„Error 53“ skandalas: „Apple“ jau grasinama teismu  (2)

Viena JAV advokatų kontora svarsto parengti ieškinį prieš „Apple“ dėl klaidos „Error 53“, kurią išvysta bene kiekvienas vartotojas, nutaręs telefoną „iPhone“ remontuoti, pasinaudodamas ne „Apple“, o trečiųjų šalių serviso paslaugomis.

Kontroversiškai vertinamas skandalas, kuomet telefonai „iPhone“, kurių remontas susijęs su „Touch ID“ sensoriumi, gali būti nepataisomai sugadinti, prasidėjo praėjusią savaitę.

„Apple“ suskubo paskelbti, kad „Error 53“ yra sudedamoji operacinės sistemos „iOS“ funkcija, tačiau daugelis mano, kad tai yra JAV technologijų kompanijos įrankis apsisaugoti nuo „iPhone“ remontavimo ne „Apple“ parduotuvėse.

JAV mieste Sietle įsikūrusi advokatų kontora PCVA teigia, kad „Apple galėjo pažeisti vartotojų apsaugos įstatymą“, praneša „The Guardian“. Kontora taip pat paskelbė nemokamai ginsianti visus nuo „Error 53“ nukentėjusius vartotojus.

„Manome, kad „Apple“ tyčia verčia vartotojus naudotis jų taisymo paslaugomis, kurios kainuoja kur kas daugiau nei trečiųjų šalių“, – teigiama kontoros pranešime.

Pažymima, kad „Apple“ su panašiu ieškiniu gali susidurti ir Jungtinėje Karalystėje.

Kol kas „Apple“ nepateikė oficialaus atsakymo į šį skandalą, išskyrus pranešimą, kuriuo teigiama, kad „Error 53“ yra „iOS 9“ saugumo savybė, kuri apsaugo nuo neautorizuotos prieigos prie „Touch ID“ ir kitų komponentų, kuriuose saugomi pirštų atspaudai ir kiti duomenys.

Atsitikus tokiai problemai, „Apple“ pataria susisiekti su jų palaikymo tarnyba. Kol kas nėra aišku, kaip ši problema bus sprendžiama iš „Apple“ pusės, tačiau jau pasirodė pranešimų, kad „Apple“ darbuotojai tiesiog parodo klientams duris – garantinis ar pogarantinis aptarnavimas neautorizuoto remonto paveiktiems įrenginiams negalioja.

Aut. teisės: iTouch.lt
iTouch.lt

(31)
(4)
(27)

Komentarai (2)

Visi šio ciklo įrašai