Su „Regitra“ teisme susikibęs vyras: „Jiems tai labai patogu“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

evaldosia 2016-01-21 19:14
gal žmogui,pagyvenusiam tada skaudėjo galva.egzamino laiko nepasirinksi,pinigai sumokėti,tai ir pasirinko saugų greitį.aišku kad geriausia važiuoti su bendru srautu,na kai srauto nėra, ar būtina važiuoti kaip reikalauja regitra?egzaminai turi atitikti KET.dviračiai ar motociklai kelyje iš vis nesaugios transporto priemonės.kai du ratai ,tai susižaloti tikimybė labai didelė.pats pardaviau savo motorolerį, kai vos neįvažiavau ,į lietaus vandens surinkimo šulinuką be dangčio.kaulų būčiau nesurinkęs.automobilis žymiai geriau.
marmelis 2016-01-21 19:21
.... Tai dabra pagal Jus, kurie ginat "saugaus greičio pasirinkusius dalyvius". Reiškias važiuojant Vilnius-Klaipėda (geromis oro sąlygomis), kai iš pirmos juostos tau "saugaus greičio pasirinkėjas" užkiša viso labo brūžindamas 90/100km/h iš pirmos juostos į antrą, kai važiuoji leistinu greičiu 130km/h antra juosta, yra normalu ? Mat tam sauguas greičio pasirinkusiam vairuotojui riekia aplenkti dar labiau saugų greitį pasirinkusį eismo dalyvi. Ir nesvarbu, kad abu "sauguas greičio" pasirinkėjai stabdo bendrą eismą, bet ir vienas kitą lengdamas, bei per savo žiopliumą/durnumą/neabdairumą sudaro tikrai avarines situacijas. Ši bėda galioja kiekvieną kartą riedant minėtu keliu. Kai matai vos gyvą auto užkišinėjant normaliems eismo dalyviams, su normalia techinka. Galbūt iš pykčio, ar debilizmo-nežinau. Bet nei 1 nepasiginčysit, kad taip nėra. 50/50 matomai bėda technikoje arba jį valdančiame asmenyje. Ar irgi siūlysit rinktis saugų "80-90km/h greitį", kad vos ne fūros antra juosta lenktų ?
mnv 2016-01-21 19:42
Man praėjusią vasara A laikant irgi užpaišė klaidą už lėtą važiavimą, bet ne kritinę Važiavau 40 per 50 zonas, greitesnių nebuvo. Pačiam iš galo irgi niekas nesivilko, tai eismo kaip ir nestabdžiau. Kažkiek nustebino, bet kadangi išlaikiau tai nesigilinau Lėčiau važiavau pagrinde dėl instruktoriaus, man tai aiškino per egzaminą važiuot lėčiau, neskubėt, kad nepraleisčiau kokio ženklo ir pnš. + dar laikiau mieste per kurį pirmą kartą važiuoti teko dieną prieš egzą (Telšiai), tai tuo jo patarimu teko naudotis
Evil Goku 2016-01-21 20:06
. Pagarba kitiems eismo dalyviams yra labai svarbu. Jei man važiuojant 80km/h greičiu manę pasiveja fūra, o galimybių manęs aplenkti beveik nėra, tai padidinu greiti ir važiuoju taip, kad netrukdyčiau fūrai. Jei nėra eismo, prieš posūkius ar sankryžas stabdau palengva varikliu, taip yra ekonomiškiau ir paprašiau, bet sugebu ir moku važiuoti esant eismui, netrukdant kitiems jo dalyviams. O laikant egzaminui, reikia patikrinti, netik ar kandidatas išmano KET, bet ir ar sugeba važiuoti netrukdydamas kitiems.
