Elektromobilio baterijų problemą išsprendė paprasčiausiu būdu (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Xdmin 2016-10-04 12:02
50 kW galios elektros motoras leidžia išvystyti maksimalų 140 km/val. greitį, o mieste to turėtų visiškai pakakti. 140 mieste tikrai pakanka Idomu kokiu greiciu vaziuojant pasiekiami tie 250km. O siaip per gerai kazkaip skamba 250km uz 16k euru ir dar 1kw saules elementai (tiek tikrai jie gali sugeneruoti?)
T 2016-10-04 12:42
Kaip nesuk, bet padoriam vaziavimui reikia 20 kW galios. Norint pilnai per 6 min uzpildyti 100 kWh Teslos automobilio akumuliatoriu, reikes 1000 kW galios. Neaisku, ar tokia galia nesudegins licio. Manau panasi galia yra laiduose nuo kuriu elektra ima troleibusai ir jie nors patvirtinti, vis tiek ne ploni.
raimism 2016-10-04 13:38
jei tai būtų ant stogo įtaisyta ir ~35 laipsnių kampu į saulę nukreipta 1 kW sistema - Lietuvoje per metus sugeneruotų ~900 kWh maksimum, t.y. vidutiniškai po ~2,5 kWh per dieną. Ant automobilio uždėti skydelių kampas bus ne tas, bus visokie pastatų ir medžių šešėliai ir t.t. - bus puiku jei sugeneruos bent trečdalį, t.y. ~0,8 kWh per dieną ir pakraus apie 5% mažesniosios (14,4 kWh su kuria teigiama bus galima nuvažiuoti 120 km). Taip skaičiuojant - saulė suteiks galimybę kasdien nuvažiuoti 5 - 6 km. Tačiau baterijos ir jų krovimas greičiausiai ne tas kelias, kuriuo bus einama. Pvz vakar Wired skaičiau straipsnį apie tai, kaip Chevrolet US kariuomenės užsakymu kuria / jau bando didžiulį SUV'ą. Jis bus varomas vandeniliu. Žinoma, US Army pinigų turi, gal tai ir atrodytų kaip bandomoji technologija, bet buvo labai įdomios Chevrolet specialistų citatos. Jie gana aiškiai kalbėjo apie tai, kad ''taip, mes padarėme Bolt ir konkuruosime su Tesla, bet į FCV / FCEV mes įkišome žymiai daugiau pinigų ir ten labai smarkiai investuosime ir toliau, tai, ką mes dedame į elektromobilius su baterijomis yra ašaros, ateitis - fuel cell technologija''. Tiems patiems US Army vaikinams jau yra sukurtos mobilios sistemos, kad išskleistų saulės baterijas ir iš vandens (kurio, beje tas SUV'as neišmeta ir nešalina) vėl gamintų vandenilį. Jei pvz saulės ir vėjo energetika tokiais tempais vystysis ir toliau, galbūt mes prieisime prie to, kad nereikės vėjo jėgainių naktį nereikės balansuoti, o iš pigios švarios energijos bus gaminamas vandenilis, automobilio baką kolonėlėje pripildysi per tas pačias 3-4 minutes... Gražios svajonės
Xdmin 2016-10-04 13:54
Visgi nebus 250km uz 16k, jei gerai supratau, cia yra automobilio kaina be baterijos. https://www.indiegogo.com/projects/sion ... ar-solar#/
immortallt 2016-10-04 17:22
Raimism, vandenilio technologija pati nėra pigi. Taip pat saugojimas yra problematiškas. Gamyba - labai energijai imli. Jei tarkim dėl atsinaujinančios plėtros elektra naktimis kartais kainuoja arti 0ct/kwh, tai vis tiek nepadeda konkuruoti su ličio akumuliatoriais. Jie lygiai taip pat gali kaupti energiją akumuliatoriuose. Tad čia pranašumo neįgyja. Dabar 99% pasaulio vandenilio pagaminama iš iškastinio kuro, nes elektrolizė stipriai per brangu. Taigi, be stipraus technologinio proveržio vandenilio gamyboje iš atsinaujinančių šaltinių sąlyginai netaršiai ir pigesnių būdų kaupti/saugoti vandenilį, o po to ir jį naudoti elektros gamybai - vandenilis nepakonkuruos laisvoje rinkoje. Karinei pramonei ne kaina pirmoje eilėje, o saugumas ir veiklos kriterijai, tad jie gali rinktis ne pigiausią alternatyvą. P.S. vandeniliu varomi automobiliai, tai tie patys elektromobiliai, tik akumuliatorius vandenilio, o ne ličio. Tiesiog, kol kas nematau perspektyvų vandeniliui prieš litį. Nors prieš gerą dešimtmetį buvo priešingai.
