Į greičio viršijimą reaguojantys šviesoforai pasiteisino: jų daugės visoje Lietuvoje

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Eič 2016-04-23 14:28
Yep. Dabar kur nors skubant užstabdys šviesoforas ir vairuotojai norės atsiimti už prastovėtą laiką P.s. raudonas uždegamas nuo +10 km/h greičio, ar kaip?
MindaugasV85 2016-04-23 14:33
Pasiteisino tai čia kokia prasme? Tipo veikė pagal iš anksto suplanuotus algoritmus? O geriausia bus, tai kai dabar į tą "saugų eismą" suinvestuosime milijonus, o po 10 metų kokie 30% automobilių bus autonomiai
salemas5 2016-04-23 20:30
Mindaugai, ziaurus optimistas esi:D lietuviai jugi su kibirais vazineja, cia gi jei bus 1 koks procentas tai geriausiu atveju.
Xdmin 2016-04-23 20:53
visiska nesamone sitie sviesoforai, bent prie Karmelavos kur yra, jei vaziuosi ~70 tai prasoksi per mirksinti geltona, o kiti liks stoveti. Ziema jei kas praleks pro tave ir uzdegs tau raudona tai saugiau bus vaziuoti per ja nei stabdyti.
amas 2016-04-24 11:47
Geriau padarytu greičio viršytojų gaudykles, važiuoji grečiau, prasivere kelyje duobė ir įleki su visa mašina... Ir taip jau yra šviesoforo nepaisančiu, tai kai pripras prie šitų...
rimroot 2016-04-24 12:32
Norėjau tą patį rašyti. Karmėlavoje tie šviesoforai yra visiška nesąmonė, pastoviai reikia stovėti dėl to, kad kažkas pralėkė greitai ir net nesustojo prie to šviesoforo, nes per vėlai užsidega raudona.
SPeed_FANat1c 2016-04-24 19:30
nu tai turi neveluot isijungt. Tai biski tegu pakoreguoja.
MindaugasV85 2016-04-24 20:50
Čia mes tik taip sakome, bet ištikrųjų situacija kiek kitokia. Kaip kad sakome, kad Kaune per duobe kelio nematyti, taip ir apie tuos kibirus... Senų automobilių pakankamai mažai jau belikę, kaip ir Kaune duobių mažiau nei Vilniuj Lietuvoj pakankamai daug naujų automobilių. Žinoma didžioji dalis jų yra įmonių automobiliai, o ne asmeniniai. Ir nemanau, kad autonominiai automobiliai bus labai brangūs: didžioji dalis komponentų vis tiek bus tokie patys, kaip kad standartiniuose automobiliuose.
zet 2016-04-24 23:34
siulau uzdrausti automobilius, grizti prie arkliu, karietu bus geras greitis.
kestutisz 2016-04-25 11:03
Net nesigilinant į visokias technines smulkmenas kurios realizuos patį autonomiškumą tai mažų mažiausiai kas realiai subrangins automobilio turėjimą tai, kad robotas nevažiuos "tik truputį" cypiančiais stabdžiais ar klibančiais šarnyrais. Ir išvis po garantijos pasibaigimo nebevažiuos niekur, nes gamintojas nerizikuos programai leisti tiek kiek gali sau leisti statistinis vairuotojas. Praktiškai išsipildys automobilių pramonės/pardavėjų asociacijų svajonė :) Tikėtina, kad vien to dėka jie kainuos tiek, kad realiai bus naudojami tik carsharing'ui ir tik turtingesnės kontroros galės laikyti aikštelėse mažai važinėjančius.
immortallt 2016-04-25 11:27
Šiaip dėl automobilio nedrąskymo, tai visos dalys dils lėčiau. O turint omeny, kad greičiausiai dominuos elektromobiliai - tai nelabai belieka dalių, kurios gali dilti. Stabdžiai, bet ir tai, juos naudotų itin retais atvejais, kai koks pridurkas nesąmonę padaro. Pvz., vakar per 30s mačiau du vairuotojus varančius priešpriešiniu eismu (ten vienpusis). Pilnu tempu gaminant visiškai savivaldžius automobilius, nuosavo automobilio poreikis kris, nes tai taps pigiau, nei nuosavas automobilis, jei per metus nenuvažiuosi itin daug kilometrų. Tai yra, tie, kurie tik į darbą ir namo, tikrai atsisakys automobilių.
SPeed_FANat1c 2016-04-27 07:48
tikiuos kad kaina nebus tokia didele kad tik sharinantis eis naudotis. Nebeturesi saviraiskkos galimybes, parodyt kokioms masinoms prijauti. Kai kuriem zmonem masina, tai kaip drabuzis. Nors pliusu carsharing turi daug- kiemuose vel nebereikes tiek daug vietos, jei nebus kaip su city bee kad tik tam tikrose aisktelese jos stovi. Pvz jei gales stovet tavo kieme, tu pasiimi kaip savo masina ir varai. Ir vienu metu uzteks maziau masinu tavo kieme.