Lietuvio įspūdžiai apie „Tesla Model S“: svarbiausia saugotis greičio pedalo ir nevažiuoti į Latviją

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

aurimokas 2016-05-06 13:53
Golfas + dujos ir pagal dabartines kainas iveikti 3.5k km kainuoja ~120 euru. Jau geriau isleist per toki kilometraza 10 euru daugiau, nei nuvaziavus i Latvija sukt galva kur cia galima uzsipilt kuro, kad nereiktu stumt automobilio atgal i Lietuva rankom, juolab kad degaliniu su LPG duju uzpylimu turbut kas 10 km bent po viena atrasi
immortallt 2016-05-06 14:12
Aurimokai, tai gyvenk palatkėje, vietoje buto. Nes golfą lyginti su Tesla S yra tas pats. Elektromobilių krovimo stotelių sparčiai daugės, tad problemos neliks.
Interasantas 2016-05-06 14:26
Na kai golfas su dujom greičiau nei per 4s iki 100 įsibigės, tai tada pritarsiu tavo nuomonei. Nekalbu apie kitas įnivacijas, o dizainas....
lizunas 2016-05-06 14:32
Gaila, kad pas mane daugiabutyje trifazio nerasi...o ką kalėti apie garažą...
aurimokas 2016-05-06 15:00
vario gysla benamiam
punktyras 2016-05-06 15:04
Kažkaip kamuoja nuojauta, kad elektromobilius labiau pirks ne 1965 metų statybos daugiabučių gyventojai…
immortallt 2016-05-06 15:06
Tvarkai namą, tvarkai ir namo daugiabutį - įrengi naujas aikšteles, pravedi elektrą ir įrengti stoteles. Aišku, ateityje krovimo stotelės nekraus nemokamai, tad atsiras privatūs tinklai, kurie įrenginės tas stoteles ten, kur tik gaus leidimus ir kur bus paklausa. Jei jau gyveni daugiabutyje, taip, dar kurį laiką nebus paklausu, nes namie pakrovimas sudėtingas, bet pas mus daug gyvena ir privačiuose namuose. Taip pat, plėsis ir elektros stotelių tinklai prie parduotuvių. Per 30min pasikrauni akumą beveik pilnai ir apsiprekini. O turint omeny, kad bent jau 2x savaitėje lietuviai prekinasi, tai to jau bus per akis. Verslumo matau mažai, nes nesugebi nestandartiškai galvoti.
Xdmin 2016-05-06 15:52
ir vistiek golfas tave aplenks, nes tu stovesi eileje prie rozetes Taip, Tesla Model S ispudingas kurinys, bet nereikia jo iskelti virs visko.
Robkinas 2016-05-06 16:09
Nu joooo, aš būdamas pasiturintis verslininkas, mėgstantis inovatyvias technologijas, galintis leisti sau įsigyti prabangų produktą, pirksiu golfa su dujom, nes, jomajo, Teslos nebus kur pasikraut...
01 2016-05-06 17:58
Manęs tas "sparčiai daugės" nė kiek netenkina. Galvosiu apie elektromobilį tik tuomet kai situacija bus ne "sparčiai daugės" o "bus daugiau nei benzino-dyzelio kolonėlių, arba krausis nuolat bevieliu būdu esant visur, taip kaip dabar mobiliakas traukia visur arba kaip visur yra 4g" ir dar tik tada kai elektromobilio kaina bent susilygins su vidaus degimo variklių automobilių kainomis. Kol kas pirkti elektromobilį yra visiškas bullshit ir nesamonė. Arba turi tau apskritai nerūpėt pinigai arba turi būti eko-mazochistas ir planuoti kiekvieną kilometrą, kiekvieną marsrutą ir kiekvieną minutę savo laiko ir pastoviai būt strese ir myžčiot žiūrint i mažejančius akumo procentus bei važiuot pensininko greičiu, nes gi greitis didžiausias akumo priešas. Eina į vieną vietą tegu:). Jei jums tai labai jau patinka, tai aš nieko prieš aišku, pirmyn. Man ir su apynauju 3 metų dyzeliu labai viskas komfortiška kol kas:)
Creatium 2016-05-06 18:15
Na tai... nepirk to elektromobilio Ar kas verčia?
