Naujas kelių karalius: techniniai duomenys rodo, kad „Tesla Model S“ neprilygs ne tik joks kitas elektromobilis, bet net ir greičiausi „BWM“ bus šešėlyje (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

T 2016-08-27 14:05
Pakrauti 100 kW h iš 20 kW reikia laukti 5 val. Turtingam žmogui, laikas dideli pinigai. Abejoju ar koks turtuolis norės leisti po kelias valandas kraunant elektromobili prie jo. Dar girdėjau norint užsakyti didesne elektros galia, reikia suderinti su elektros tinklu dispečeriu, tai taip lengvai gauti 350 kW 5 minutėms nebus galima ar net visai bus atsakyta. Beje yra technologijos išgauti benziną ir dyzeli iš medienos, o tuo labiau iš anglies.
Talkatif 2016-08-27 14:24
Jokie turtuoliai, apart daug laiko turinčių naftinių arabų, kasdien superauto nevažinėja. O arabai galės, kad ir penkis nusipirkti, kad, kol pora krausis, trečią galėtų driftint dykumoj.
HDi 2016-08-27 14:48
Nu koks jau čia superauto, net Lietuvoj viena kita tesla jau pasimato, užsieny, pvz Švedijoj kaip taksą naudoja, o kokioj Norvegijoj išvis nieko nenustebinsi su Tesla.
mirtis 2016-08-27 16:33
Pilna amerika tu teslu irgi, joks cia superauto. Ir yra supercharge stoteles, kurios ipucia 170 myliu per 30min. Pries bliaudami pasidomekit! https://www.tesla.com/models-charging#/basics P.s. Model 3 bus dvigubai pigesnis, o po valstybes grazintu mokesciu, gali gautis ir apie 22k, taigi...
Pumper 2016-08-27 16:43
Koks lietuviam skirtumas, kokia JAV infrastruktūra, kainos ir mokesčių nuolaidos? Pas mus visai kita situacija.
xayer 2016-08-27 17:46
Vieša paslaptis, kad esu greičio mėgėjas, važiavau automagistralėje iš Kauno į Kryžkalnį ir sutikau Lietuvoje pirmą kart tešla... Esmė tame, kad ji važiavo kairesne kelio puse 130km/h, į šviesų markstymus tešlai yra visiškai vienodai, ji nesitraukė... Teko lenkti iš dešinės, tai mačiau vairuotojas skaitė laikraštį... Matomai buvo įjungtas autopilotas(ar kaip jis ten vadinasi)... Tai koks tolkas turėt tešla tokio galingumo, jei kita tešlą tavęs nepraleis :|
Berserkas 2016-08-27 18:44
Tai autopilotas nelėks tau 200 ir daugiau, nebent bus pilna autonominių automobilių ir tarpusavyje bendraus. Manau neleistum neišdirbtam autonominiam automobiliui vežti tave viršijant greiti? Taipogi iš komentarų, koks čia superautomobilis jeigu Lietuvoj jų yra. Tai, taip jeigu pigiausios komplektacijos tai jų bus, o P90D, o dabar ir P100D juos daug mažiau turės lyginant su paprastesnėmis Tesla Model S.
Berserkas 2016-08-27 19:13
Taigi, Tesla Model S P100D akceleracija bus didesnė. Pradėti nuo: 1:04 https://www.youtube.com/watch?v=3pCrA7F_Ghc?t=1m4s
Berserkas 2016-08-27 19:41
Be to SUV kuris važiuoja greitai kaip ir dauguma superautomobilių. Jeigu įdomu galima visa peržiūrėt, nekalbant, kad čia P90D Ludicrous, o ir išeis P100D kuris bus dar greitesnis. https://www.youtube.com/watch?v=ib-02b2ooLY
T 2016-08-27 20:04
Paanalizavau parduodamus automobilius kokiais daugiausiai nuvažiuojama. Daugiausiai nuvažiuojama dyzeliniais džipais kuriu galia virs 100 kW. Kuo masina mažesne, o jos variklis silpnesnis, nuvažiuojama mažiau. Daugiau saikingais elektromobiliais Nissan Leaft nuvažiuojama saikingai, o elektromobiliai kuriu galia iki 10 kW praktiškai perkami stovėti garažuose.
mirtis 2016-08-27 20:10
Lietuvoj per diena numint Teslos limita praktiskai neimanoma, kokios dar cia infrastrukturos tau reikia, kaip su vienu pakrovimu gali nuvaziuot vos ne is vieno LT galo i kita ir gryzt atgal ??? Jei zmones turetu degalines namuose, galvoji jie piltu degalus pakelese? Taip ir su elektra, kaip elektra namie, jei nebus poreikio, niekas pakelese nekraus auto, nebent tai bus nemokama...
