Tokiais automobilių numeriais pažymėti automobiliai mėgausis išskirtinėmis teisėmis Lietuvoje: tai, kas leidžiama jiems, nebūtinai galima ir jums!

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Eič 2016-07-05 14:50
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... navigacija
dzo 2016-07-05 18:50
Na suprantu, kad kolkas elektra ir vandeniliu varomu automobiliu nera per daugiausiai Lietuvoje. Bet ar 9999 numerio kombinaciju ilgam uzteks?
Shinigami 2016-07-05 19:37
Kaip Lietuvai tai ilgam. Nes Lietuvoje mažai naujų automobilių, o nurašytų naudotu elektromobilių dar nėra. Tai dar ilgam Lietuvai tiek numerių kombinacijų pakaks.
lizunas 2016-07-05 22:10
Pamiršai raides dar? Raidžių kombinacija * 9999 = ....
MindaugasV85 2016-07-05 22:56
, kad būtent įmonės kaip tik nesiterlioja su naudotais automobiliais - perka naujus. Žinoma kol kas tik iškastiniu kuru varomus, bet ateis laikas ir elektrai. Įmonei pirkti naudotą automobilį, tai kaip rusiškas biznis Perki naują lizingu - neįšaldai krūvos pinigų, gauni gamintojo garantijas, normalų servisą... Arba ūbagauji ir prasidedi su gerokai panaudotu automobiliu, kas porą mėnesių veži į servisą ir dar skaičiuoji prastovas (jeigu apskritai moki skaičiuoti po tokių gudrių sprendimų). Žinoma yra ir išimčių, pvz. kai auto didžiąją laiko dalį stovi kaip firmos reklama, o ne kaip transporto priemonė.
Tatsuo 2016-07-06 00:05
Na dabar gal ir atrodo, kad ilgam užteks tų 10k numerių, bet jeigu ateis bumas elektromobilių, tada jų tikrai bus žymiai daugiau nei 10k. Bet jeigu jų tiek daug bus, tada gal jau net nebetaikys lengvatų elektromobiliams iš vis
Kadras 2016-07-06 00:35
Pamiršai paminėti PVM gražinima,
Shinigami 2016-07-06 09:13
Įmonės neskubės pirkti elektromobilių jei nėra infrastruktūros jiems. Nebent savo įmonės reklamai. Kai pasieks elektromobilių skaičius 10k, tada valdininkai galės pakeisti EV į EM, EA ir t.t. Nes juk tik E svarbiausia čia. Bei nespėjus išnaudoti visu raidžių, nuolaidos elektromobiliams dings ir bus suvienodinti su visais auto. Nes 23 gotiškos raidės padidins numerių skaičių iki 23*10k=230k Kas tikrai praras visas nuolaidas.
MindaugasV85 2016-07-06 20:49
Kai 230k elektromobilių Lietuvos gatvėse važinės, tai jau bus kuriamos spec. "teršėjams" Kadangi elektriniai motorai pasižymi kur kas geresnėmis techninėmis specifikacijomis (sukimo momentu), tai ir sraigių prie sankryžų turėtų gerokai sumažėti. Dabar tai gazuojant daugelis atsižvelgia ir į variklio garsą - ale kad neužlenktų, nors su savo dyzeliu jau 3 metus (apie 80.000km) nuo sankryžų pajudu praktiškai visada dugnu (žinoma jei pirmas būnu, o būnu dažnai) ir kol kas su varikliu bėdų visai neturėjau (svarbiausia laiku keist tepalus). Bus elektrinių dauguma - bus ir kamščiai mažesnis. O geriausia bus tai, kad vasarą stovint miesto centre nebus to dvokiančio sudegusio kuro kvapo. Na žiemą gal tik reikės energiją pečiukui pritaupyti
mobilunkas 2016-07-06 21:26
kai bus 1 milijonas elektromobiliu Lietuvoje, bus akcijos ,,pirk dyzelini auto isipilk kuro nemokamai- leisk elektra naudotis gamykloms ir apsviest po darbo gatves"
MindaugasV85 2016-07-06 23:12
Norėtum - pačiose gatvėse dyzelinės lempos kabės
immortallt 2016-07-07 08:40
Įmonėms PVM grąžina jei perka komercinės paskirties automobilį, kas yra lengvųjų praktiškai tik Škoda, nebent tai kablukai. Negana to, tada dar moki kelių mokestį. Jei planuoji ilgiau nei kokius 5 metus eksploatuoti ir nuolat važinėsi autostrada - klausimas ar apsimoka. Negana to, dar ir parduodant mašiną, kerta per jos kainą, nes senos kaip komercinės niekas nenori pirkti. Dar metų pabaigoje buvo ~220 elektromobilių Lietuvoje. Metais anksčiau berods buvo tik ~20-30. Naujų automobilių gatvėse gausu kaip niekad. Po kokių 4-5 metų elektromobilių kaina (bent jau Tesla) turėtų apsilyginti su amerikoniško VDV kaina, atitinkamos klasės. O jei ciklas užtaikys ir pasikoreguos dolerio kursas Euro atžvilgiu, tai iš vis eis kaip prabangesnio sedano kaina. Tik kuras bus beveik nemokamas. Elektros nepritrūksim. Tiek importuoti jos galime, tiek pasigaminti daug daugiau. Ypač jei žalia šviesa būtų uždegta vėjo energetikai, Lietuva ne tik apsirūpintų save, bet dar vidutiniškai 7x tiek galėtų eksportuoti.