Elono Musko įspėjimas: „žmonės taps kiborgais arba virs robotų naminiais gyvūnėliais“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

T 2016-06-03 11:04
Man atrodo jam nenusiseks su tuo Gigafaktori. Jam nepavyks sumazinti bateriju savikainos del masines gamybos. Taip pat dar islieka ilgo ikrovimo ir neilgu elektomobiliu iveikiamu atstumu problemos. Taip pat ir patys elektroautomobiliai brangus. Manau ateitis yra vandeniliu ar kokio kuro su C varomu automobiliu.
Creatium 2016-06-03 11:35
Dedi viltis į vandenilio technologijas, kurioms dar tobulėti daug kur, bet neįvertini, kad kritikuojami akumuliatoriai irgi kasmet tobulėja ir dar turi kur tobulėti.
immortallt 2016-06-03 13:04
Gigafactory jau pasisekė. Jie turės kur tuos akumus dėti laisvai, net jei elektromobiliai nepasiseks, išstums tiesiog kitus akumuliatorių gamintojus. Dėl ilgo krovimo, nu argi ilgas? Ilgas tik namie, powercharger ~20-30min, kas beveik 500km. Kiek dažnai per dieną nuvažiuoji 500km? Dauguma į dešimtmetį kartą. Dėl atstumo, nu draugės mašina nuvažiuoja ~450km tik. Elektromobilis Teslos panašiai. Na užsipilsi kuro greičiau, bet realiai kolonėlėje vis tiek sugaištu 10min, jei ir tik kuro stoju. Tad dar 10min pailsėti tikrai nebaisu. Kas dėl vandenilio, tai jis šviesmečiais atsilieka nuo akumuliatorių (iš esmės, tai vis tiek elektromobiliai). Dabartiniai vandeniliniai auomobiliai neturi nei tiek pribumbasų, nei tokio saugumo, nei mažos kainos, nei pradėto vystyti tinklo, net ir kuras pats brangesnis nei benzinas/dyzelis. Ir šiaip 99% pramonėje pagaminamo vandenilio gaminama iš naftos/dujų. Kodėl? Elektrolizė gaminti iš vandens baisiai brangi. Tad vandenilis praeis nebent: A) sukurs naują pigią ir tvarią technologiją gaminti vandeniliui (šiuo metu net žalio supratimo neturi kaip tai padaryti) B) sukurs gardeles, kuriose reikės mažiau tauriųjų metalų ir jie "nesudegs" O šiaip, jei šias problemas išsprendžia, aš už vandenilį (anksčiau irgi tikėjau, kad tai ateitis), bet šiuo metu prošvaisčių mažai.
Evil Goku 2016-06-03 13:27
O vandenilio saugojimas automobilyje jau išspręstas? Nes kažkada mačiau video, kur sakė, kad vandenilio dujų saugojimas yra viena didžiausių problemų, nes norin suskystinti vandenilį reikia žiauriai didelio slėgio, o ir pačios molekulės labai mažos. Mano nuomone Gigafactory gali bankrutuoti, nebent per kelis metus atsiras nauja žymiai geresnė akumuliatorių technologija, kuri kardinaliai skirtųsi nuo dabartinės.
Borland 2016-06-03 15:23
Protingai pakalbėjo Mano manymu viena iš krypčių galėtu būti mašinų kūrimas kurios turėtų kažkokį dirbtinį intelektą prie kurio mūsų smegenys galėtų prisijungti ir išmokti valdyti, panašiai kaip mūsų smegenys valdo kojas prisijungusios prie nugaros smegenų. Kiekviena mašina, kompas ar kitoks įrenginys galėtų turėti kažką panašaus į nugaros smegenis prie kurių mes jungtumėmės Bet galimas daiktas, kad tam reiktų didesnių mūsų smegenų.
T 2016-06-03 15:39
Jau dabar yra technologijos, kur AE spaudzia ir sildo vandeni ir gauna vandenili. Vandenilio kaina didesne nei duju bet ne tiek jau daug. Dar girdejau apie vidaus degimo variklius, kurie naudoja vandenili. Manau tikrai vandeniliu varomi automobiliai turi daug problemu, nes labai jau neplinta.
vazzy 2016-06-03 16:39
neišspęstas nė velnio, pernai buvau kursuose "vandenilio technologijos energetikoje ir transporte" Vokietijos univere, kuriame tiriamos vandenilio technologijos tai vaizdas tragiškas, vandenilio sąlygos ypač komplikuotos, jis laikomas 70 atm. slėgyje, pats nedidukas balionas sveria apie 40 kg. Jis žiauriai mėgsta lįst pro visus tarpus, tai pastoviai nuotekis yra per kokį nors sujungimą. kainos nežmoniškos. Kuro celių gamybai reikia nemažai platinos ir kitų tauriųjų metalų, velniškai brangi technologija. efektyvumas vos 50%, visa kita pavirsta į šilumą.
immortallt 2016-06-03 16:51
Tai va, saugojimas neišspręstas, kaip čia siūlo, gaminti vandenilį naudojant elektrą (nesvarbu iš kur ji, elektromobiliai ir elektrą naudoja), su turbūt kokiu 30% efektyvumu, o kur dar kaštai katodų, kurie vėlgi iš tauriųjų metalų. Tada saugoti talpose, kurios praleidžia tą vandenilį (slėginiai indai, ypač kur tokius temp svyravimus turi atlaikyti irgi kainuoja). O paskui degini su 50% efektyvumu geriausiu atveju. Tada viską padaugini iš labai didelės kainos (visi vandeniliu varomi automobiliai stipriai subsidijuojami gamintojų, net neatperka gamybos savikainos), ir ką turim? Didelį šnipštą. Galbūt kada nors technologija patobulės ir vandenilis taps geras sprendimas, bet iki tol ir akumuliatoriai bus smarkiai patobulėję. O gal jau ir mini termobranduolinius reaktorius ar efektyvų ir pigų elektros perdavimą per kelią bus sukūrę? Ten dėl pasapaliojimo apie AI, kur su žmogum susijungtų ir t.t. ir t.t. O tai velniop žmogus, kažkokios jungtys iš Avatar'o ir dar velniai žino kas, kai autopilotai (dar ne AI), jau patys važiuoja ir reikia tik pabaigti tobulinti? 99.9% avarijų kyla dėl žmogaus kaltės, o tu sapalioji apie neegzistuojančias technologijas, kad išlaikyti žmogų kontrolėje? Nu kam?
Borland 2016-06-04 18:56
O tam, kad tu norėsi (kaip ir dabar), kad viskas būtų taip, kaip tu nori, o ne kaip AI nori. Kai tu važiuosiu su ta pačia AI kontroliuojama mašina pro gražią vietovę (kur nors kur dar nesi buvęs), tu norėsi kad tavo AI vežtų tave tam tikru greičiu, prasuktu padarytų tam tikrą vingį kelyje, kad geriau pamatytum ir sustotų būtent ten kur tu nori pasidaryti nuotrauką ir toliau nuvažiuoti. Jei mašina būtų sujungta su tavo smegenimis, tu tą padarytum apie tai net negalvodamas, tiesiog norėtum ir tą gautum. Jei įjungtum vaizduotę, tai nereiktų klausinėti o kam. Ir tie tavo avatarai taip pat būtų labai puiki pramoga, ir daug įdomesnė už dabar esančius atrakcionus ir visą kitą kartu sudėjus. Ir nesapaliok pats atsisėdęs. Kas dėl saugumo, tai galima jį perleisti AI neprarandant kontrolės sulėtinti greiti ar sustoti šalikelėje jei tai nekelia grėsmės saugumui.