Simplicity 2016-01-21 21:31
Evil Goku, teismas bylą išnagrinėjo egzaminuojamojo, o ne Regitros naudai. Iš straipsnio matom, kad žmogus greitį numetė prieš žiedinę sankryžą ir už tai gavo kritinę klaidą. Straipsnyje taip pat rašoma, kad žmogus be įvykių, automobiliu atvažinėjo 20 metų, o Marijampolėje vairavimo egzaminą išlaikė be klaidų. Tai ar visada lėtas važiavimas yra lygu nemokėjimui vairuoti? Kalbant apie vairuotojo pažymėjimus jau turinčius, tai: 1. Niekas jiems nedraudžia važiuoti lėčiau, nei nurodyta didžiausią leistiną greitį ribojančiame kelio ženkle. (Jei kelio ruožas nepažymėtas tuo ženklu, kurio aš nesu gyvai matęs. ) 2. Gebėjimas minti akceleratorių nereiškia, kad moki vairuoti. (Jei būtų taip, tai pakelių medžiai ir akmenys nebūtų žvakėm ir kryžiais nupuošti.) 3. Nei vienas iš mūsų nežinom, kodėl kitas vairuotojas važiuoja lėčiau. Gal kažkam atrodo, kad geriausia kuro ekonomija (mažiausiai dyla stabdžiai, sankaba, padangos, ir t.t.) yra važiuojant 80 km/h; gal kažkas tortą ar kiaušinius ant priekinės sėdynės veža. Gal kažkas pagiringas važiuoja ir t.t. Tu, kuriam trukdo lėčiau važiuojantys, ir tie lėčiau važiuojantys esat vienodai egoistiški- vienas nenori/negali važiuoti lėčiau, o kiti nenori/negali važiuoti greičiau. Tu keiki lėčiau važiuojantį, o lėčiau važiuojantis keikia tave, kad tu jį "stumi". Išvis, bendrai paėmus, tai kelių asams trukdo viskas: pakelėse augantys medžiai, nežymėtais automobiliais patruliuojantys patruliai, pėstieji, greitį ribojantys kelio ženklai, kiti vairuotojai ir t.t. Link ko aš lenkiu? Link to, kad visi mes esam skirtingi, bet esam priversti vaikščioti ta pačia žeme, po ta pačia saule. Kuo greičiau tai suprasit, tuo mažiau streso patirsit kasdieniniam savo gyvenime.
Evil Goku 2016-01-21 22:10
kiek greičio viršijimas, tik pačiam saugiau. (Pastaba, ne kiekvienas važiuojantis lėčiau trukdo eismui)
Arthuras 2016-01-22 00:41
Yra paprastas reikalas - jei važiuojama per lėtai be jokių priežasčių (nebūkim idiotai, niekas gi neskubina žmogaus važiuojančio su tablete vietoj normalaus rato ir pan., kaip kad Arnas kliedi) tuomet, kai dar ir apsilenkti labai sudėtinga ar neįmanoma, tai važiuojantysis yra kiaulė (nebent pasitraukia ir praleidžia už savęs susidariusį kamštį). Taškas. Toks pat kiaulė, kaip ir tie, kurie neužleidinėja, nepasitraukia dešiniau, kai yra lenkiami, prisikabina prie šiknos, nepalaiko pastovaus greičio vienodomis sąlygomis ar kitaip idiotiškai važiuoja, nors to nedraudžia KET. Patinka kriuksėt - na ir kriuksėkit. Tokius vėžliukus geriausia būtų auklėti(tik laiko gaila) nutaikius progą ir aplenkus, o po to pasileidus klasikinės muzikos, užsistačius cruise control'ą dar kokiais 20km/h lėčiau, nei važiavo tas vėžliukas, ir ramiai slinkti vietomis, kur lenkimas draudžiamas arba nesaugus. Nes va man taip norisi...
Evil Goku 2016-01-22 01:58
Už taisyklingą stovėjimą aikštelėje irgi niekas nebaudžia. Manai teisinga suteikti žmogui vairuotojo teisias, kuris 30min prastovėtų aikštelėje, nepažeisdamas KET, nes jam tada atrodė, kad saugiausia yra nevažiuoti?
Simplicity 2016-01-22 11:08
.)
sutkyne 2016-01-22 11:12
aha... ir technologijos čia yra... ne nematau kur, gaila
immortallt 2016-01-22 11:27
Simplicity, tai tu sakai, kad galima vairavimo egzamino metu leisti važiuoti 5km/h greičiu kur leistina 70km/h ir tada išduoti teises? Žmogus vairavo 20 metų ir nepadarė nė vieno nusižengimo. Variantų daug - nevairuoja arba beveik nevairuoja. Arba vairuoja taip, kad visi turi vilktis paskui. Dar ir avarines situacijas tokie sukelia. Vienas iš tokių gyvenime nepadariusių nusižengimų ir įvykių man taip užkišo prieš nosį mašiną, kad tik naujų gerų padangų ir naujo automobilio dėka spėjau sustoti. Priešais buvusi mašina matė, užblokavo jį ir susitabdė. Kai pradėjau pyzdulei atrašinėt, ką jis dirba, tai aiškino, kaip jis pagal taisykles visą gyvenimą su savo gelda važinėja. Ir kas žiauriausia, be registratoriaus jis būtų buvęs nekaltas, nes būčiau įlėkęs į šikną, o kad jis 30km/h važiuodamas išlindo prieš mane važiuojanti 55km/h tampa nebesvarbu. Vis dar gerai vilktis ir nesugebėti idealiomis eismo sąlygomis palaikyti leistino greičio?
Arns 2016-01-22 12:18

Kadras 2016-01-22 13:13
Arba nepastebėjo kelio ženklo
immortallt 2016-01-22 13:14
Arns kaip visada, vairavęs turbūt nėra, bet vis tiek ateina pasiginčyti.
