„Via Baltica“ magistralėje nauji kelio žymėjimai ir radarai, kokių Lietuvoje dar nebuvo: „šitam bardakui reikia daryti galą“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2016-12-12 10:01
O tai jei prieš tokį radarą mane aplenks ir užkiš, tai aš jau būsiu pažeidėjas?
Audrius 2016-12-12 10:24
Via Baltica avaringumo nesumazins nei padidintos baudos, nei jokie radarai. Kaip ir su daugeliu LT keliu, Via Baltica turi sistemine problema, kai kekvienas sunkelis turi tiesiogini isukima i magistrale. To pasekoje ir turim avaringuma. Isukimai/issukimai i valstybines reiksmes kelius turi buti daromi kuo reciau. Visi sunkeliai turi buti "surenkami" i greta magistrales nutiesta kelia, kuris isuktu i pagrindini kelia tik kas keliasdesimt km (del to, pvz. kai vokiskam autoban'e pravarai issukima, reik daryt 50km kilpas). Tik esant tokiai sistemai, galima tiketis avaringumo sumazinimo.
kestutisz 2016-12-12 10:31
Problema ne įsukimai, o tai kad šis eilinis kelias, skirtas gal triskas mažesniam srautui, ir dar atmetus fūras, yra vadinamas "magistrale"...
audriusn 2016-12-12 10:48
Uz tokia "magistrale" kai kas turetu baltas meskas sert siaurej.
drukdruk 2016-12-12 11:27
Geras budas pasipinigauti tai ir tik tai dabar daro policija
immortallt 2016-12-12 11:44
O žinot kodėl nėra Via Baltica praplatinta? Ne dėl valdininkų godumo, o dėl "eilinių žmonių" godumo, kurie nesutinka su rinkos kainomis +10-15% bonusas ir reikalauja kompensacijų prilykstančių žemės kainai Vilniaus centre. Kadangi privati nuosavybė pernelyg stipriai ginama, nacionalizuoti visuomenės reikmėms sunku.
audriusn 2016-12-12 11:48
o gal reiketu pakapstyti kokie "eiliniai zmones" ten prisipirko sklypu? kas pas mus yra iprasta.
Audrius 2016-12-12 11:52
immortallt pasisako pries pernelyg dideli privacios guosavybes gynima vardan visuomenes intereso?! Rimtai? Nustebinai!
LietuvisLT 2016-12-12 12:10
Kažin, kokią įtaką vairuotojo psichikai turės mirgančios skersinės juostos ant kelio?
AAA000 2016-12-12 12:11
As tai siulyciau ne kazkokius lygiagrecius "surenkancius" kelius tiest, o tiesiog nutiest po tris juostas kiekviena kryptim. Netelpa tiesiog normaliai auto ir susigruda i kolonas.
Vytax 2016-12-12 12:21
Viskas gerai su ta nuosavybės apsauga. Tiesiog reikia sutvarkyti mokestinę sistemą. Tarkim valstybė nori išpirkti žemės sklypą, o savininkas užsiprašo neadekvačios pvz. 1mln. € kainos. Tai tada registrų centre turėtų būtent ši kaina užfiksuojama. Ir mokesčių inspekcija turėtų nuo šios sumos skaičiuoti žemės mokestį,. t.y 4% arba 40 000€ metams. Tad tada žemės savininkas neturėtų kitų išeičių, kaip tik nuleisti žemės kainą, nes žemės mokestį mokėti jam būtų grynas nuostolis.
amas 2016-12-12 12:36
Lenkimus galima ir uždraust visai.
immortallt 2016-12-12 13:10
Geriau kaip Šveicarijoje, valstybė bet kada gali nupirkti tavo turtą už vertę, kuri nurodyta registre bei 10% bonusą. Taip būtų galima daug greičiau supirkinėti žemes kelių plėtrai, ar pvz Šnipiškių buomžynus iškeldinti.
