AlphaGo vilties nepaliko, rezultatas sausas (Video)  (10)

Google DeepMind dirbtinis intelektas AlphaGo nugalėjo pasaulio Go čempioną ir trečioje partijoje, užsitikrindamas pergalę turnyre.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Laimėjęs trečią kartą iš eilės, AlphaGo įveikė 18 kartų Go pasaulio čempioną Lee Se-dol. Tai reiškia Se-dolo pralaimėjimą turnyre, nors likusios dvi partijos bus žaidžiamos kaip suplanuota.

Google DeepMind bus apdovanota $1 mln prizu, kurį skirs labdarai.

AlphaGo pergalė žymi DI tyrimų takoskyrą ne tik dėl to, kad jį galima panaudoti Google programinėje įrangoje, bet ir dėl to, kad rodo, kokį lygį kompanija pasiekė, gvildendama sunkis problemas.

Go žaidimas buvo laikomas kone neįveikiamu iššūkiu vien jau dėl jo sudėtingumo. Go lenta yra padalinta į 19×19 laukelius, ir kiekvienas žaidimas turi trilijonų trilijonus galimų baigčių.

AlphaGo yra labai konkrečiai užduočiai sukurtas įrankis, nelyginant pašėlusiai sudėtingas veržliaraktis. Šis turnyras demonstruoja Google gebėjimą sukurti neįtikėtiną veržliaraktį, ir manoma, kad šios žinios bus perkeltos į kitas, praktiškesnį pritaikymą turinčias sferas.

Nors AlphaGo algoritmo konstrukcija ir skiriasi, reginys primena 1997 metų IBM šachmatų seriją prieš Garry Kasparovą. Tokie plačiai nušviečiami turnyrai, kuriuose žmogus žaidžia prieš mašiną, yra savotiški riboženkliai nesekantiems DI tyrimų. Kaip bebūtų, AlphaGo nustebino ir šios srities mokslininkus, kadangi daugelis tokio sudėtingumo algoritmo pasirodymo tikėjosi ne anksčiau, nei po 5 metų.

Google DeepMind žvelgia į DI intelekto tyrimus iš tokios perspektyvos, kad jei galime ištreniruoti algoritmus gerai pasirodyti virtualioje aplinkoje, panašiai turėtų sektis ir realiame pasaulyje. Per pastaruosius kelis mėnesius kompanija paskelbė savo algoritmus, žaidžiančius 3D žaidimus, kur sėkmingai vaikšto labirintais, ieškodami atlygio.

Tikriausiai tai bus paskutinis stalo žaidimas, kurį Google DeepMind bandys laimėti tokiame viešame forume. Interviu apie AlphaGo turnyrus, DeepMind įkūrėjas ir CEO Demis Hassabis kaip vertą tolesnio tyrimo žaidimą paminėjo StarCraft.

Mačai prasidės 13 valandą vietos laiku šiomis dienomis (komentuojami angliškai ir korėjietiškai):
  1. Kovo 9 d.:
    Pirma partija
    1:0
  2. Kovo 10 d.:
    Antra partija
    2:0
  3. Kovo 12 d.:
    Trečia partija
    3:0
  4. Kovo 13 d.:
    Ketvirta partija
    –:–
  5. Kovo 15 d.:
    Penkta partija
    –:–

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Input.lt
Input.lt
(5)
(2)
(3)
Bendrinti

Komentarai (10)

Susijusios žymos: