Jeremy Clarkson, Jamess May bei Richard Hammond pristatė naują socialinį tinklą automobilių entuziastams (Video)  (1)

Naujoji „The Grand Tour“ komanda (arba dar geriau žinoma kaip buvusi „Top Gear“ trijulė), kurią sudaro Jeremy Clarksonas, Jamesas May‘us bei Richardas Hammondas, kiek anksčiau šiais metais prasitarė, jog tikriems benzingalviams automobilių fanatikams ketina pasiūlyti naują bendravimo platformą.

Pasirodo, jog vyrai tikrai nejuokavo bei yra tikrai rimtai nusiteikę atsakyti už visus savo žodžius (galbūt taip norėdami suduoti ir kuo skaudesnį smūgį buvusiai savo darbovietei), kadangi jau startavo naujai iškeptas socialinis tinklas.

„Drivetribe“ vardu pavadinta bendravimo platforma specialistų yra vadinama internetinio tinklapio, išmaniosios programėlės bei socialinės platformos hibridu, kuris, beje, startavo vos vakar.

Pagrindinė „Drivetribe“ idėja yra užsiregistruoti per savo paskyrą „Facebook“ ir prisijungti prie vieno iš šešių galimų „tribe‘ų“. Pavyzdžiui, „James May‘s Carbolics“, „Hammond‘s Fob Jockeys“ ar „Dogs in cars“. Priklausomai nuo kiekvienos iš skilčių jūs matysite atitinkamą turinį, jį galėsite komentuoti, paskelbti savo profilyje ar tiesiog įvertinti.

„Drivetribe“ pristatymas video siužete

Be abejo, pats taip pat galėsite sukurti savo „tribe‘ą“ ir ten skelbti turinį, kuris pasirodys jums įdomus.

Tai išties paprasta bendravimo platforma automobilių mėgėjams, kuri labiau siejasi ne su rimtomis automobilių apžvalgomis, tačiau su humoru ir gera juoko doze. Nepaisant to, pats J. Clarksonas neabejoja, jog ši idėja greitai įgaus dar didesnį populiarumą.

Aut. teisės: alfa.lt

(18)
(3)
(15)

Komentarai (1)