raimism 2016-10-04 22:33
immortallt - pakankamai gerai žinau, kad FCEV yra ''electric''. Aš kalbu apie principą. Kariuomenė ir jai skiriamos didžiulės lėšos (ypač US) vis dėl to yra didžiulis technologinio progreso šaltinis. Yra labai daug pavyzdžių, kad karinės technologijos davė didžiulį impulsą kuria kryptimi turi vystytis technologijos, kai civilinėje srityje jos stovėjo kryžkelėje. Taip, US Army dabar naudoja JP-8 (aviacinį kurą) ir pinigų jiems netrūksta. Bet jiems lygiai taip pat netrūktų pinigų padaryti ir į tą trijų tonų SUV'ą įmontuoti greitai keičiamą ličio jonų bateriją ir padaryti ne kariniams tikslams skirtas vandenilio užpildymo, o baterijų keitimo stoteles. Tačiau kariniams tikslams renkamasi FC technologija. Žinoma, mes niekada tiksliai nesužinosime kodėl, galime tik spėlioti. Bet (tai mano asmeninė nuomonė) kariškių dotuojami mokslininkai mato daugiau galimybių išvystyti FC (ir tame tarpe vandenilio gamybos) technologijas, nei mato galimybių tobulinant baterijas. Būtent tai ir norėjau pasakyti. Panašu, kad FC nurašyti nereikia, nes rimtos organizacijos (ir vykdančios ne trumpalaikius projektus) juda ta kryptimi. Net ir be kariškių - kažkada Toyota Prius pradėjo dabartinių komerciškai sėkmingų hibridų erą. Hibridus dabar rasi visur kur netingi (ir mano paties lexus rx yra hibridas). Bet Toyota Mirai (FCEV) jie iš viso nespėja gaminti...
immortallt 2016-10-04 23:11
Karine prasme, su vandeniliu gali būti pigiau ir paprasčiau pasigaminti vietoje kurą ir jį sandeliuoti, nei ličio jonų akumuliatorius visus atsitemti. Plius, akumuliatorių keitimo stotelę pasistatyti - irgi ne kažkas greit atliekama. Na karinės investicijos į vandenilio technologijas nemanau, kad šiuo metu pranoks investicijas privataus kapitalo į ličio akumuliatorius. Nurašyti vandenilio visai nenurašau, bet kol kas negirdėjau net teorinio veikimo principo, kur NK vandenilio technologijos galėtų aplenkti ličio jonų realų dabartinį. Taip pat nelabai girdėjau ir bent teorinio būdo, kaip atpiginti visą reikalingą įrangą vandeniliu varomam automobiliui, kad bent teoriškai nebūtų brangesnis nei dabartiniai elektromobiliai, kurie pinga ir gan sparčiai. Jei dabar nieko nemaišau, Mirai gamybą jie yra apriboję. Ir ne iš gero gyvenimo, o todėl, kad jie juos pardavinėja žemiau savikainos. Nebent sumaišiau gamintojus, nes jau senokai skaičiau ir neturiu geros atminties detalėms.