„Ferrari“ įveikusio „Passat“ savininkas: „Noriu viską išbandyti“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vladas34 2015-08-14 14:59
siotas varijantas tai geras pilnasjotubas filmuotos medzegos (geda brangiu masinu gamintojams ) jegos turi o is vietos kaip sraiges eina
w00xer 2015-08-14 16:58
anokia cia geda... pasatas padarytas tikrai ispudingai, bet nemanau, kad ferrari su pasatu galima lygint kaip masinas. Pasatas gerai daro tik viena - greit vaziuoja tiesiai. Pastatyk juos, kur bent du posukiai ir rezultatas bus kardinaliai kitoks. Nebent vel i pasata des super duper vaziuokle. Bet tada ir vel... padarius ji manevringa jis vistiek butu labai vienapusiskas - lenktynine masina. Kaip kazkada per top gear lygino ferrari su corvete. kaip klarksonas pasake - po dienos trasoj neisivaizduoju kodel ju kaina skiriasi 100000£, bet isvaziavus is trasos pasimate visi skirtumai, nes corvete paprastuose keliuose buvo tragiska
ISG 2015-08-14 18:57
Tik visiski noobai gali lyginti sita pasata su super carais, net neturiu zodziu. Sudas tas pasatas, amerikoj PILNA tokiu sleeperiu. Kas cia yra uzspaust arklius iki nezmonisko lygio, kad tiesiai vaziuotu.... kibiras su varikliu ir tiek
Arns 2015-08-14 19:21
nenorėtum palyginti kas kiek kilometrų reikia perrinkti variklį?
bahuriux 2015-08-14 20:33
Aš norėčiau sužinoti kas kiek km reikia perrinkti variklį, kiek žinau tai ferariai nuo serviso toli nenuvažiuoja, arba tiesiog sudega ant lygaus kelio. Mintis teisnga kaikurių komentatorių, kad žiedinėj trasoj kitaip nei drage, bet atsiprašau čia supercarai ne savo 'darže', o ne tas passatas, tai tegu ir galinėjasi tarpusavyje trasoje, ko jie lenda į ne savo sporto šaką. Žinant kad supercarus perka 90% žiopliai su babkėm, tai tas pasatas dar ir trasoj juos padarytu, vien dėl teisingos tarpinės tarp vairo ir sėdynės. PS galėsit zysti lad čia šūdas ne auto, kai patys sumeistrausit gersnį už tą pasatą. PPS. Ir apskritai Lietuvoj Klaipėdoj nemažai dalbajobų keliuose už vairo per paskutines 2-3 dienas prisižiurėjau, pagrinde su naujesnėm mašinom ypač X5. Išvada viena reikia naikinti kasko draudimą, nes jie mano kad kasko draudžia ir nuo jų dalbajobiškumo.
Arns 2015-08-14 21:48
kai už tokią pat sumą toks pasatas ir normalus auto, suprantama jog visi normalūs žmonės rinktusi ne geležies krūvą su kuria nė nepasirodysi eisme.
namaste 2015-08-15 10:06
Čia gal daugiau ne apie tai, kad aplenkia Ferrari ir kitus brangius automobilius, bet apie tai kaip iš seno VAG'inio 1,9 turbodyzelinio motoro išspaudė pakankamai nemažai kW ir Nm, kad tie varikliai pakankamai kantrūs, lengvai modifikuojami, o savininkas ne kažkoks NASA inžinierius. Tokių projektėlių yra daugybė, bet visi dažniausiai renkasi variklį kurį galima užsukt iki beprotybės, o šiuo atveju tai paprastas dyzeliukas, o tikslas imti ir išspausti maximumą.