Kam tų lėktuvų ir sraigtasparnių? Išradingi į orą pakyla su savadarbiais dronais (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2015-09-06 10:34
Video geras o šitas straipsnis labai skystas. Geras bandymas. Vis pagalvoju, o jei pabandytu Koanda efektą, gal išeitu dar labiau sumažinti naudojamą galią kyboti ore nors ir dabar labai neblogai gavosi. 7,45 kg su 1 kW, tai yra labai netoli to ką pasiekia tikri sraigtasparniai, įprasti propeleriniai lėktuvai turi panašiai 4kg su 1kw statinę trauką. Originalus aprašymas po video.
Eič 2015-09-06 11:46
Iš akmens mest bus dar įdomiau dabar.
SPeed_FANat1c 2015-09-06 13:15
@Eič bet i darba nuskrist gal ir geras aparatas aplenki visus kamscius. Tikekimes parodys ilgensiais nuotoliais kaip skrenda Dar reik sparnus pridet tokius kad kylant i virsu butu palenkti statmenai, o pakilus horizontaliai, ir galetu but kaip sklandytuvas, tada maziau energijos reiktu
Natter 2015-09-06 20:04
Na straipsniukas, tai kažkokia nesąmonė „stogelis kad nepakilt arti saulės“ aišku, kad stogelis padarytas dėl saugumo jei truks koks propeleris kad negaut į galvą. Be to tai tikrai ne pirmas multikopteris su pilotu, jau prieš porą metų kažkokie vokiečiai buvo pao sėdyne, dabakilę su kamuoliu pr jie lyg ir ruošia gamyklinį kopterį pavadinimu eVollo jei neklystu.
SPeed_FANat1c 2015-09-06 22:55
nu as priemiau tai kaip menini issireiskima
Atk 2015-09-07 18:49
Tiek daug mažų motoriukų neefektyvu daryti. Nes mažė varikliukų Nk mažesnis ir jie prastesnės kokybės. Ir dar atskirai kiekviema jis panašu panaudojo kontrolerį. Užtektų 4 variklių. Tik propelerių jau gal kur rastų, modeliams tokių negamintų, reiktų didesnių. Ten dar žingsnis turi pats mažiausias būti, kad trauka būtų didžiausia. Jis gal parinko neteisingai propelerius su dideliu žingsniu, tada daug energijos švaistoma. Nes jam greičio, kaip matau, nereikia, o tik, kad ore kybotų.