Kovą su automobilių ridos klastotojais prilygino prostitučių gaudymui

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bandiklis 2015-11-26 11:12
Visiškai teisingai. Automobilis iš dangaus nenukrenta. ir jei pardavėjas pirko auto iš tarkim italijos ir ant itališkų dokumentų bus parašyta ta rida kuri nurodyta automobilije, tai ir bus įrodymas kad pardavėjas prie ridos nagų neprikiso. Toliau procesas persikels į Italija arba tikriausiai kaip manau visai nutruks Visiškai logiškas įstatymas. Nes automobilio ridos daugumoje sukamos lietuvoje,o ne toje šalyje iš kurios perkame
Kadras 2015-11-26 11:31
Verta prisiminti visai nesena istorija, dabar jau butu galimybe perpardavejus nubausti http://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatv ... 221-503177
jijami5 2015-11-26 11:58
Nieko prieš ir 500k rida, jeigu tik tikra būtų, vis geriau nei gauti 200k kurie iš tiesų virš milijono yra...
LEGEZO 2015-11-26 15:06
Visiškai beviltiškas įstatymas, žinant , kad dauguma mašinų atvyksta iš užsienio ir dar vis priklausantys užsieniečiui ir pardavėjas nėra faktinis savininkas šis įstatymas yra toks niekas, kad net nežinia ką jie čia priėmė. Vokietijoje šis įstatymas taip pat yra tačiau jis neveikia. Švedijoje šis įstatymas yra tačiau jis veikia, kodėl??? - o gi todėl, kad įvedant įstatymą į žmonių aplinką reikia, kad įstatymas būtų paremtas kontra veiksmais. Pavyzdys: Švedijoje Lietuvis nupirko mašina parvarė į Lietuvą ją užregistravo LT atsuko rida ir vėl nuvežė į Švedija parduoti nes skirtumas piniginis yra didžiulis tarp to su kokia rida pirko ir kokia pardavinėjo. Rezultatas Lietuvis sėdi jau antrus metus kalėjime. Kodėl? atsakymas slypi čia nes mašinos visos Švedijoje turi visa technine bazę nuo naujos mašinos pirkimo ir taip apsaugoma nuo tokių kaip mes Lietuvių . Tačiau yra ir kitos plonybės sukčiauti tačiau ne tokios kaip Lietuvoje. Taigi mūsų silpnavališki įstatymai nesuprantamai įvedami be jokių įrankių juos prižiūrėti, gaila, kad Lietuvoje aplamai nėra politinės valios spręsti problemas kokios jos yra realios. Dėkoju. Mūsų rinkos jokie vaikiški įstatymai neišgelbės, reikia labai rimto požiūrio ir daug pataisų pirkimo pardavimo mašinų sutartyse ir realios priežiūros, o ne popierinės kaip pas mus yra ir sakom, kad mes DAROM. Jei yra noras REALIAI suvaldyti šį verslo modelį tuomet mašinos turi būti Premium segmento su ridomis ir istorija (iš atstovu) kaina be abejo dilesnė 20-35%, kurios atkeliauja ir ne Premium segmento kurios yra šiuo metu pas visus su 150.000 ridomis :>:D negaliu nesijuokti bet moralė pas mus dar viduje žaidžia su jausmais. Kauno mašinų turgus ir „kiti“ aplamai paėmus yra pasakų šalis tik be Alisos ir nelinkiu jums nei sėkmės nei patirties perkant mašinos nes tai tiesiog beviltiška. EX pardavėjas.....
lizunas 2015-11-26 15:25
Juk dabar ir Lietuvoje, varant TA yra užrašomas kilometražas, saugoma duombazėj. O juk tai atėjo iš ES, tose šalyse jau senokai tai daroma. Tai nematau sunkumų, patikrinti kaip buvo, kol dar automobilis buvo Italijoje, o kai vietoj 400k km išvysti 200k km, tai jau įrodymas. O žinant, kad atsukinėja turkai arba lietuviai, tai.. tegul baudžia tuos lietuvius perpardavėjus, jei jie sugeba žmogui į veidą meluoti.
hamann 2015-11-26 15:35
vos kelios šalys turi tokias duombazes.