Visiškai kitokie ateities sunkvežimiai pagal Audi: nustebs net ir fantastinių filmų kūrėjai (Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sub 2016-09-27 14:35
Man, kaip žmogui, kuris mėgėjiškai domisi ateities technologijomis, vizijomis ir įvairiais konceptais (ne tik transporto) - tai pasirodė labai įdomu, grąžu, bet ne iki galo viskas aišku. Žinant, kad audi negamina krovinio transporto, ir džipus nepersiauniausiai (max 15 m. atgal) pradėjo gaminti, niekada nemačiau audi sunkvežimio, ką jie gali sukurti, neturėję jokios praktikos. Toks pirmas klausimas kilo, bet pagalvojau, kad tesla iš 0 patirties padarė automobilį Model S, kuris greičiau bėgėjasi už 700 AG turinčius ferrari ir buggati, tai niekas jau nebestebina šiais laikais. Manau audi gali viską, bet krovininių sunkvežimių rinkoje manau MB turi daugiau praktikos ir viską geriau žino nei Audi. BMW nesigiria, mes negaminove sunkvežimių ir neįdomu, viskas aišku su BMW.
miiinnde 2016-09-27 16:20
Citata: 'Kita įdomi savybė, kad šių sunkiųjų mašinų kėbulas galės sukinėtis atskirai nuo krovinio dalies. Galbūt tai suteiks griozdiškiems sunkvežimiams šiek tiek daugiau lankstumo posūkiuose.' Ei, ar Jus rimtai??? Iki siol vilkiku gatvemis vazinejanciu neteko mtyti?
mobilunkas 2016-09-27 17:29
man tai negrazus toks dizainas, kai pagalvoji tai furom labiausiai trukdo furos kampai kai reikia apsisukt, ar pasukt tad reiketu formuot laso isvaizda priekyje. ir ne tik furoms- kaip palengvetu isukimas i siaura stovejimo vieta ir pan
Broniusg 2016-09-27 18:27
Pritariu milinnde, o mobiliunk kaip Tu krovinį išdėstysi lašo formos platformoje? gaminama ne tai kas dizaineriams ar kompo šaunuoliams atrodo gražu, patrauklu o tai kas maksimum efektyvu.
Creatium 2016-09-27 18:53
Na, stačios formos priekis neatrodo kaip maksimaliai efektyvi forma. Kalbu apie aerodinamiškumą, kas furoms yra ypatingai aktualu. * bent man taip atrodo, gal čia iš tikrųjų yra efektyvi forma?
bahuriux 2016-09-27 19:30
Jooo jau įsivaizduoju, sėdi du pilotai viršuje, per lietų ir sniegą...ir deda į šuns dienas OOOO dizainerius. O ta kita fura su žemo profilio padangom ir lengvo lydinio ratais kurių "špykiai" plonesni nei lengvosios irgi perliukas. Dėl priekio apvalinimo tikrai galėtu pagalvoti, bėja kaip ir dėl gale esančių aptakų, funkcionalumas nenukentėtu nei kiek, o kuras taupytusi, ir miškas jiems padėkotu.
Jomajo 2016-09-28 03:54
taip ir isivaizsuoju vairuotoja devint salma 10 valandu per diena, o nepamirskim, Kad Jonas dar ir ruko pora pakeliu per diena sitas isvis nuzude:"Kita įdomi savybė, kad šių sunkiųjų mašinų kėbulas galės sukinėtis atskirai nuo krovinio dalies... " na pirmyn audi lorries!
kestutisz 2016-09-28 09:03
Taigi čia dizainerių vizualizacija, ko norėti. Ir išvis iš kur jiem žinoti, kaip ir kam ta priekaba pasisuka. Ir kitų pasisuka? Tai nupiešim futuristinę pasukamą viršutinę platformą kur sėdi vairuotojų manekenai. Arba ant bėgiukų nuvažiuojančią į galą, koks gi skirtumas ką nupiešti.
renata.gricienė 2016-09-28 09:12
Jeigu būčiau fūristas, pamatęs man skirtą sunkvežimį, kurį sukūrė Audi genijai, tikrai susimąstyčiau apie profesijos keitimą. Sėdi du bebrai ant stogo, vaidina naikintuvo pilotus, per lietų paskui kitą fūrą važiuoti turėtų būti įpūdinga, ateini ryte į darbą, išsikasi sniegą iš kokpito, su plaukų džiovintuvu išsidžiovini, manau tas straublys einantis į šalmą yra ne vienintelis, kitas įvestas tiesiai į varpą, pašalinti kūne susikaupusius skysčius. O rūkyti kažin per tą straublį įmanoma, ar tik su adapteriu prijungti bongą galima? Jau Aliexpress turėtų pardavinėti kažkokius adapterius tikrai.