Paskutinis sustojimas „pituose“ prieš žiemą: kaip veikia žieminės padangos ir ar sezoninės padangos yra gera alternatyva (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2016-11-08 15:33
1. ar tikrai prie 0C viskas taip blogai? 2. kodėl prie vasarinės temperatūros nevažiavo autobusas?
Arthuras 2016-11-08 16:06
Man atrodo, kad jei asmuo turi neblogus vairavimo įgūdžius (jaučia, kas yra saugus greitis pagal sąlygas), tai važinėjant pvz. tik Vilniuje - nėra jokio poreikio tikroms žieminėms, minkštoms padangoms. Nes jos dyla labai, labai greitai, o pataikyti Vilniuje važiuoti ant sniego - retas atvejis. Druskos pripila tonomis - tai koks ten sniegas...
Robkinas 2016-11-08 19:47
O tu supranti, kad tavo vasarinės padangos prie kokiu -5 laipsnių tampa lyg medinės. Užspaustum stabdžius ant šlapio asfalto, tai čiuožtum lyg ant ledo. O prie žemos temperatūros žieminės padangos anaiptol nedyla greitai.
klaidas.thompson 2016-11-08 20:23
O ar tu supranti kad kolega rase "nėra jokio poreikio tikroms žieminėms, minkštoms padangoms" Taigi ne apie "tavo vasarinės padangas"
Arthuras 2016-11-08 20:53
Aš kalbu apie universalias padangas arba žiemines su gana kietu mišiniu. Nes visur šiuo metu baisiai kišamos tos minkštos kaip kramtomoji guma. Galingesniam automobiliui ant asfalto tokias drožt, kai vidutinė temperatūra minus keli laipsniai... Ilgai nelaiko. Nesvarbu, kad protektorius šioks toks lieka, bet tos padangos vietos, kurios turėtų būti aštrios ir "kabinti", paprasčiausiai nusitrina, suapvalėja ir tiek žinių. Kitas reikalas, jei gyveni ne pvz. Vilniuje, o prasčiau valomose vietose arba kaimuose. Ten ir dyglių gali prireikt.
geziokas 2016-11-09 11:15
Kas įvertins, ar vairuotojas turi gerus vairavimo įgūdžius? mes jau matėme tokius "įgūdusius" stotelių griovėjus. Padangos dyla ne dėl sauso kelio, o dėl per aukštos padangų temperatūros. Žiemą net sausame kelyje padangoms sudėtinga įšilti, todėl jos gaminamos minkštesnės. Šlapiame kelyje taip pat sudėtinga sušildyti padangas, nes vanduo nuolat jas vėsina. Kol manysit, jog žieminės padangos skirtos tik sniegui, tol grioviuose erelius ir matysime. Žieminės padangos skirtos žemai temperatūrai.
Arthuras 2016-11-10 10:49
Durną vairuotoją nors ir dygliais apmauk - vis tiek į griovį nulėks.
geziokas 2016-11-10 16:43
Jei tu niekur iš Vilniaus neišvažinėji, tai prašom. Bet dauguma važinėja į užmiestį, kur vairavimo sąlygos būna prastesnės nei mieste. -5 vidutinė nėra daug, bet kai ateina -20 kelias dienas iš eilės, kas tada? Atėjus speigui, norėtum važiuoti su kuo minkštesnėm padangom. Jei nepatinka žieminėmis padangomis važinėtis lapkričio ir kovo-balandžio mėnesiais, tai įsigyk tarpines padangas. Ratus pasikeisti daug laiko neužima
Arthuras 2016-11-10 19:23
O kas, jei ateina kelias dienas +15-20, kuomet pavasarinė saulė stipriai įkaitina asfaltą? Tokiu oru padangos bus gerokai per minkštos ir tas stipriai atsilieps stabdymo keliui, stabilumui. Taip, kad... Padangos turi būti patikimo gamintojo, nerestauruotos, nespėjusios pasent ir protektorius neturi būti sudilęs iki minimalių leidžiamų ribų. O toliau - skonio ir poreikių reikalas. Tik važiuojant reikia turėt omeny, ką esi apsimovęs ir pasitikrint, koks sukibimas tam tikromis sąlygomis.
geziokas 2016-11-11 08:25
Jei tau sudilusios padangos svarbiau už saugumą kelyje, tai prašom. Tikiuosi dėl kvailo tavo mąstymo, kiti nenukentės, bet kaip rodo įvairios situacijos, būtent taip ir būna
Arthuras 2016-11-11 16:37
Vis tiek tu niekaip neįsisavini, kad per minkštos padangos lygiai tiek pat mažina sukibimą, kiek ir per kietos. Ir kad tas super minkštų žieminių padangų "plaukiojimas" irgi mažina saugumą. Taip pat, būtų tau pravartu pažiūrėti universalių padangų testus, kuriuos daro autobild ir kt. organizacijos. Galėsi palyginti, koks tas skirtumas.
