TOP 5: 2016-iesiems privalomos internetinio marketingo priemonės  (0)

Metams dar tik įsibegėjant, įmonės susiduria su iššūkiais, kai tradicinė rinkodara jau neveikia. Tad aptarsime marketingo ir technologijų būtinybes 2016-iesiems metams.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

1. Internetinių svetainių pritaikymas mobiliesiems įrenginiams. Tokiose šalyse kaip Didžioji Britanija, išmaniaisais  įrenginiais  naudojasi jau daugiau žmonių, nei kompiuteriais. Baltijose šalyse, kaip skelbia nuolatiniai tyrimai (pvz. Ranking.lt), tendencijos irgi panašios. Pagrindiniai svetainių pritaikymo mobiliesiems įrenginiams principai:

- Greitas krovimo laikas.

- Paprastas ir vartotojui suprantamas dizainas (angl. User Experience).

- Aiškūs ir ryškūs veiksmui kviečiantys elemantai (angl. Call to action), pvz. skambinti mobiliuoju.

2. Socialinės medijos tendencijos stiprėja. Vienas iš Mark Zuckerberg, facebook.com tikslų - kad vartotojai visko ieškotų ir atliktų veiksmus būtent šiame tinkle. O tai reiškia, kad ir apsipirkimas internetu vyktų per socialinį tinklą. Jau publikuotos naujienos apie facebook.com tikslus įdiegti el. prekybos platformas. Todėl verslai, kurie nenaudoja šio socialinio tinklo šiandien, rytoj gali būti priversti naudoti tai, kaip pagrindinį verslo įrankį.

3. Prekinio ženklo unikalumas. Kalbant apie Lietuvos rinką, ji daugelio produkų atžvilgiu yra perpildyta pasiūlos prasme. T.y. šiandien galime rinktis iš šimtų ar tūkstančių prekių ir paslaugų. Šių dienų karta pratusi prie didelės pasiūlos. Pliusas vartotojams ir iššūkis įmonėms, nes turime siekti įvaizdžio unikalumo ir veiksmingų vartotojų pasiekimo priemonių.

4. Efektyviausi medijų kanalai. Didžiosios dalies smulkaus ir vidutinio dydžio įmonių marketingo priemone numeris vienas tebelieka AdWords reklama. O šalia jos tvirtai įsitaisiusi ir SEO.

Kalbant apie Google reklamą, esama gan naujų ir ypač veiksmingų priemonių, kurios dar, deja, ne visuomet naudojamos:

  • Tik skambinimo reklamos skelbimas Google paieškoje (angl. Call only).
  • Dinaminė pakartotinė rinkodara.
  • Pakartotinė rinkodara Google paieškai (RLSA).
  • Reklamos taikymas pagal turimus duomenis (angl. Customer match).

5. Prisitaikančios svetainės. Atsiranda būtinybė susieti marketingą ir interneto svetaines į vieną visumą kaip pardavimo priemonę. Interneto svetainė turi būti pritaikytą pardavimui.

Skirtingos pardavimų psichologinės sistemos kalba apie 5 ar daugiau vartotojų mąstymo tipų. Tarp jų tokie, kaip - smalsuoliai, besidomintys ir lyginantys su konkurentų kainodara, taip pat besidomintys kaina, „noriu čia ir dabar” ir kiti vartotojų tipai. Vartotojo tipą atskleidžia kai kurie vartotojų raktiniai žodžiai ar srautų tipai.

Todėl kai vartotojas ieško kainos, jam ir turime rodyti kainą, tam reikalingas marketingo ir svetainė susiejimas - prisitaikančios svetainės. Jos gali padidinti pardavimus nuo 3 iki 9 kartų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(48)
(8)
(39)

Komentarai (0)