštoms temperatūroms. Be to pakeisti sekcijomis kodėl negalėtų - nematau problemos. Viskas priklauso nuo to, kokius plastikus pavyktų išvystyti.
X-log 2015-07-16 12:27
Tokiu plastikų yra, bet kalba apie perdirptą plastiką, t.y. bus pagrinde is maisto pakuotėms naudojamo plastiko (PET, HDPE). Karščiui atsparių plastikų molekulinė struktūra/cheminė sudėts yra visiškai kita, jau nekalbant jeigu nori, kad plastikas atlaikytu >400C reik žiūrėti į labai egzotinius/brangius junginius (pagrinde aramidai - kevlaras/nomex/etc). Tad nebent jeigu "perdirbimas" šitame kontekste naudojamas kaip "deginsime seną plastiką ir degimo metu išskirtą energija naudosime naujo plastiko gamybai", nieko ten neišeis panaudoti. Dabar dėl remonto - apie kokius plastikus kalbam? Nes jei kalba nukrypsta nuo termoplastikų - tai suremontuoti (sulyditi/suvirinti ar kitaip, ne mechaniškai, sujungti) dalių nepavyks.
sub 2015-07-16 13:41
Plastiskų įvairių yra išvystytų, tik viskas remiasi į kainą. Vistiek manau plastikas laimėtų prieš asfaltą, įdomu kaip sukibimas autotransporto su plastiku būtų, ypač šaltu ar lietingu periodu.
immortallt 2015-07-16 13:42
X-log, na visi tvirtesni junginiai būna daugiasluoksniai. Kalba apie maišelius tai juokinga, tai gali būti panaudota dalis to, bet kaip pagrindinis ar net vienintelis šaltinis tikrai negali būti. Viskas kol kas panašu yra idėjos lygyje, tad kokius junginius pasirinks ar pan. - tikrai mes čia neišmastysime. Tam reikia daug gilių chemijos ir inžinerijos žinių, duomenų, laiko ir pinigų eksperimentams
punktyras 2015-07-16 17:15
O kaip apsieinama su dabar kelių gamyboje naudojamu bitumu ir asfaltu? Užtenka, kad saulutė pakaitina ir jau minkštas, o 400℃ jau skystas burbuliuoja O dega tas brudas kaip – gryna pekla. Ir kam galvon šauti galėjo iš jo kelius tiesti, nesuvokiu…
obuglas 2015-07-16 23:16
10 tonų - 1 km? Bus gerai jeigu iš 10 tonų - 10 metrų nuties.
Shinigami 2015-07-17 06:27
Kodėl?
SaMaras 2015-07-17 13:28
Todėl kad jei 1m^2 svers 1-2kg tai nieko jis neatlaikys