Paramotoras 2016-08-27 20:30
Na as norguos ir tesla kasdienybe kaip ir visi kiti elektriniai. Gal tik bmw labai mazai o siaip kolkas negirdejau dideliu nusiskundimu. Na dal leafas berds su 200 km atstumu turi pasirodyti tai visai fun bus.
Pumper 2016-08-27 20:44
Vienas kaimynas turi i3 ir Model S. Su Tesla po Lietuvą važinėja, nes kelis namus turi, tai gali pasikrauti toliau nuvažiavęs, bet su i3 iš Vilniaus nekiša nosies. Kitas tik i3 turi (vietoj Prius nusipirko), tai vargšas vargsta su pakrovimais, nes i3 nedaug gali nuvažiuoti, tai po kiekvienos tarpmiestinės kelionės reikia ieškoti, kur pasikrauti, nes nėra viešų pakrovimo punktu, t.y. nėra infrastruktūros. Ar tu įsivaizduoji, kad visi elektromobiliai 500km patraukia, kaip kad Model S?
Berserkas 2016-08-27 21:54
Na manau kol neatsiras kiekvienoje degalinėje elektros stotelės tol nelabai verta bus pirkti. Na ar bent jau 60% visų degalinių. Taipogi pagrindiniai dalykai tai lėtas krovimas, jeigu sumažintu drastiškai krovimo laika tai padidintu elektromobilių pirkimus.
MyPCIsgood 2016-08-27 22:33
Akivaizdu yra tai, kad elektromobiliai letai vystosi Lietuvoje lyginant su dauguma kitų Europos šalių, čia nenuostabu. Dar Lietuvoje neturim nei vienos Tesla supercharging stotlės ir kiek pamenu dar nesu matęs artimuosiuose planuose nei vienos pas mus. Artimiausia berods Lenkijoje. Bet Vilniuje yra pakankamai stotelių ir kaip miesto automobiliuką galima tikrai naudoti, kad ir Nissan Leaf. Ilgesnėms kelionėms, tai tik Tesla arba Kia Soul, nors su Kia žinoma nenuvažiuosi tiek kiek su Tesla ir nėra taip smagu važiuot kaip su Tesla, bet aukščiau nei vidurkis pagal nuvažiavimo kelią. Faktas tas, kad elektromobiliai greitai vystosi ir žmonės vis labiau pasirenka juos vietoj kuru varomų automobilių. Manau po 5-10 metų kainos ir nuvažiuojamas atstumas susilygins su kuru varomais automobiliais, tik įkrovimo laikas manau labai skirsis tarp automobilių gamintojų, bet manau Tesla toj srity bus pranašiausia.
mirtis 2016-08-27 23:27
Pumper> kalba eina tik apie Tesla siuo metu, mano visi argumentai tik konkreciai sio automobilio linkme.
obuglas 2016-08-27 23:40
Nevisai tiesa. Prie kiekvienos Lidl parduotuvės yra padarytos elektromobilių krovimo stotelės.
Creatium 2016-08-28 08:46
Tesla planuose buvo Supercharger stotelė prie Kauno. Bet planai kol kas yra tik planais. Šiemet žadėjo įrengti. Buvo net straipsnis viename iš naujienų portalų. Matyt, kad kažkas nesigauna...
Talkatif 2016-08-28 09:36
Neverkit. Kai atsiras normalus poreikis, bus kaip prišikta krovimo stotelių.
Shinigami 2016-08-28 17:21
Įdomiai čia kai kurie masto. Reikia nepirkti elektromobilių kol nepristatė krovimo aikštelių. Bet tas kas jas stato, galvoja: Nėra ko statyti krovimo aikštelių jei nėra elektromobilių. Juk niekas į jas nevažiuos su VDV telefono krauti. Ir gaunasi užburtas ratas. Nors kaip praktika rodo, galima sėkmingai apsieiti ir be krovimo aikštelių. Nors su jomis ir butu geriau, bet kažkas turi būti pirmas (kiaušinis ar višta?). Kol kas pagal tendencijas elektromobilis yra transporto ateitis. Žinoma, gali keistis tik energijos šaltinis (ličio baterijos, anglies baterijos, tramvajaus tipas ir t.t.).