Kaip atsirado lietuvių dievinamų „Audi“ patikimumo legenda? Jau 40 metų atliekami žiaurūs automobilių bandymai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2016-11-11 15:18
Nežinau kaip laiko dabartinės audi, bet "bulkos" tai "nemirtingos" ypač kėbulai. Kiek žinau nuo naujų VW ir Škoda auto trupa dažai, tokiais mažais taškeliaias dėl blogo cinkavimo, kaip su audi tuo klausimu šiais laikais nežinau.
unytas 2016-11-11 18:13
dievina audi 80 ir 100 o visos kitos dar neaisku. o labjausei dievina vw b4 nes pigus ir daliu gali rasti salikelei besimetanciu
Stipa 2016-11-11 18:34
Kažkaip perdaug supuvusių bulkų mačiau kad galėčiau teigti jog jos nemirtingos. O pati audi patikimumo legenda tik mitas, nė vienas draugas kuris turėjo audi neapsiėjo be didesnio remonto. Genda visos, vienos rečiau kitos dažniau. Brolis turi B4 Passat'ą, nespėja važiuoklės tvarkyt, man pigiau BMW e61 išlaikyt kainuoja
bahuriux 2016-11-11 21:46
Tik daužta bulka gali pūti, arba jei necinkuotos lievos neoriginalios skardos buvo pakeistos po avarijos, pas mane nė rūdelės niekur. Ne nedievinu bulkų pardaviau už simbolinę kainą, nes nusibodo kiek galima ja drožti 10 metų prieš mane ir dar aš 14 metų ant dujų. Variklio kompresija po puse milijono km buvo 15 Bar, keičiau tepalus sąžiningai kas 10kkm, gal tas turi reikšmės.
VytautasK 2016-11-13 15:18
Hehe, tada, kai jų pirmą kartą užvežė, lyginat su Žiguliais ir Moskvičiais, net Ford ir Fiat labai patikimi atrodė Iš to ir legendos kilo O realiai yra ir patikimesnių markių automobilių. Detalės pigios taip pat tik savartynuose, vogtos arba kinietiškos, vienintelis kėbulas pagyrimo vertas.