Arns 2016-01-22 14:04
, ir sukelia pavojingą avarinę situaciją, o ereliui (t.y gaideliui) tenka atsiminti stabdžius ar dar blogiau, prilėtinti. Juk jei tavojoje situacijoje sugebėjo mašina visa įlįsti, jau ne greityje esmė, kaip bandai kūkčiodamas papasakoti. Jei žioplumas, tai sėkmingai ir jaunas pacanas greičiau įslysdamas sukeltu, jei per greitai priartėjai, nes buvai užsižiopsojęs, tai nebent paties viršytas greitis (pagal viską situacija mieste, leidžiamas greitis 50 km/h) prisidėjo. Vienaip ar kitaip, situacija daugiau aprodo apie tavo vairavimo gebėjimus nei iliustruoja kaip mažas greitis sąlygoja avarijas ar korealiuojasi su visišku vairavimo nesupratimu.
immortallt 2016-01-22 14:10
Arns, skaityk mokintis, važiuojantis 30km/h UŽKIŠO per max 10 metrų įjungęs posūkį jau būdamas mano juostoje, tai yra išlindo iš pirmos juostos į antrą, prieš mane, važiuojantį leistinu greičiu. Jei rodo mašina 55km/h, tai realus greitis max 52km/h, palyginus su navigatoriaus rodomu greičiu. Jei tau tokia situacija nėra gyvenime nutikusi, nesi gyvenime vairavęs. Ir jei nebūčiau stebėjęs kelio, būčiau įsimūrijęs į subinę. Bet lok toliau. Bet kaip visad, la la la, nieko negirdžiu, nieko nematau, visi idiotai, aš vienas protingas, Lados geriausios!"
Arns 2016-01-22 14:22
Visu pirma, greitis čia ne prie ko, kaip bandai įrodyti. Elementarus žioplumas. Bet pats kaip rašiau, irgi nesi geresnis. Jei prieš jį būtu išbėgęs vaikas, ir jis būtu bandęs išvengti avarijos, taip pat būtu "lochas"? Gana realistinė situacija. Jis atsako už save, o tu už save, ir turi stebėti ir vertinti aplinką. O antra, apie ką ir kalbame, esmė ne skaičiukai, o situacija. Na ir kas iš to jau tau leidžiama važiuoti maksimaliu greičiu, nereiškia jog tą privalai daryti. Jei yra situacija, dėl kurios reikia būti atidesniu, turi pasirinkti saugų greitį ne didesnį už leistiną ir važiuoti. Jei esi totalinis pažeidinėtojas, žinoma sunku elgtis pagal taisykles. Bet jei esi normalus žmogus, tai supranti, jog tos kelios sugaištos sekundės yra niekis, palyginant su blogai apsirinktu greičiu patekus į avariją.
immortallt 2016-01-22 14:38
Ginčijies, kad ginčytis. Taip, kiekvienas pirdurkas gali kelti avarines situacijas todėl, kad jis pridurkas ir jam viskas leidžiama, nes jis važiuoja lėčiau, todėl taisyklės negalioja, gali užkišinėti mašiną skersai, išilgai, kirs ant stabdžių be priežasties. Idiotas nesugeba rikiuotis kaip žmogus, tu čia jį teisini. Jis net nematė, kad kažkas važiuoja dar antra juosta. Eik skaityti KET, sužinosi daug naujų dalykų. Turbūt autostradoje važiuoji antra juosta 30km/h, nes neduok dieve, pirmoje juostoje važiuojančiam išeis į gatvę vaikas?
Arns 2016-01-22 15:27
Visai nesistebiu,kad savo argumentus paremti remiatės keisčiausiais nukrypimais. Aviacijos taisyklių nebandysite įpaišyti? Tai prie ko normaliame kelyje nuolat kišate autostrados ženklinimą? Autostradoje minimalus greičio reikalavimas yra tam, kad ten negalėtu įvažiuoti dviračiai, traktoriai,kombainai, arklio traukiamos transporto priemonės ir t.t. bet tai nereiškia, kad jei pasikeitė kelio būklė, jei užsidarė viena eismo juosta ar dar kas panašaus, greitis turi būti dar plius 10-20 km/h nuo rekomenduojamo idealiomis sąlygomis (tai ne tik kelio būklė, bet ir pačio vairuotojo bei transporto būklės įsivertinimas)
Simplicity 2016-01-22 15:36
Didžiausią leistiną greitį nurodantis kelio ženklas neįpareigoja važiuoti jame nurodytu greičiu. Nesvarbu, sninga ar saulė šviečia, kelias lygus ar su provėžomis- kiekvienas renkasi jam patinkantį greitį. Nepatinka lėčiau važiuojantys- aplenk, o jei kelia stresą- samdyk vairuotoją arba naudokis viešuoju transportu. Jei šie variantai netinka, tai eik piketuot prie Seimo.