Kelionė įkaitusiame automobilyje: kas darosi mūsų organizmui?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HiTech 2015-08-06 12:21
Gal kas gali paaiškinti, kodėl vasarą atsišaldžius orą salone, dešimčiai laipsnių jau galima patirti šiluminį šoką, o žiemą, kai mašinos salono ir lauko temperatūra skiriasi kad ir trisdešimčia laipsnių, jokių šiluminių šokų nebūna.
Webbus 2015-08-06 13:30
Na, aš čia tik spėju, bet žiemos metu tu būti šiltai apsirengęs ir tavo kūno temperatūra taip greit nekinta. O vasarą būni praktiškai be rūbų, todėl lauko temperatūra iš kart daro įtaką kūno temperatūrai. Bet čia tik spėju aš
Stipa 2015-08-06 15:10
Kažkaip neįsivaizduoju nemirksinčio žmogaus. Su kiekvienu mirktelėjimu smegenys ir taip išsijungia poilsiui, labai trumpam poilsiui. Tiesa klimato kontrolę visada laikau ties 21-22 laipsniais celsijaus, nepriklausomai nuo to ar tai karšta vasara ar šalta žiema. Kai tuo tarpu dauguma pažįstamų žino tik max cold ir max hot reikšmes.
ISG 2015-08-06 16:52
Na siom dienom pas mane yra MAX COND, niekada gyvenime neturejau bedu su jokiom ligom del kondicionieriu
trapecijus 2015-08-06 19:29
Kondicionierių ligos, šiluminiai šokai... Gal čia nuo organizmo priklauso. Pavydžiui aš ryte visada į mašiną sėdu tik su marškiniais trumpom rankovėm, nesvarbu ar -5, ar +15 (nes su švarku būnant bet kokiu atveju nugara bus šlapia pasiekus darbą). Pasišildau maksimaliu režimu ir kai jau jaučiasi, kad salone šilta, primažinu iki +17ºC ir ventiliatoriaus nebevarginu - minimalų apipūtimą laikau. Lygiai tas pats po darbo - gali salonas būti prikaitęs iki +40ºC - kondicionierius max, ir kai jau atvėsta, vęl grįžtu prie +17ºC. Nesu patyręs jokių peršalimų ar šiluminio šoko.