„Cadillac“: šlamštas tie elektromobiliai, kad ir iš „Tesla“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Dvigubas nulis 2015-12-25 10:14
Panašu, kad labai prastai verslas sekasi, jei tokiomis nesąmonėmis užsiiminėjama. Naujienos autorius irgi panašaus lygio... Pagal http://www.afdc.energy.gov/vehicles/ele ... ssions.php, hibridinių ir elektromobilių skirtumas minimalus, lyginant su degalus/dujas naudojančius automobilius. Kurioje alternatyvioje visatoje vandenilis iš dujų pavirsta į skystį kylant temperatūrai?
Gediminas Jurgaitis 2015-12-25 10:58
visas straipsnis totali nesamone.
mch0lic 2015-12-25 11:03
Klausimas tik kaip vandenilis gaminamas? Ar gamyba 100% švari (dideliais kiekiais)?
vezliukas 2015-12-25 11:10
elektra tai naudojama is linijos, kuri kuriama is iskastyniu kuro tai kokie cia ekologija, ar jau sukure technologija kad nereikia isorines energjos. tik akmenis i svetyma darza metyt geba. garsiai rekia bet infrastukturos del vandenilio nesukurie jau daug metu
MindaugasV85 2015-12-25 11:52
Tai gal tada taip: šlamštas tie nauji automobiliai, nes jiems pagaminti reikalingas ne tik iškastinis kuras, bet ir medžiagos. O gamybos procese susidariusios kenksmingos cheminės atliekos ne visada tinkamai utilizuojamos. Taigi perki seną laužą, dar 10 metų degini iškastinį kurą, bet užterši planetą mažiau, negu užteršia fabrikas gamindamas naują vandenilinį, elektrinį ar dar kokį...
mobilunkas 2015-12-25 16:01
vandenilio gryno gamtoj nerasi, ko nepasakysi apie skysta kura- jis beveik tinkamos formos ir iskasamas, tad vandenili reikia gamint, o tam reikia daug energijos, ir procesas nevyks su NK 1. toliau probleminis saugojimas, ipylimas, ispylimas avarijos atveju, remontuojant. privalumai didelis energijos tankis kilogramui- tad privalumai tik aero- kosmineje sferoje. elektromobiliu privalumas kad jie tersia labai aplinka ne ten kur vaziuoja, o kur gaminami ir gaminama jiems energija, tad kadangi zmones vis tankiau gyvena mieste elektromobilis tinkamas tik miestams. kuro kainu neverta skaiciuot, nes jei padauges alternatyviu kuro rusiu automobiliams, sioms rusims automatiskai atsiras akcizai, kiti mokesciai ir energijos vieneto kaina bus beveik ta pati kaip skystu kuru vaziuot. elektromobiliams tik truksta foto elementu ant viso auto pavirsiaus Ai dar pamirsau pasakyt kad kai senas dyzelis vaziuoja gazas dugnas ir is ismetimo vamzdzio eina siaubingai juodi dumai, tai automobilis vaziuoja vandeniliu, angli atiduodamas i zeme , tik kad niekas tuo nesidziauga
vazzy 2015-12-25 23:51
Vandenilio technologija NIEKADA nebus perspektyvi automobiliuose nes : 1) vandeniliui išgauti reikia elektros, kai tą pačią elektros energiją iškart galime tiekti į variklį ir sukti ratus męs ją skiriame tik h2 išgauti, taigi nk iškart krenta. 2) toliau reikia jį kažkaip saugoti, o saugoti jį sunku dėl didelio slėgio ( 50-400 Bar ) arba žemų temperatūrų. Vėl energija prarandama jį spaudžiant arba šaldant. 3) 2h2 + O2 = 2h2O + E, efektyvumas yra vos 50%. teorinė įtampa yra 1.23V, tačiau nominali reali būna tik apie 0.5-0.6, (pačiam teko matuot ir išbandinėti Fuel Cell Vokietijoje ). Taigi viso efektyvumas krenta labai smarkiai. Jis įdomus nebent tada kai reikia kurą kažkur pervežti ir tai padaryti yra labai brangu, nes vandenilio energijos tankis labai didelis apie 40Mj/kg. tai čia gal būtų įdomu telefonų pakrovėjuose arba kosminiuose zonduose.
Anonimiausias 2015-12-26 04:13
Pagal U.Ellinghausa, vandenilis gaminasi pats ;D Tai kam išvis dėti tokį straipsnį? Paistalai, grynai dėl klikų ir diskutavimo...