sub 2016-12-12 13:19
Ne kuo rečiau, o iš vis turi ne būti. O turi būti į visus tokius keliukus lėtėjimo ir greitimo juostos, kad nuvažiuoti ir užvažiuoti į magistralę. O avaringumas, pagrinde ne tik dėl vairuotojų kaltės (atstumo nesilaikymas, neatsargus lenkimas_, bet dėl valstybės ir kelininkų klaidos. Kokia ten bl Via-Baltika, ten paprastas kelias su platesnėm avarinėm juostom 9ar kaip jos vadinasi). Ir aišku, koks durnius norės parduoti savo žemes už rinkos kainą +10% dovanų? Tos žemės supirktos suinteresuotų asmenų dar prieš 10 metų, kodėl valžia dar tada nepradėjo supirkinėti tų žemių, kai paskelbė projektą Via-Baltika? Atsakymas: viskas Lietuvoje buvo, yra, tikiuosi nebe bus daroma per visokius atkatus, ir projektų samatų išdidinimus ant tiek, kad į kišenes tilptų daugiau.
immortallt 2016-12-12 13:56
sub, nesvarbu, nori ar ne. Jei įstatymas nacionalizavimo būtų normalus, tokių bairių nebūtų.
kiesza 2016-12-12 21:32
Nejau neracionau padaryti tokio lygio autostradą kaip Varšuva-Berlynas ? Be joio gailesčio tuos kelis eurus susimoki ir važiuoji kaip pasakų pasauly.. Avarijos pamirštos. Manau jai suskaičiuotume išsaugotas gyvybes kurios pildo biudžetą, toks projektas atsipirktų.
Arns 2016-12-12 21:52
Kada valstybė pradės mokėti pagal rinkos kainas kompensacijas, tada ir žmonės bus sukalbamesni. Dabar atiduodi turtą ir dar droviai paprašai gauti kada nors išmaldą už žemės perdavimą valstybei. Praktiškai tik valdininkai sugeba savo žemes reikiamu metu geraširdiškai parduoti už dideles kainas. Visi eiliniai tik kaltinami dėl projekto stabdymo, kai tuo tarpu tiesiog rinkos situacija, jei projektui reikia, mokėk. Ypač kai kalbam apie Via baltica. Ji pakankamai plati, kad kaip skandinavijos šalyse daryti tris juostas. Bet su tokia važiavimo kultūra ir dešimtyje juostų kažkas neišsiteks.
Arthuras 2016-12-12 22:27
Ui ne ten problemų ieškot, ne ten. Didžiausia problema ne ta, kad kelias per siauras. Kelias normalus. Šioferių protai per siauri - va kur bėda. O ta bėda įstatymais ir turto nacionalizavimu nesisprendžia...
Nefizikas 2016-12-12 23:17
Pirmiausia prisiminkim patarlę: -Žuvis genda nuo galvos. Baikim kaltinti vairuotojus - jie visoj Europoj važinėja, o avarijos baisiausios pas mus įvyksta!? Taigi Viabaltika: 1.kelias per siauras, ne visi miškeliai ativerti nuo žvėrių, bet- 2.Praktiškai nėra policijos, nei matomos anei "nematomos"(kartą buvo reidas,labai išreklamuotas. Kaip 6 val. penkios policijos mašinos stovėjo prie marijampolės krūvoj, taip 18 val radau jas ten pat) 3. Kelias šiaip jau ir dabar krovininėms mašinoms mokamas, bet per patį slidumą(4 -7 val) dažniausiai nebarstytas, (matytlaukiama kol kas apsivers ar susidauš, va jau tada.....) apie 9 val ryto pradeda barstyti. Samokslo teorija: - "kažkas"(NEĮVARDINSIU), supirko žemes palei ta kelią ir dabar kelia bangas, kad valstybė būtų "priversta" pirkti tas žemes už belekokią kainą.
immortallt 2016-12-13 09:00
Jo, o iš kur pinigus imti, iš tokių vagių, kaip giedrius, kurie nemoka akcizų? Ir ką daryti su tais, kurie užsiplėšė kainos už žemę panašios, kaip Vilniaus senamiestyje?