Genialus kinų inžinierių užmojis: spūstyse įstrigusių automobilių stogais sklendžiantys autobusai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Creatium 2016-05-25 16:54
Jau maniau, kad jau pagamino realų ir čia foto sudėtos. Tik tada pastebėjau, kad gi maketai.
Evil Goku 2016-05-25 16:59
Manau saugiau būtu tiesiog nutiesti stacionarų viaduką virš kelio, o ir eksploatacija traukinio būtu pigesnė.
procc 2016-05-25 20:56
Labai jau nišinis produktas o_o
vanduo4 2016-05-26 02:52
- Labai nepraktiškas projektas: 1. tokie autobusai tikai ne visada bus pilni; 2. jų aptarnavimas reikalaus didesnių sąnaudų; 3. bus daugybė autoįvykių - nulaužti veidrodėliai ir pan. - Daug paprasčiau pastatyti viaduką. Taip daro Amerikoje. O metro yra keikvieno didmiesčio privalumas. Visą keleivinį transportą optimaliausia nukelti po žeme. - Praktikoje pasiteisina tas variantas, kuris reikalauja mažiausiai priežiūros. - Visgi reikia pabandyti, kad suprasti trūkumus.
immortallt 2016-05-26 09:14
1. Nebijok, Kinijoje bus pilni, ypač kai yra kamščiai. 2. Didesnių sąnaudų lyginant su kuo? Autobusais kurie stovi kamštyje ar metro, kurio įrengimo kaštai astronomiški? 3. Autoįvykius spręsti galima įvairiai. Tokie autobusai kursuotų pagrindinėmis arterijomis, kur galėtų būt kairisiosios juostos ir persirikiuoti nebūtų leidžiama. Galima diegti į kelią LED, galima projektorius lazerinius sumesti į autobusą, kad informuotų vairuotojus priekyje. Autobuso vairuotojui taip pat padėtų sistemos, kurios įspėtų, jei atstumas negeras. Nesakau, kad čia tobulas variantas, bet nepamirškit, kalba eina ne apie Lietuvą ar Europą, kur 30 ar 60 minučių kamštis jau kažkas tokio. Kalba eina apie šalį, kur ilgiausias kamštis truko TRIS SAVAITES!
Galonas 2016-05-26 10:30
Žibintai, medžiai, tiltai ir visokios tokios kliutys, bėgių įrengimas, skamba dideliais infratrukūros ir miesto išvaizdos pokyčiais, bet man vistiek vienas dalykas neaiškus. Kaip jie išpręs persirikiavimo problemą? Pyst mašina sustos ant juosts iki galo nepersirikiavus, nes kamštis, stop ir nebėra privalumo. Kaip su posūkiais? Kol autikas nepravažaivo negali sukt? Pamatysi, kad artėja iš nugaros juk bandysi greičiau pasukt kol neprarijo tavęs. O jis pats kai suks, tai tik tose vietose kur dvi juostos tik į kairę arba tik į dešinę? Keleivių įlaipinimas ir išlaipinimas irgi atrodo labai jau nepatogus ir sukeliantis bėdų, ką darys su invalidais? Man čia niekas genialiai neatrodo, tokią įdėją ir pirmokas galėtų sugalvot.
immortallt 2016-05-26 11:16
O tu įsivaizduoji, kad Kinijoje gatvės kaip Lietuvoje?
SaMaras 2016-05-26 11:47
Kadangi dauguma ieško problemų, tada aš pabandysiu ieškoti projekto pateisinimų. Dėl persirikiavimo, tai nematau problemos, o kaip persirikiuojat dabar, jei gretimoje juostoje yra automobilis? arba spustelnate ir persirikiuojate prieš, arba atleidžiate aksceleratorių ir persirikiuojate pravažiavus. Dėl veidrodėlių ir viso kito, niekas nekaltas jei važiuojiapsižergęs liniją.. tiksliau kaltas tu. Vėlgi, manau bus vairuotojas, kuris turės atsižvelgti į situaciją kelyje ir esant reikalui stabdyti. Su tramvajais būna ir kurioziškesnių situacijų, kai bėgiai įrengti per vidurį gatvės, tramvajus sustoja ir visi žmonės iš jo lipa ant važiuojamosios dalies ir eina per 3 juostas, o vairuotojai turi sustoti vidury gatvės ir juos praleisti..