Xdmin 2016-11-11 16:52
Vaziuoji leciau ir atsargiau. Problem solved.
geziokas 2016-11-13 12:19
Ne minkštos padangos mažina sukibimą, o padangų paviršiaus plotas. Žieminės padangos turi daug daugiau griovelių, kuris iš po padangų pašalina sniegą bei vandenį. Minkštų padangų trūkumas tas, jog dėl didesnės trinties jos greičiau dėvisi, o kur didesnė trintis, ten geresnis sukibimas. Universalios padangos turi mažiau griovelių, nei žieminės, todėl jos ir sukimba geriau su keliu. Bet jos prasčiau išsklaido sniegą bei vandenį. Be to, gal galėtum paaiškinti, kas yra tas žieminių padangų "plaukiojimas"? Iš tavo pusės girdžiu tik subjektyvią nuomonę, bet ne tvirtus argumentus
Arthuras 2016-11-13 13:31
http://www.montrealgazette.com/technolo ... story.html Pavasarėjant atšilus orams, saulei pakaitinus asfaltą ar pavažiavus šiek tiek "pikčiau", žieminės padangos pašyla ir iš minkštų tampa dar labiau minkštos. O "tirpstanti" guma niekada gerai su keliu nekibs. Stabdant paliksi gumą ant asfalto, bet greičiau nesustosi. Tu apskritai vairuoji?.. Visuomet pakeitus padangas iš vasarinių į minkštas žiemines automobilis važiuoja minkščiau (nereaguoja į smulkius kelio nelygumus) ir reaguoja į vairo pasukimus gerokai bukiau, nei su vasarinėmis. Dar kartą pasikartosiu - važinėjant mieste, kuriame neblogai valomos gatvės ir tonomis pilama druska (pvz. jau minėtas Vilnius), poreikio arktiniams orams pritaikytoms padangoms nėra ir negali būti. Atvirkščiai, dažniau tai gali sumažinti saugumą, nei padidinti.
geziokas 2016-11-13 13:48
Pataisyk, jei klystu, bet gyvenamųjų rajonų kiemų aikštelės nėra labai gerai prižiūrimos. Ir aš nekalbu apie ekstremalias padangas, kalbu apie tokias žiemines, kurios skirtos Lietuvos klimatui
Arthuras 2016-11-13 14:22
Žiūrint kur gyveni. Jei gyveni normalioje bendrijoje - viskas yra nuvaloma, dažniau ar rečiau. Tik nesuprantu, kodėl tos aikštelės turėtų turėti įtakos?.. Aikštelėse žiemą palengva riedi, o ne skraidai. Su galiniais varomais ir plikomis padangomis, gal žmonės ir vargsta išvažiuodami iš sniego, bet čia jau jų bėdos. Aš kalbu apie tai, kad Lietuvos didžiųjų miestų miestiečiams, Vidurio Europos klimatui skirtos padangos yra labiau tinkamos, nei skirtos Šiaurės valstybėms - Norvegijai, Švedijai ar Suomijai.
geziokas 2016-11-13 15:12
Taigi, sekant tavo paties logika, vasarą su universaliomis yra sudėtingiau važiuoti, dėl lygiai tokios pat priežasties, dėl ko žiemą su žieminėmis yra blogiau nei universaliomis. Vasarą universalios yra per minkštos, jos greičiau dyla, be to, turi daugiau griovelių, kurios mažina sukibimą su keliu. Prasideda padangų plaukiojimas ir t.t., ką pats rašei
Arthuras 2016-11-13 15:41
Be abejo, kad universalios vasarą elgsis prasčiau, nei tikros vasarinės, o žiemą - prasčiau, nei tikros žieminės. Bet tai yra viduriukas, kuris tinka tiems, kurie nesuka dešimčių tūkstančių per metus įvairiomis sąlygomis. Čia tuo atveju, jei norima važinėti vienu komplektu visus metus. Bet net ir tiems, kurie važinėja su skirtingais komplektais, tikrai ne visuomet yra poreikis pirkti Šiaurės šalims taikytas padangas. Apskritai, nematau prasmės toliau tęsti diskusiją. Aš tik norėjau pabrėžti, jog padangos yra renkamos pagal konkretaus vairuotojo poreikius, o ne taip, kaip tai daro padangų pardavėjai.