Ką daryti, kad gatvėse neliktų spūsčių: nereikia nei atsisakyti automobilių, nei jokių investicijų (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

amas 2016-09-05 15:58
Šitą video turėtu nuolatos rodyti greitkelyje aplink Londoną m25, taipat jį turėtu rodyti to greitkelio esimo reguliuotojam, kiekvieną kart prieš pradedant darbą ir jo pabaigoje ir rekomenduoti peržiūrėti prieš einant miegoti visiems vairuotojam Anglijoje!!! O Lietuvoj tai nervus komservus, ten net nėra normalių kelių kur tiem kamščiam susidaryt. Linkėjimai iš čiken faktory
Creatium 2016-09-05 18:02
Vilniečiams su tokia situacija akivaizdžiausiai susidurti įmanoma ant Narbuto kalno, kur yra perėja. Kaskart kai ten važiuoju piko metu, prieš pat perėją būna didžiulis kamštis, nors žmonių einančių per perėją nėra.
FtBall 2016-09-05 18:58
Kylant į tą patį Narbuto kalną praktiškai galima įsitikinti tuo, ką rodo video. Ilgą laiką srautas juda pastoviu greičiu (tarkim 5km/h), bet vos tik padideja greitis iki kokių 10-15km/h, tai džiaugiesi neilgai, nes už keliasdešimt metrų visi visiškai sustoja.
kestutisz 2016-09-05 22:47
Tai perėja dar toks daiktas prieš kurį tikrai reikia kartais kažkam sustoti. Didžiausias jumoras Vln turbūt yra aplinkelis nuo Gariūnų ties Lazdynais, kur jis išsišakoja į du ne mažiau juostų turinčius aplinkelius - ir eismas sustoja dar nuo pačių Gariūnų, nors tame kelyje išvis niekas nevaikšto, nesustoja paleisti keleivių ir pan! :)
Nerkus 2016-09-06 09:28
Labai gerai būtų, kad prie šviesoforų rodytų kiek laiko liko iki žalios šviesos įsijungimo. Tada žmonės koncentruotų savo dėmesį tuos skaičiukus ir negaudytų varnų. Lietuvoje tokį dalyką mačiau tik Druskininkuose, kuriuose tų skaičiukų turbūt nelabai ir reikia.
bat0nas 2016-09-06 12:04
Realiai apie nieką straipsnis. T.y. tinka kaip teorinis pamąstymas, bakalaurinis darbas ar pan. Galima tą video rodyti ir prieš miegą ir tualete - vis tiek aš kaip lėtinau prieš perėjas taip ir toliau lėtinsiu. Čia dar tame video sako, kad reikia tarpą vienodą palaikyti
zet 2016-09-11 14:45
to batonas: Siaip geras daiktas, itariu parametas simuliacija (imitacinis modulis). Jis dar karta aiskiai pasako ka dauguma zino: greitesnio bei didesnio intencyvumo keliuose (kaip antai gelezinio vilko) neturi buti jokiu ten letejimo zonu, nes yra ruozas kur kas 100 metru keicasi zenklai 80, 60, 80, 60, 80, 50. Realiai kai didesnis intesyvumas ten eismas tampa lygus 50. Reikai daryti pozemines ant virszemines perejes. Ir nuo zmoniu kulturos kamsciai labai priklauso. As labiausiai stebiuosi tais zmonem, kurie vaziuoja desine juosta ant 55 ir lenkia kita veikeja, vaziuajanti ant 53, kur eismas 80. Ju lenkimas uztrunka ten amzinybe ir paralizuoja visa eisma.