Evil Goku 2016-05-26 12:50
Arba stovi pusvalandį, kol tave kas įleis. Lyginant su tramvajumi, tai jis turi du privalumus: gali gabenti daugiau žmonių, ir neužima visos pilnos juostos. Aišku jis turės būti apkarstytais davikliais, kas dabar nėra problema. Bet dėl savo didelės masės - turės turėti gan efektyvius stabdžius, kas gali būti tapti į šūkiu. Nekalbu apie infrastruktūrą, kurios kaina lyginant su paprasčiausiu metro gali ir nebūti stipriai mažesnė.
vanduo4 2016-05-27 05:03
Nereikia tos Kinijos įsivaizduoti kažkokiu unikaliu stebuklu. JAV to nesugalvojo, o jau Kinijoje tai jau stebuklas. 1. gyventojų ten daug, tai tarkim autobusai bus pilni; 2. pažiūrėk kokia ten važiuoklė ir suprasi kame tos sąnaudos; 3. jis yra nepraktiškas dėl riboto panaudojimo (ribotas aukštis, galės važinėti tik specialiai paruoštomis juostomis, ribotas manevringumas ir pan). Beje tai labai nemanevringas autobusas - kliūties neapvažiuosi; 4. dar niekas nekalbėjo apie jo vairavimą. Jeigu jis riedės bėgiais, na tai dar dar, bet jeigu vairuos pats vairuotojas - tada dėl autoįvykių krušos šis projektas bus uždarytas. Garantuoju.
immortallt 2016-05-27 08:41
2. Iš modeliuko daug sprendi. Aš nesiryžtu. Tuo labiau, kad tai tik idėja kol kas. 3. a. Tai sakai kasti metro, arba tiesti antrą, o magistraliniais keliais ir trečią aukštą kelio yra pigiau? 3. b. dėl manevringumo irgi greitas spręsti. Gi gali būti visi pasisukantys ratai. 4. Tesla jau pravažiavo 20mln km ir tik vienas įskaitinis autoįvykis. O paleista tik beta versija. Kodėl toks tikras, kad turėtų vairuoti žmogus? Net jei vairuotų žmogus, eismas daugiausia vyktų ten, kur yra kamščiai, tad greičiai nebūtų dideli. O įspėti kitus vairuotojus galima, kad ir lazerinėmis projekcijomis ant kelio gerokai prieš mašiną. Tiesiog projektą tikrai įmanoma paleisti. Taip, reikia naujų technologijų, taip reikės pritaikyti kelius. Bet reikia suprasti, kad pas juos ne 2 juostų keliai dominuoja, o po 4 ir daugiau juostų bei dviaukščiai keliai yra normalu. Metro kasti sudėtinga ir brangu dėl grunto. Tiesti ant polių geležinkelį taip pat brangu ir sudėtinga. Nors abi šios technologijos jau yra, tai nesumažina jų kaštų. Pvz., Romoje 1/3 naujos metro linijos buvo tiesta 17 metų. Aišku, Romoje tokie darbai sudėtingi, nes labai daug kultūrinio paveldo randa.
Xdmin 2016-05-27 21:37
Nesuprantu kritiku si karta. 1. Del avariju. Tramvajai kerta vaziuojama dali ir visada (arba dazniausiai) turi pirmuma ir avariju del to nenutinka taip daznai, kaip noretumete, tai kodel turetu nutikti su siuo aparatu, jei jis vaziuos savo begiais/juosta? 2. Pas mus dominuoja 4 eismo juostu keliai, ir jomis vazineja du kartus prailginti autobusai, ir apsisuka ziede, ir posuki padaro tilpdami i 1-2 eismo juostas. 3. Ilipti/islipti gali buti naudojami eskalatoriai, visai kaip parduotuvese. Visi kyla/leidziasi vienodu greiciu, nesusidaro kamsciu. 4. Stabdymas - sitas aparatas greiciausiai bus varomas elektra, tai varikliai kurie ji isjundina tai ir sustabdys. 5. Greitis - gal tai ir nebus geriausia pagreiti ir maksimalu greiti turinti transporto priemone, bet pries kamstyje uzstrigusias masinas, sitas daiktas atrodys labai greitas.