Ženevoje - koncepcinė sferinė padanga, laikoma magnetinių laukų (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SPeed_FANat1c 2016-03-07 13:37
Taip ir neparase - kaip ta magnetine levitacija veiks. Tai cia gal vidury bus metalas, o aplink guma? Juk vien guma nereaguos i magnetini lauka turbut
bahuriux 2016-03-07 21:31
Būtent taip ir bus. Panašu, kad nukopino ratų idėją iš filmo iRobot https://www.youtube.com/watch?v=L1UxZJ9owXY Privalumai: manevringumas, beveik nulinis trinties koeficientas, tik pačio rato kažkiek trinties būtu. visi vairuojami ratai betkuria kryptim, komfortiškas tylus važiavimas, nes nėra kontakto su kėbulu ir jokios vibracijos neperduodamos. Trūkumai nepakankamas sukibimas nes padanga pasideda žymiai mažesniu plotu ant kelio, nei įprasta. didesnė kaina, (beveik neįmanoma pasyviom priemonėm) suorganizuoti, kad būtu gesinami kėbulo svyravimai supimai ir tt., nebent kažkaip aktyviai tie magnetai priešintusi supimui, įprastoj mašinoj toks važiavimas prilygtu važiavimui vien tik su spyruoklėlm be amortikų, arba su 100% mirusiais amortikais. didesnis neamortizuojamas rato svoris, dėl ko toks ratas gali pavojingai šokinėti ant kelio nepriklausomai nuo kėbulo ir paradinėti/atgauti sukibimą neprognozuojamai įvairiais dažnumais. papildomi elektromagnetiniai prietaisai kurie mažina patikimumą ir didina svorį, Papildomai reikės naudoti energiją vien tik levitacijai užtikrinti, nes juk neįdės į ratą superlaidininko kuris turi superlaidumą kambario temperatūroj, bent jau kolkas.
SPeed_FANat1c 2016-03-08 23:03
nu jo, sokineja ta masina bent tam filme bet cia klasuiams ar jie is filmo ar filmas jau prisiskaites kokiu moksliniu straipsniu nusikopino.
SaMaras 2016-03-09 13:22
Tai jeigu jau levituojam, tai gal levituokime tiesiai virš kelio, o ne virš padangų, kurios dėvisi, gali slysti, į kurias prikišta kažkokių jutiklių. Paradinė investicija didelė, bet jei jau visi automobiliai bus tokie..
SPeed_FANat1c 2016-03-13 17:04
nu bet tada kelias turi but metalinis. Gal brangu