T 2015-12-26 08:59
O aš visai sutinku dėl vandenilio perspektyvos. Kaip suprantu elektriniuose automobiliuose akumuliatoriai gaminami iš ličio. Ličio resursai riboti. Taip pat elektromobiliai netoli gali nuvažiuoti, juos ilgai krauti. Kiek girdėjau yra vandeniliniai varikliai, kurie dirba kaip vidaus degimo, o ne degina vandenilį ir taip gamina elektrą. Vandenilį galima gaminti ne tik naudojant elektrą, bet šildant ir spaudžiant vandenį. Tokios atominės elektrinės jau yra. Beje jį galima gaminti naktį.
simuciukas8 2015-12-26 10:55
Kiekvienas tempia paklode i savo puse , jeigu pasaulis sugebes isgauti elektra branduolines sintezes budu ,tokie kadilakiniai argumentai taps beverciai ,Vandenilis yra sprogus ir turi aibe kitu "blogu" savybiu ,taigi jo ateitis abejotina ,bet ka gali zinoti.
vazzy 2015-12-26 11:05
Nu čia jau tiesiog juokinga, tai kaip tu galvoji be elektros ir be deginamo kuro tą vandenį pašildyt ir suspaust? Gal sustatyt 200 negrų ir plaktuku per vandenį daužyt kol jis "subyrės" į H2 ir O2 ?
bahuriux 2015-12-26 17:28
https://en.wikipedia.org/wiki/Water_spl ... n_of_water "T" juk parašė koks kuras tam reikalingas, branduolinis.
vazzy 2015-12-26 17:47
Vistiek reikia deginti kurą, tik šiuo atveju branduolinį. t.y. uraną, plutinį, neptunį. tokių idėjų pilna, kad dieną gamint elektrą, o naktį vandenilį, viena iš populiaresnių yra vėjo elektrinės/h2 hibridai, kurie esant pertekliui gamina h2, bet vėlgi nuostoliai nerealūs, komercinio projekto nei 1 nėra kiek žinau, tik vienas bandomasis Vokietijoje. kažkas tokio: http://image.slidesharecdn.com/h2energy ... 1413718059 bet kiek teko domėtis dėl nerealių nuostolių neįgyvendinami tokie projektai.
T 2015-12-26 19:59
Priedo manau iš vis tie elektriniai automobiliai turi ribotą klientų skaičių. Ant karštųjų per metus nuperka kelias dešimtys tūkstančių, bet jei gamins daugiau, tai neatsiras pirkėjų.
vazzy 2015-12-26 21:33
kodėl ? mano pusė grupės svajoja apie Tesla, ne apie Ferrari ar Bugatti, o apie Tesla. Kuo toliau tuo labiau apmokestina VDV automobilius ir tai nemažės kol galiausiai jie visai bus išstumti iš miestų, laiko klausimas čia.
Justas116 2015-12-26 22:36
Kokias nesąmones tas vadovas tauškia? Gi ne iš šiknos išgausi tą molekulinį gryną vandenilį. Ta pati elektros energija bus ne tik naudojama vandeniliui išgauti, bet ir jį suskystinti. O tik tada gali naudot tą vandenilį elektrai generuot mašinose. Kas geriau: Elektra --> Vandenilis --> Vandenilio skystinimas --> Mašina --> Vandenilis --> Elektra (ar vidaus degimo variklis) --> Kinetinė energija ar Elektra --> Kinetinė energija? Nu jau ne tokiam rinkodaros vadovui kalbėti apie ekologiškumą ar termodinaminį efektyvumą
zaliaakis 2015-12-27 00:47
Kuo elektromobiliu bus daugiau. Tuo labiau juos apkraus mokesčiais. Ar naujais ar senais pakeistais pavadinimais ir pigiau važiuoti nebus... Nes vistiek, kiek surenka mokesčių ekologijai. Jų visu ekologijai ne panaudoja. Kiek surenka keliu mokesčių. Jų keliu priežiūrai ir visu ne panaudoja. O jų surinkti vistiek reikės... Geriausia alternatyva yra hibridai. Nekraunami is lizdo. O tie kurie pertekline energija vėl panaudoja važiavimui. Ne vienas lietuvis turi ir savu išradimų . Benzinas-elektra plius dujos. pigu ir ekologiška(kas kiek)