3 dalykai, kuriuos Lietuvos vairuotojai daro kitaip nei kultūringieji skandinavai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2016-06-30 10:04
visa tai vyksta Lietuvoje, gal tik ne tokiais tempais įsivažiavę.
kukulis4 2016-06-30 10:31
Apie avarini staigiai stabdant - kai reikia tikrai STAIGIAI stabdyt, tai ne avarinio junginejimas galvoje buna. Kitavertus, kaikuriuose automobiliuose, jeigu tam tikra laiko tarpa aktyviai veikia ABS, avarinis isijungia automatiskai.
HardAxe 2016-06-30 10:37
Jei važiuoji autostrada matai, kad reiks sustoti/smarkiai sulėtėti dėl avarijos ar pan, jungi avarinį ir lauki kelių mašinų iš galo, tada išjungi.
pilietis 2016-06-30 13:56
Blogi skandinavai, ne pagal paskirti naudoja ilgasias sviesas - akina kitus eismo dalyvius. Bent jau pas mus taip teigiama. Kur teisybe?
M134 2016-06-30 14:44
Db kaip tik LT esu ir vairuoju. Tai blogiausia yra pavojingi lenkimai per bet kurią pusę. Manęs per metus tiek kartų nebuvo aplenkę, kiek LT per dvi dienas nors aš gal 10 km viršiju, kad prisitaikyčiau prie srauto. Ir žinoma BMW patys kvailiausi. Ir antra persirikiuoti mieste daug kas įsivaizduoja, kad misija neįmanoma, kad kažkas užleis, tai paskubomis be posukių nardo. Nors užtektų parodyti ir palaukt kol praleis vakaruose. O šiaip tai normaliai.
GNU 2016-06-30 22:29
Dar turime labai kultūringą ypatumą tai kamščius A juostoje. Beje avarinį signalą jau ne kartą teko matyti ir LT greitkeliuose, bet apskritai pas mus greito stabdymo situacijos greitkeliuose pakankamai retos.
kestutisz 2016-06-30 22:43
Tai, kad neretoj apynaujoj mašinoj spyrus per stabdy avariniai įsijungia automatiškai
maryz 2016-07-14 12:54
vienas svarbus faktas nėra paminėtas, kad skandinavai stovi eilėse. jei kitose juostose kliutis, jie niekad nemėgins visų gudriau apvažiuoti
immortallt 2016-07-14 13:25
Avarinį kaskart tenka matyti, kai prie Kauno privažiuoji. Ilgosios šviesos kaip kada. Vat pralenkti, net autostradoje antroje juostoje atsiranda gudručių, kurie važiuoja "leistinu" greičiu ir niekur nesitraukia, nors sukelia ir avarinę situaciją, ir stabdo eismą. Rodant posūkį įleidžia ir pas mus. Bet kartais būna, kai posūkį parodai ir tyčia užkerta įvažiuoti. Aną mėnesį posūkį parodžiau, staigiai įlindau ir nespėjo manęs užblokuoti. Anas pasiūtęs užgazavo, išlėkė į priešpriešinę prie žaliojo tilto, garsiniais signalais davėsi, vos nesirėžė į priešprieša atvažiuojančią mašiną, tada vėl užlindo prieš mane ir apsiramino, nors man reikėjo tik persirikiuoti į kišenę posūkiui į kairę ir judėjau tokiu pat greičiu, kaip jis. Iš esmės, būtų palaikęs greitį, būčiau jam nė kiek nesutrukdęs. Vat tokie yra blogiausia mūsų keliuose.
sub 2016-07-14 14:08
Manau, kad ir Lietuvoje avarinio naudojimas vis labiau pastebimas, ir pats pradėjau naudoti avarinį, jei matau, kad geitkelyje priešais kamštis, ar ka tik įvykusi avarija. Ilgasosiomis šviesomis neįspėju žmonių - pas mus draudžiama, bet aš išjungiu trumpasias ir vėl įjungiu, tam kad įspėti iš priekio atvažiuojančius, kad jų šviesos neįjungtos, arba žiba tik gabaritai. Posūkio rodymas, dar nesuteikia teisės užlįsti, aš galiu ir nepraleisti jei kitas rodo posūkio signalą norėdamas persirikiuoti. Nekartą susidūriau su tokiais vairuotojais, kurie tik parodę posukį - iškart užkišinėja, o visada praleidžiu tuos, kurie rodydami posukį iš lėto juda, ir tik kai pamato kad jį praleidi - tik tada važiuoja. Naglučių nemėgstu ir nepraleidžiu.
immortallt 2016-07-14 14:36
Neprivalo, bet jei jau sugebu įvažiuoti ir persirikiuoti, jis neturi jokios teisės sukelti avarinės situacijos išlėkdamas ir lenkdamas per priešpriešinį. Ir poreikis persirikiuoti buvo dėl paprastos priežasties - negalėjau anksčiau persirikiuoti ir tikslas nebuvo jo aplenkti. Tikslas buvo nestabdyti eismo. Bet kitiems ego aukščiau 0.5 sugaištos sekundės. Tiesa, priekyje irgi buvo mašina.