Finalfour 2016-05-06 20:28
Tesla viskas ok. Viskas ok butu ir su pigesniais paprastesniai elektromobiliais. Bet as vis uzduodu ta pati klausima: tarkime as nusiperku koki pigesni paprastesni elektromobili, koki nisan leaf, ar pan. Gyvenu daugiabutyje, naujam, bet prie jo vis tiek nera ikrovimo stoteliu. Man nesunku pasikraut auto prie operos ir baleto teatro Vilniuje, ikrovimo stoteleje, viskas cia ok. Klausimas toks: ziema, lauke -25 visa savaite. As pasikraunu auto, griztu namo. Man i darba tik kas 4 diena. Papasakokit man, kaip po 4 dienu stovejimo, tebunie pilnai pakrautu akumu, mane tas nisan leaf ves i darba, kokiais budais tas vargsas akumas suks auto ratus, sildys man salona ir sedynes, degs sviesos, gros muzika, sildys galini langa ir as taip vaziuosiu i darba 30 km pirmyn atgal. Grizes pazadu saziningai pakraut auto vel ikrovimo stoteleje, jei tik butent tokiom salygom as is viso grisiu. Aciu uz atsakyma
Instruktorius 2016-05-06 20:34
Bet tai grynaii kur bus tik elektriniai automobiliai, yra biski "vaiduokliski", vakar viena tokia tojota privaziavo, sustojo, pato isiparkavo, ir jokio garso, o as pilnai langus atsidares sedziu savo auto, ir visai neisgirdau kai privaziavo, gerai kad turiu iproti pasiziureti pries atidarant duris, butu su durim nuvaziavusi.... labai tylus automobiliai, nera jokio garso, jei asfaltas butu zviezias svarus, isvis jokio garso nebutu, o dabar isgirdau kai ziurejau tik akmenuku traskejima, kai ant vietos suko vaira ir greze asfalta
Xdmin 2016-05-06 20:48
gal ne visuose, bet jie turetu skleisti kazkoki spec. garsa kai vaziuoji leciau nei ~20km/h. Ar neprivalomas sitas signalas vis dar?
Xdmin 2016-05-06 21:00
Pasiturintis tu ar ne, pinigai proto neprideda, kilometrazo taip pat. Ziema jei masina laikysi sildomam garaze, tai is Vilniaus pasieksi Klaipeda vienu vaziavimu, aisku magistrale ant 90 paskui fura, be sildymo. Ir tos tavo 0-100 per 4s tau bus aktualios tiek pat, kiek man CO ismetimas praejus TA. Vat tau ir tobuliausias siu laiku elektromobilis, net Lietuvos masteliais tera patenkinamas. O jei sakysi, kad galima pusiaukeleje pasikrauti per 30-45 minuciu (cia jei eiliu nera), tai ar ne verslininku megstamiausia fraze: laikas = pinigai? Mieste, keliones iki darbo ir atgal, pasipuikuoti pries draugus, tai taip, cia Tesla turi pliusu.
technologas 2016-05-06 21:55
Po miestą žmogų pavežioti nematau problemos, galima su dviračiu, viešu transportu, kuriuo vežiot sumarum vis tiek pigiau bus negu elektra. Patikėsiu tešlų perspektyvomis kai pradės furas elektrines gaminti, ekskavatorius, traktorius.
Robkinas 2016-05-06 22:09
Teisingai, laikas=pinigai, todėl mieste vieni pliusai su Tesla.
Creatium 2016-05-06 22:48
Tesla galingiausias Model S variantas P90D važiuojant 120 Km/h prie -10 laipsnių temperatūros su įjungtu šildymu nuvažiuos ~320 Km. Šiemet turėtų atsirasti Tesla Supercharger stotelė prie Kauno. Ten per 30 minučių galima įkrauti papildomus 270 Km (be abejo, jeigu yra vietos). Todėl sustojęs nueit į tualetą ir suvalgyt sumuštinį, kas užims 10-15 min. galėsi įsikrauti kokius papildomus 100 Km (ką jau būsi nuvažiavęs). Todėl Lietuvą pervažiuoti bėdų nebus.
Xdmin 2016-05-06 23:20
Tai cia teorija, kur automobiliu vidutines sanaudos irgi tik 5.5 tebuna, ir yra zalesni uz elektromobilius, o realybeje tai paziuresim kaip tu tiek nuvaziuosi. O valgyt sumustinius tam kad pasikraut auto.. sumustini praryt as ir vaziuodamas galiu. Auto grazus, pagreitis nerealus, aplink 100km spinduliu maltis geras daiktas, bet tolesnem kelionem tai kaip su dviraciu kelione planuoti.
Xdmin 2016-05-06 23:24
Cia tik tol kol tau valdzia leidzia. Jei elektromobiliu bus koks 30% tai tavo privilegija vaziuoti pirma juosta dings. Ir kai keliu mokesti uzdes elektromobiliams, galesi skaiciuoti is naujo atsiperkamuma. Pasikartosiu - isbandyti taip tai smagu, po miesta maltis gana patogu, ir sutaupyti cia galima, bent jau siuo metu. Bet jei daznai tenka toliau vaziuot reikia tureti antra automobili, tada jau nezinau ka jus ten tada galit sutaupyti.