Eksperimentas parodė, kaip radikaliai skiriasi to paties gamintojo automobiliai, skirti skirtingom rinkom: vienas normalus, kitas mirtininkams (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HDi 2016-11-02 11:07
Nu rimtai? Problema visai ne gaminamame automobilyje, o pačioje rinkoje, jei yra paklausa tokiems modeliams tai jie ir surenkami pagal 92 metų technologijas tai šaliai, nes tas nissanas 92 metų. Dar paimkim Volkswagen T2 kuris brazilijoj buvo gaminamas iki pat 2013 ir sudaužom su kokiu naujausiu T6, ir straipsniuką parašom apie skirtingų rinkų automobilių saugumą. Suprasčiau jei būtų sudaužę vienodų MODELIO metų automobilius ir sakytų kad skiriasi jų saugumas, o dabar.
dzo 2016-11-02 11:12
pala, pala, kodel bent jau video man tas meksikai skirtas modeleis atrodo bent jau 10 metu senesnis pagal dizaina? Ir kitas klausimas, kokia yra meksikos rinkai skirto modelio kaina ir ameroikos rinkai skirto modelio kaina? Jei kaina gerokai skiriasi, tai nesitikekit stebuklu.
silicon 2016-11-02 11:55
Tas Nissan Tsuru Meksikos rinkai yra pigiausias automobilis rinkoje. Šiame bandyme palyginti su visiškai skirtingi modeliai.
SaMaras 2016-11-02 14:00
Manau dacia su tuo pačiu renium palyginus rezultatai būtų panašūs.. gauni tai už ką sumoki..
MindaugasV85 2016-11-03 16:30
Apskritai "mirties kapsules" reikėtų drausti gaminti. Na pvz galėtų būti tarkim avarijos metu tas "geresnis nisanas" lieka kaltininku, o blogesnis - nukentėjusiuoju (stipriai nukentėjusiuoju). Taip išeina, kad "geresnis" dabar turi atsakyti už "blogesnio" patirtus stiprius sužalojimus/mirtį, nors realiai priežastis, kodėl anas nukentėjo, yra pats automobilis, o dar tiksliau - blogesnio automobilio pirkėjas (vairuotojas). Taigi pats išsikasa sau duobę. Kai pvz. per kokią laidą pamatau avariją ir kai nukentėjusysis gavęs į šikną skundžiasi kokiais kaklo skausmais, tai man iškat iškyla klausimas: kokio velnio tada yra reguliuojami galvos atlošalai? Įsėdęs į auto turi pagal savo poreikius tiek sėdynę, tiek galvos atlošalą susireguliuoti, o ne tik diržą prisisegti. Ir dar juokingai atrodo nuo airbag'ų sulaužytos nosys, praskeltos lūpos Prisislenka tas sėdynes tiek, kad paskui kala tas maišas tiesiai į veidą, o paskui bėga į teismą bylinėtis dėl patirtų sužalojimų. Tai dar tušinuką į akį įsiremk, kad sužeidimai rimtesni būtų
SaMaras 2016-11-03 17:27
Tai gal motociklininkams iškarto kulką į galvą ir paleidžiam organais... net jei jis nekaltas, bet patirs daug didesnius sužalojimus nei koks, tarkim, sunkvežimio vairuotojas.. dar ir sutaupysim ant sraigtasparnių skrydžių.. ir organai bus ne nuo asfalto surinkti.. ne?
Ar_as? 2016-11-03 17:31
Visiškai Jums pritariu: išvažiavai į kelią ne tanke, pats ir kaltas. Ir iš kur žmonėm tokių "minčių" net kyla... Gal atvirkščiai, draudžiampernelyg sunkias/stambias mašinas, kurios vien dėl savo svorio potencialiai susidūrusios su mažesne transporto priemone kartais padidina jos keleivių mirties tikimybę? Išvažiavai su Hummer - ir baudžiamoji byla už pasikėsinimą nužudyti (net nelaukiant, kol avarijoj sudalyvausi - prevenciškai)?
MindaugasV85 2016-11-03 19:29
aš kalbu apie saugumo technologijas, kurias mes dabar turime! Ir čia nereikia maišyti skirtingų kategorijų transporto priemonių (motociklo su hameriu): dar riedlentę reikėjo prikišt, kad geresnis kontrastas būtų Kaip kad yra oro taršos reikalavimai, į kuriuos jau darosi techniškai sunku beįtilpt (kalbu apie dyzelinius variklius), tai lygiai taip pat turėtų būti ir saugumo reikalavimai, o ne žvaigždučių vertinimai. Automobilio dydis čia irgi ne kliūtis: pažiūrėkit į smart'ą! Kai mokiausi vairuoti, tai tik įsėdus į automobilį, instruktorius visada primindavo (jei pamiršdavau), kad susireguliuočiau galvos atlošalą, ne tik sėdynę. Išlipant irgi aiškindavo, kad duris turiu atsidaryti su "kitos pusės" ranka, kad natūraliai pasisukęs šonu matyčiau ar saugu tai daryti. Ir tai yra priemonės, kurias mes turime va čia va vietoj, bet kuriomis retas tesinaudoja, nes matai visiems labai daug valios pastangų reikia į tai įdėti!
Arns 2016-11-03 19:47
Geriau nei obuolys siūlai, išleidžiamas naujas modelis, tai visi turi grąžinti senuosius. Juk naujesnio saugumo standartai geresni. O jei negrąžinai, po avarijos dar mokėsi baudą (jei liksi gyvas), net jei kitas pažeidė kelių eismo taisykles. Tačiau dėl to, kad jis buvo pareigingas naujų technologijų sekėjas, jam turi būti atleista.
MindaugasV85 2016-11-03 20:02
Ne, užtektų papildomai apmokestinti senesnių nei kokių 15 metų automobilių įsigijimą: +2000 EUR valstybei susimoki. Jei esi tokio savininkas - eksploatuok į valias. Jei nori parduoti - tai vos ne į metalo laužą arba kokiam fanatikui ar kolekcionieriui, kuris pasiryžęs papildomai susimokėti valstybei. Pasibaigė draudimai, technikinė - laiku neprasitęsei: išregistravo. Tada vėl į metalo laužą arba +2k. Iš šalies išvažiuot su tokiu auto irgi būtų draudžiama (kadangi sienų nėra*, tai gali rizikuot, bauda kokie 5k). Tai greitai susitvarkytų automobilių parkas. Net pirkti kokį 12 metų senumo auto nenorėtum, nes žinotum, kad greičiausiai apsiženysi su juo
SaMaras 2016-11-03 20:32
Maždaug arba valgai aukščiausio lygio restorane arba dvėsk iš bado. Ir dar susimokėk už tai, kad esi neturtingas. Aleluja
immortallt 2016-11-03 23:23
Reiktų ne bausti už amžių, o už nepriežiūrą. Sugedo mašina kelyje - bauda 2k€ + nutempimas.
audriusn 2016-11-05 15:20
kaip doiclande autobane, sustojai tusciu baku, tai pamyles pagal pilna programa. amzius mazai pasako, pilna lavonu iki 5 metu senumo ir yra labai gerai islaikytu >20 metu amziaus. bet gedimas gedimui nelygus.