Kaip važiuoti žiedinėse sankryžose: dažnas lietuvis to nemoka ir ne tik „grybauja“, bet ir sukelia avarinę situaciją

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

M134 2015-12-20 23:13
mmm pripažįstu, kad tau nepilnaveriškumo kompleksas
kestutisz 2015-12-21 08:46
Sustatytų stulpelius, kad įvažiavęs pirma juosta galėtum tik išvažiuot pirmam išvažiavime ir tiek. Bet tada klipatos trulikai nebepravažiuos - jiem gi net išimtys per raudoną važiuoti yra, ką jau ten pirma juosta po žiedą važinėtis :)
Nerealiai 2015-12-21 10:13
Troleibusai, kad važiuoja pirma juosta, tai manau suprantama, nes stotelės būna kai kurios prieš pat žiedą ir persirikiuot į antrą juostą nebūna galimybės, o ir laidai ne visą laiką leidžia tai padaryti. Be to žieduose jie turi pristabdyti prieš laidų susikryžminimus ko pasekoje važiuoja 20-30 km/h greičiu, tai manau jei važiuotų antra, susidarytų nemažas kamštis už jų. O dar atvykimo grafikas fiksuotas.
kestutisz 2015-12-21 11:25
Nea, nesuprantama. KET/ženklinimas arba bendras visiem, arba ir išimtys taip pat visiem.
Nerealiai 2015-12-21 12:25
O tai A juosta irgi visiems tada? Ar tada A juosta reikia daryt antroj eilėj, kad ramus būtum? Šiaip išimčių viešajam transportui yra jau ir dabar KET, tiesiog ši dar kol kas neįtraukta. Manau jei platesni ginčai kiltų dėl troleibusų, tai ne už ilgo būtų priimta KET pataisa leidžianti troleibusams tai daryti. Lygiai taip pat kaip ir pataisa buvo priimta dėl autobusų/troleibusų išvažiavimo iš stotelių, tai yra jų praleidimo. Nes praktikoje troleibusui nuo stotelės esančios prie pat žiedo bandant įvažiuoti į antrą eilę, kurioje gali būti kilometrinė eilė, gali šiek tiek užtrukti. Ko pasekoje užblokuojama pirma juosta ir galimybė kitiems vairuotojams už troleibuso išvažiuoti į žiedą norintiems sukti pirmame išvažiavime ir susidaro spūstys. Tai jei vis dar nesuprantama, tai ką gi...
kestutisz 2015-12-21 13:03
A juosta aprašyta KET'e todėl jokių problemų "nėra" (na išskyrus moralinę). O vat važiavimas "pagal paniatkes" - tiek ignoruojant ženklinimą, tiek per raudonas jau kelia dviprasmybes ko kelyje būti negali. Tada bent jau turi būti apibrėžta - troleibusas šventa karvė, ir KET jam negalioja, kaip koks traukinys ar tramvajus - kaltas visada bus kitas eismo dalyvis, tada ir jokių problemų "nebūtų", nes "saugokis troleibuso" įkaltų į galvą dar mokykloje. O jei techniškai neina įvykdyti KET reikalavimų - vadinais negalima ir važinėti, man irgi daug kur patogu būtų pravažiuoti šaligatviais, gal net karutį pasikeisčiau į didesnio pravažumo dėl tokio reikalo :)
Nerealiai 2015-12-21 18:23
Per raudoną, kad važiuoja, tai nepateisinama ir to neginu. Kaip galime matyti A juosta čia skirta tik sustojimui ir pasibaigia ties posūkiu kas akivaizdžiai nėra net pirma juosta, taigi toliau važiuodamas turi išvažiuoti pirmiausiai į pirmą juostą. O tu siūlai kažkokiu mistiniu būdu važiuoti į antrą juostą... (+žiūrėti į troleibuso laidų padėtį).