Pasitikrinkite patys: sąrašas dalykų, kuriuos apie tave žino „Facebook“ (net jei neturite paskyros)  (3)

„The Washington Post“ nurodo, kad „Facebook“ gauna informaciją apie kiekvieną jūsų apsilankymą bet kurioje pasaulio svetainėje, kurioje yra įdiegti feisbuko mygtukai „Patinka“ ir „Dalintis“. Be to, kompanija svetainių kūrėjams duoda įrankį „Facebook Pixel“, kuris abiem pusėms leidžia sekti kiekvieno feisbuko vartotojo apsilankymą.

Ir tai dar ne viskas. „Facebook“ bendradarbiauja su kompanijomis „Epsilon“, „Acxiom“ ir kitomis, kurios renka informaciją apie žmones iš atvirų valdžios paskyrų, statistikos, garantinės priežiūros, draudimų bendrovių ir komercinių šaltinių, pavyzdžiui, leidinių prenumeratorių, pirkėjo sąrašų. Visa tai padeda surinkti neįtikėtinai daug išsamios informacijos apie feisbuko vartotojus. Ir ne tik apie juos, tik tokiu atveju iš to mažiau naudos.

Apdorojęs visą šią informaciją socialinis tinklas gali daryti išvadas apie tai, kuo vienas ar kitas žmogus užsiims ir domėsis netrukus – gal rengiasi tapti tėvais, ištekėti, emigruoti, pirks naują automobilį ar televizorių. O tada jau galima jam rodyti tinkamiausią reklamą, už kurią kažkas labai dosniai susimokės.

Visos tos prielaidos toli gražu ne visada yra tikslios, tačiau vienintelę realią vertę „Facebook“ imperijai suteikia informacija. Ir šiuo metu ji verta 355 mlrd. dolerių. Tad patinka jums tai ar ne – niekur nuo to nedingsite.

Ir, beje, labai rimtai nerekomenduotume dabar prisijungus prie reklamos prioritetų nustatymo įrankio ištrinti juos visus – reklama dėl to neišnyks, tik virs visiškai jums beprasme, o tai dar labiau nervina. Naudingiau bus pasiskaityti, kokius interesus spinduliuojate feisbuke, ir ištrinti tai, kas ten pateko atsitiktinai.

Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
Autoriai: Arnoldas Lukošius

1 | 2

(18)
(5)
(13)

Komentarai (3)